Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei kaikki kanssapelaajat. Olisiko kellään vinkata mitään tarjousta ps5 koneesta? Tyttärelle pitäisi hommata kone millä pelata.
No äkkiseltään katsottuna, jos uutta haluaa niin tässä halvin. PlayStation 5 Slim Digital Edition -pelikonsoli + | DNA
Toisaalta katselisin myös lähialueen käytetyn tarjonnan ja sieltä levyasemallinen malli.
Kyllä, PS4 pelejä saa myös ladattua ja toki jos niitä on jo aiemmin fyysisenä niin aseman kans ne saa käyttöön myös. Aseman saa edukkaasti -20% Telialta täältä saavan koodin kans.Kiitos tästä. Tähän saa ilmeisesti ps4 pelitkin mikäli ostaa sen aseman jälkikäteen? Asiasta kukkapenkkiin Onnistuuko pleikkari tilin siirto vanhemmalta lapselle millään tavalla? Koska nyt pelejä paljon minun tilillä ja jos lapselle hommataan uusi ps5 mielelläni laittaisi hänelle oman päätilin siihen mutta siellä ei ole niitä jo ostettuja pelejä.
Ootko katsonut telkkarin HDMI asetukset? Muistaakseni omassa (X90J) piti säätää jotain sieltä noiden 2.1 porttien osalta, voisi ehkä olla tässä samaa. Jos nuo kunnossa niin sitten todennäköisesti kaapeli.Mistähän johtuu että en saa Sonyn 77A80K 120Hz vaan antaa vain 60Hz. VRR on päällä. Tosin kaapelista en ole varma, pitäis olla 2.1 ja PS5 on HDMI4:ssa eikä 3:ssa jossa on eARC. Alustavasti itse epäilen kaapelia.
Kiitos tästä. Tähän saa ilmeisesti ps4 pelitkin mikäli ostaa sen aseman jälkikäteen? Asiasta kukkapenkkiin Onnistuuko pleikkari tilin siirto vanhemmalta lapselle millään tavalla? Koska nyt pelejä paljon minun tilillä ja jos lapselle hommataan uusi ps5 mielelläni laittaisi hänelle oman päätilin siihen mutta siellä ei ole niitä jo ostettuja pelejä.