Playstation 5

Tuleekohan levyasemia ikinä varastoon että pääsis pelaamaan vaikka Gran Turismoa? :x3:
Mieluiten DNA:lle kun sinne on 75€ koodi.

Itsekin just ostin PS5 Pron käytettynä, niin levyasemaa kaivataan. Jos kellään tietoa mistä löytyy tai minne tulossa varastoon niin kiinnostaa tieto.

Ajatustasolla vatkaamisen jälkeen laitoin lopulta PSVR2:n ja ohjainten latausalustan tilaukseen. Täytyypi ensin kokeilla tyyliin GT7 yms ja sitten kun jaksaa ja on motivaatiota, ihmetellä toimimista pc:n puolella. Adapterin ostin jo aikaa sitten varastoon.

PS5 Pro saa odottaa paketissa että näkyykö ens viikon alussa parempaa hintaa. Jos ei niin aukaisen. En vaan oikeasti pelaa juurikaan nykyään, paitsi lyhyitä ja indie-pelejä ja arcade-ajoa. GT7 toki pitää koittaa taas tauon jälkeen.

Minulla oli jonkun aikaa PS5 Digital Edition, mutta totesin aika pian että jos haluaa pelata uutuuksia ja ps only pelejä, niin saa pitkällä juoksulla maksaa todella paljon, eikä mitään saa myytyä tai vaihdettua. Tuli yllätyksenä kuinka paljon digitaalinen versio maksaa enemmän mitä levyversio. Joten myin konsolin pois, ja nyt tuli tilattua uusi slim levyasemalla ja lisäksi gigantista uusi god of war ragnarok ja spiderman 2 levyinä yhteishintaan halvemmalla mitä olisi maksanut muutama viikko sitten vaikka pelkkä god of war ragnarok digitaalisena.

Yllätyksenä tuli myös että tämä slim malli on näin paljon kompaktimpi / tyylikkäämpi mitä fat versio oli, vaikka tässä vielä levyasema.

Onpas kiva omistaa nyt levyasemallinen uusi ps5 slim, kun pääasiassa viime vuosina pelaillut pelkästään Xbox Series ja Nintendo Switch konsoleilla, on kertynyt useita pelejä ps5:lle mitä haluan pelata, ja ilmeisesti ensi vuonna on tulossa todella monta odotettua huippu-peliä ps5:lle.

Minulla oli jonkun aikaa PS5 Digital Edition, mutta totesin aika pian että jos haluaa pelata uutuuksia ja ps only pelejä, niin saa pitkällä juoksulla maksaa todella paljon, eikä mitään saa myytyä tai vaihdettua. Tuli yllätyksenä kuinka paljon digitaalinen versio maksaa enemmän mitä levyversio. Joten myin konsolin pois, ja nyt tuli tilattua uusi slim levyasemalla ja lisäksi gigantista uusi god of war ragnarok ja spiderman 2 levyinä yhteishintaan halvemmalla mitä olisi maksanut muutama viikko sitten vaikka pelkkä god of war ragnarok digitaalisena.

Yllätyksenä tuli myös että tämä slim malli on näin paljon kompaktimpi / tyylikkäämpi mitä fat versio oli, vaikka tässä vielä levyasema.

Onpas kiva omistaa nyt levyasemallinen uusi ps5 slim, kun pääasiassa viime vuosina pelaillut pelkästään Xbox Series ja Nintendo Switch konsoleilla, on kertynyt useita pelejä ps5:lle mitä haluan pelata, ja ilmeisesti ensi vuonna on tulossa todella monta odotettua huippu-peliä ps5:lle.
No mitä jos paljon pelaavana vertaisit PS Plussan niitä isompia tasoja ? Itse pelaan paljon, mutta ostan todella vähän pelejä. Eli pelaan samaa peliä loputtomuuksiin. Eli käytännössä Destinyä, Codeja jne.. Ja no nyt olen tahkonnut ikuisuuden Cyperpunkkia. Itse en ikinä palaisi levypeleihin.
PS plussastakin se halvin versio ollut jo ties kuinka kauan ... vuosia ellei jo yli 10v. Ihan hyviä plussapelejäkin on väännetty.
No jokainen tallaa tavallaan.

No mitä jos paljon pelaavana vertaisit PS Plussan niitä isompia tasoja ? Itse pelaan paljon, mutta ostan todella vähän pelejä. Eli pelaan samaa peliä loputtomuuksiin. Eli käytännössä Destinyä, Codeja jne.. Ja no nyt olen tahkonnut ikuisuuden Cyperpunkkia. Itse en ikinä palaisi levypeleihin.
PS plussastakin se halvin versio ollut jo ties kuinka kauan ... vuosia ellei jo yli 10v. Ihan hyviä plussapelejäkin on väännetty.
No jokainen tallaa tavallaan.

PS plus premium oli digital editionissa käytössä, ja vieläkin näyttää olevan voimassa. Ei siellä ole pelejä joita haluan pelata, God of War Ragnarok, Spiderman 2, Black Myth Wukong jne. Eikä toki tule mitään uutuuksia joita ensi vuonna tulee, AC: Shadows, Death Standing 2, Ghost of yutoi, God of war Egypt, Gta 6 jne jne. Äkkiä tonni uponnut peleihin diginä, eikä saa myytyä tai vaihdettua, jos pääasiassa ps plussan pelejä pelaa niin sitten digi versio on ok, tai jos ei vain välitä siitä että maksaa digi versioista enemmän kuin levyistä, eikä saa myytyä tai vaihdettua pelejä. Tai ostettua käytettynä tai tarjouksista levy-pelejä( niinkuin esimerkiksi nyt sai GOW Ragnarok ja Spiderman 2 24.99€ kpl hintaan tarjouksesta uutena levynä).

No, nyt vihdoinkin God Of War : Ragnarok pelailuun >

Toi levyasema on täälläkin ihan must, kun ei ole niin kiire noita pelailla, vaan voi odottaa että joku kaveri saanut läpi. Ei noista jakseta porukassa edes rahaa pyytää ja voi sitten itsekin laittaa eteenpäin. Joskus harvoin se alkuperäinen ostaja haluaa sen takaisin vielä uusintakierrosta varten, useimmilla ei aika riitä.

Noi "vuosittaiset" CoDitkin pelaa mieluummin PC:llä ja on GamePassissa.

Että aika halvaksihan tää tulee kun alkaa miettiin. :D FifaÄnärit tulee toki hommattua Gigantista kun noita sakki pelaa ympäri vuoden.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 615
Jäsenet
74 443
Uusin jäsen
hupsistarallaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom