Myyty (Pois myynnistä) ROG STRIX X570-F GAMING (Sipoo)

Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
430
Myytävä tuote:
ROG STRIX X570-F GAMING

Hinta: 190€

Tuote ostettu (mistä ja milloin):
dustin, 03/2021

Kuitti löytyy (takuu voimassa): juu, jos edelleen sama serial, niin asuksen sivun mukaan takuuta 2023/07/09

Edit: Emo saapui postista. Tästä seuraavalle kovan luokan lankku.

Muuta huomioitavaa:
Ollut nyt kuukauden verran takuuhuollossa ja olisi tuli vihdoinkin korjattuna takaisin.
Itse hankin jo korvaavan emon enkä ala tätä enää vaihtamaan takaisin.
Dustinilta ostettaessa oli tägätty demo laitteeksi ja hintaa oli 200€ + postit. Katsellaan kumpi on ajankohtainen kun emo vihdoin saapuu minulle.

Mukaan laatikko ja tilpehöörit. Oletettavasti kaikki löytyy mitä uutenakin.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Sipoo
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: käteinen, pivo, mobilepay tai tilisiirto

Bugi: Tekee kaksi spoilerin alla olevaa aluetta vaikka kuinka poistaisi toisen?

Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.10.2017
Viestejä
430
Yritetty korjata vai vaihdettu uuteen?
Sama serial näkyy olevan, eli korjattu.
Ei valitettavasti tullut huoltoraporttia tms, joten en tiedä mitä on tehty. Laatikon kylkeen on lätkäisty huollon tarra ja siinä se.

Voin koittaa kysellä dustinilta josko heille olisi tullut jokin rapsa. Tässä ollut vika ei antanut emon ajaa sisäistä sammutus sykliä loppuun, vaan kone jäi huutamaan tuulettimet täysillä kunnes virran otti pois, bios kello ei aina pelannut, yms. Hyvin selkeitä vikoja jotka kyllä huollon pitäisi heti huomata myös ilman hyvin kattavaa vikakuvausta jonka toimitin.
Itse en valitettavasti pysty testaamaan onko oikeasti kunnossa, kun emon vaihtaminen itselle vaatisi isoa remppaa putkistojen yms jäähdytys rojun takia.

Takuuta tällä on kuitenkin edelleen hyvin. Joko pari vuotta tai 2,5 vuotta jos menee ostopäivästä jolloin itse tämän ostin.

Edit: Laitoin dustinille kyssäriä huoltorapsasta yms infosta

Muoks 2: Ja hyvä että laitoin. Kustu koko homma heidän päässään..
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 324
Viestejä
4 279 925
Jäsenet
71 653
Uusin jäsen
Aluciar

Hinta.fi

Ylös Bottom