Pocophone F1 saa päivityksenä 4K 60 FPS -videokuvauksen

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 429
Poco Indian johtaja on ilmoittanut Twitterissä Pocophone F1:n saavan 4K 60 FPS -videokuvaustilan tulevassa päivityksessä. Päivitys on aikataulutettu helmikuulle. Ennen sitä laite saa päivityksen, joka sisältää 960 FPS hidastuskuvauksen sekä yökuvaustilan. Yritys kehittelee myös parhaillaan ratkaisua Widevine L1 -tuen puuttumiseen.

Lähde:
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 414
Toi hidastuskuvaus voi olla ihan jännä lisä, mutta 4k kuvaus mielestäni on hieman kameran laadun rajoittama muutoinkin elleivät olosuhteet ole optimaaliset. Lisätoiminnallisuudet ovat aina tervetulleita :)
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
317
Tuo widevinen puuttuminen on kyllä ihan järjetöntä nykyaikana kun miettii mimmoset speksit laitteessa on. Meinasin jo ostaa tuon, mutta tuon puute ratkaisi tämänkin ostoksen :/
 
Liittynyt
01.02.2017
Viestejä
1 414
Tuo widevinen puuttuminen on kyllä ihan järjetöntä nykyaikana kun miettii mimmoset speksit laitteessa on. Meinasin jo ostaa tuon, mutta tuon puute ratkaisi tämänkin ostoksen :/
Itse kelpuutin, kun eihän siitä puhelimen näyttökoolla hirmuista eroa tule, mutta jos chromecastilla töllöön puskee niin silloin varmaankin. Mulla on älytelkku, niin yhteyden jakamalla ovat toimineet ihan hyvin, kun eihän se tiedä kuin päätelaitteesta.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 334
Itse kelpuutin, kun eihän siitä puhelimen näyttökoolla hirmuista eroa tule, mutta jos chromecastilla töllöön puskee niin silloin varmaankin. Mulla on älytelkku, niin yhteyden jakamalla ovat toimineet ihan hyvin, kun eihän se tiedä kuin päätelaitteesta.
Jos chromecastillä laittaa, niin silloin tuolla ei myöskään ole merkitystä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 076
Jos chromecastillä laittaa, niin silloin tuolla ei myöskään ole merkitystä.
Onko noin, puhelinhan antaa ensin komennon mitä striimataan ja jos hd striimiä ei voi chromecastille ohjata, niin tuskin se itsestään voi päättää alkaa toistamaan.
 

Tup3x

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 334
Onko noin, puhelinhan antaa ensin komennon mitä striimataan ja jos hd striimiä ei voi chromecastille ohjata, niin tuskin se itsestään voi päättää alkaa toistamaan.
Puhelimen kauttahan ei mikään streami mene Chromecastille, vaan luuri toimii pelkkänä ohjaimena. Siis nyt kun puhutaan näistä videopalveluiden jutuista.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 834
Viestejä
4 204 027
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom