Onko tuohon IPTV:n näyttämiseen Plexin kautta mitään erityisiä vinkkejä?
Olen kasannut m3u4u-palvelussa soittolistan haluamistani IPTV-kanavista, minkä lisäksi olen luonut siellä EPG:n kyseisille kanaville. Nämä toimivat oikein ja esim. VLC toistaa iloisesti tuon luomani soittolistan ja kanavat toimivat.
Pyöritän serverilläni Threadfin-sovellusta, mikä on siis käytännössä xTeVe:n päivitetty forkki (xTeVeä ei enää kehitetä). Olen siellä lisännyt tuon kanavalistan playlist-välilehdelle, EPG:n XMLTV-välilehdelle ja sitten vielä mäpännyt kanavat oikein tuolla mapping-välilehdellä. Olen kokeillut VLC:llä, että tuo Threadfinin luoma m3u-tiedosto toistuu oikein.
Plexin päässä olen lisännyt Threadfinin live DVR puolella (kanavat löytyvät automaattisesti ja syötän XMLTV:n tiedot manuaalisesti). Seuraavassa ruudussa kanavat mäppäytyvät hienosti EPG:hen.
Kuitenkin kun yritän toistaa jotain Plexin kautta, niin en saa mitään muuta kuin erroria. Threadfinin logeistakaan ei selviä mitään erikoista.
Olen kokeillut säätää Threadfinin asetuksista Stream Bufferin no / FFmpeg / VLC asetuksiin, mutta ei ole auttanut.
EDIT: Jotain ongelmaa tuon Threadfinin bufferin kanssa on, kun se on asetuksista päällä mutta silti tuo loki sanoo että buffer: false.