Playstation 5

On kyllä ikävä XMB:tä. :itku: Hidashan se oli kuin mikä mutta toteutus silti loistava.

Yksi parhaimmista konsolien käyttöliittymistä ikinä.

Pientä kaapeli tuunausta.

Nyt vaan odotellaan, että ulkomailta saapuu mm päiden kiristäjät, et saa nuo päädyt kuristettua nätisti. Samalla annan koko johdolle vähän lisää kuumaa ilmaa (Jätin varaa päitä varten)

Huvittavinta että otin kokeiluun näitä useaa eri väriä. Osa Uv- reaktiivisia eikä ole edes uv lamppu päällä :D Riittää mm ihan airamin perus lampunpolttimon sininen valo
1746980251196.jpg

Hei kaikki kanssapelaajat. Olisiko kellään vinkata mitään tarjousta ps5 koneesta? Tyttärelle pitäisi hommata kone millä pelata.

No äkkiseltään katsottuna, jos uutta haluaa niin tässä halvin. PlayStation 5 Slim Digital Edition -pelikonsoli + | DNA

Toisaalta katselisin myös lähialueen käytetyn tarjonnan ja sieltä levyasemallinen malli.

Kiitos tästä. Tähän saa ilmeisesti ps4 pelitkin mikäli ostaa sen aseman jälkikäteen? Asiasta kukkapenkkiin Onnistuuko pleikkari tilin siirto vanhemmalta lapselle millään tavalla? Koska nyt pelejä paljon minun tilillä ja jos lapselle hommataan uusi ps5 mielelläni laittaisi hänelle oman päätilin siihen mutta siellä ei ole niitä jo ostettuja pelejä.

Mistähän johtuu että en saa Sonyn 77A80K 120Hz vaan antaa vain 60Hz. VRR on päällä. Tosin kaapelista en ole varma, pitäis olla 2.1 ja PS5 on HDMI4:ssa eikä 3:ssa jossa on eARC. Alustavasti itse epäilen kaapelia.

Kiitos tästä. Tähän saa ilmeisesti ps4 pelitkin mikäli ostaa sen aseman jälkikäteen? Asiasta kukkapenkkiin Onnistuuko pleikkari tilin siirto vanhemmalta lapselle millään tavalla? Koska nyt pelejä paljon minun tilillä ja jos lapselle hommataan uusi ps5 mielelläni laittaisi hänelle oman päätilin siihen mutta siellä ei ole niitä jo ostettuja pelejä.
Kyllä, PS4 pelejä saa myös ladattua ja toki jos niitä on jo aiemmin fyysisenä niin aseman kans ne saa käyttöön myös. Aseman saa edukkaasti -20% Telialta täältä saavan koodin kans.

Mistähän johtuu että en saa Sonyn 77A80K 120Hz vaan antaa vain 60Hz. VRR on päällä. Tosin kaapelista en ole varma, pitäis olla 2.1 ja PS5 on HDMI4:ssa eikä 3:ssa jossa on eARC. Alustavasti itse epäilen kaapelia.
Ootko katsonut telkkarin HDMI asetukset? Muistaakseni omassa (X90J) piti säätää jotain sieltä noiden 2.1 porttien osalta, voisi ehkä olla tässä samaa. Jos nuo kunnossa niin sitten todennäköisesti kaapeli.

En usko että siirto onnistuu millään tavalla. Laitat lapsen PS5:n oman tilisi pääkoneeksi niin sillä voi kaikki käyttäjät pelata omistamiasi pelejä. Sitten omalla pleikalla kun kuitenkin pelaa omalla tilillä, niin omia pelejä voi silloinkin pelata. Näin itse asian ratkaisin.

Statistiikka

Viestiketjuista
277 806
Jäsenet
77 667
Uusin jäsen
KeskivertoOluestaNauttija

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom