Myyty Poistettu

Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
1 024
näköjää hintaki on kasvanu ihan kivasti matkalla, liekö tullu tunnearvoa? :D
Muistatko Samiro se Xeon setti mikä olet ehtinyt osta torilta.fi ennen minua ja mikä oli tänne julkistunut muutamaan tunnin päästä 40€ kalliimmalla kun alkuperäinen setin hinta oli!!
Sitten kun olin kysynyt privassa että miksi pyydät 40€ enemmän, tuli vastaus ”oli pitänyt olla nopeampi!”!

Hyvä tekopyhyys...
 
Viimeksi muokattu:

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Muistatko Samiro se Xeon setti mikä olet ehtinyt osta torilta.fi ennen minua ja mikä oli tänne julkistunut muutamaan tunnin päästä 40€ kalliimmalla kun alkuperäinen setin hinta oli!!
Sitten kun olin kysynyt privassa että miksi pyydät 40€ enemmän, tuli vastaus ”oli pitänyt olla nopeampi!”!

Hyvä tekopyhyys...
Se olikin torista napattu! Koskaan en ole foorumilta ostanut halvalla ja myynyt kalliimmalla pari kk jälkeen.

Niinkuin sanonta menee. Nopeet syö hitaat.
 

Samiro

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
11.12.2018
Viestejä
2 081
Muistatko Samiro se Xeon setti mikä olet ehtinyt osta torilta.fi ennen minua ja mikä oli tänne julkistunut muutamaan tunnin päästä 40€ kalliimmalla kun alkuperäinen setin hinta oli!!
Sitten kun olin kysynyt privassa että miksi pyydät 40€ enemmän, tuli vastaus ”oli pitänyt olla nopeampi!”!

Hyvä tekopyhyys...
Kyllä enemmän on mun mielestä törkeetä se että täältä foorumilta ostaa halvalla ja sen jälkeen myy 50e kalliimmalla ja ensiksi vielä sanoo että on ostettu kaverilta ja tämän jälkeen osien aiempi omistaja linkkaa myynti ilmoituksen ja sitten yhtäkkiä onkin täältä ostettu. Eipä siinä, kyllä varmaan ostajat löytyy mutta kun foorumin sisältä ostellaan ja myydään niin kohteliasta olisi myydä se samaan hintaan tai vaikka postit päälle... Tori nyt on tori, sieltä tekee löytöjä ja pitää olla nopea. Pahoitteluni jos mielesi niin kovin pahoitit mutta ei hätää, pettymyksiä tulee vielä monen monta!
Anteeksi vain tämä avautuminen tänne myynti-ilmoitukseen!
 
Liittynyt
22.12.2020
Viestejä
78
Taitaa olla muuten foorumin säännöissä tämmöinen kohta: "- Foorumilta ostettujen tuotteiden myynti kalliimmalla kielletty -> Kauppa-alueen väärinkäyttö ".
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 434
Viestejä
4 283 775
Jäsenet
71 666
Uusin jäsen
eikkaaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom