Kuinka pitkään teillä on ollut pleikkarit huolto reissulla ranskaan? Itsellä nyt 2 viikkoa kohta näyttänyt gigantin seuranta että matkalla

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo-o...Kyllähän tuo vähän siltä alkaa näyttää että heittämällä kuukaus ainkain vierähtää. Sitten jos on vielä enempikin markkinoilla ollut taas näitä missä levyasemat jo uutena valmiiksi rikki niin voipi olla jonoa Ranskan päässä.Jos on oikeasti jonnekin Ranskaan asti lähtenyt vaihdettavaksi, niin itse varautuisin noin 3-4 viikon keikkaan. Noita nyt ei varmasti yksitellen minään pikalentorahtina lähetellä, että eiköhän siinä jo ota matkat viikon suuntaansa, eikä sitä varmasti sillä sekunnilla käsitellä, kun se sinne Ranskaan saapuu, ja saattaa toki jokusen päivää Gigantillakin jossain seisoa.
Jos siinä on joku mahdollinen juotosvika niin johki Elektroniikka pajalla veis ja ne korjaa? Veikkaan ettei vuosia vanhaa konsolia saa minkään vastuun piikkiin enää mihinkään.Mitä mieltä meneekö virhevastuuseen jos konsolin HDMI-portti lopettaa toiminnan? Ulkoisesti kuin uusi, ei mitään naarmuja tai likaa tuolla mutta nyt viime päivinä ollut erittäin vaikea saada signaalia laitteesta. Kokeiltu kahdella eri johdolla, kahdessa eri telkkarissa ja molemmissa voodoo voimien varassa tuleeko näyttöön kuva, kun johto painaa porttia johonkin suuntaan tuntuu olevan toimivin tapa saada kuva hetkellisesti välähtämään ruudulla ja kun päivä on hyvä niin kuva saattaa pysyä kunnes konsolin sammuttaa.
Konsoli hommattu julkaisuerästä, joten takuu on mennyt aikoja sitten. Hiukan suolaiseksi vetää kun konsoli kuitenkin istunut TV-tasolla ja irtisanoutuu nyt kun ei ole edes Pro mallia markkinoilla.
Kuluttajaneuvonta on ainakin tänne päin kertonut että tällaisen konsolin (kyse oli siis nimenomaan PS5:stä) virhevastuuaika olisi vähintäänkin jossain 4-5 vuoden haarukassa, ja että se koskisi myös alkuperäistä ohjainta koska ilman ohjainta ei voi pelata.Jos siinä on joku mahdollinen juotosvika niin johki Elektroniikka pajalla veis ja ne korjaa? Veikkaan ettei vuosia vanhaa konsolia saa minkään vastuun piikkiin enää mihinkään.
Pleikkarin mukana tullut ohjain alkanut tekemään toisella tatilla omiaan ns stick drift. Sopivasti juuri 2v kulunut tuosta niin ei voi vedota ilmeisesti EU:n kuluttajasuojaan? Pitääkö vain ostaa uusi ohjain vai voiko tässä tehdä jotain tuolle?
Playstation 5Pleikkarin mukana tullut ohjain alkanut tekemään toisella tatilla omiaan ns stick drift. Sopivasti juuri 2v kulunut tuosta niin ei voi vedota ilmeisesti EU:n kuluttajasuojaan? Pitääkö vain ostaa uusi ohjain vai voiko tässä tehdä jotain tuolle?
Onko kellään hajua miten Portal myy, koko ajan ollut loppu lähes joka kaupassa. Onko tullut edes maahan uutta erää? Onko täällä joku Gigantin myyjä tms. joka asiaa kaupasta kysynyt?
Mielellään ostaisi liikkeestä jossa palautusoikeus.
Kirjoittelin kaksi viikkoa sitten, että PS5 lakkasi lukemasta BD-levyjä.
Sain vaihdettua "linssiasetelman" bluray-asemaan ja levyjen lukeminen onnistuu taas. Sain mm. ostettua tänään julkaistun TLOUP2 PS5-päivityksen PS4-levyllä.![]()
Youtube-video, jota sovelsin:Hienoa! Oliko mikä ohje, minkä perusteella homman teit? Ihan vaan, että voi olla jollekin muullekin hyötyä, jos on tiedossa hyväksi havaittu.
No jos ei oikeasti kerran millään ohjain eloon herää, niin epäilisin, että akun kiinnitys piirilevyyn on irronnut tai akku on yksinkertaisesti sökö.
Tuo varmaan loogisin selitys, vaikkakaan akun kestossa ei ole ollut huomautettavaa tämän n. 6kk aikana kun pleikka mulla ollut.
Mutta kai mikä vaan laite voi minä hetkenä hyvänsä sanoa itsensä irti.
Oon kokeillut montaa eri laturia/johtoa ja mitään ei tapahdu. En keksi muita tapoja herätellä.
Korjaus pyyntö eteenpäin ja odotellaan että saa aikanaan ohjaimen takaisin.
Tulin hehkuttamaan nykyaikaa, kun PS+ antaa melko laajan pelivalikoiman käyttöösi ja suuren osan pelaaminen onnistuu striimaamalla. Siihen nähden 150€ vuodessa on minusta halpa hinta. Tähän asti pelattuna![]()
Nyt se PS+ Extra sitten loppui, olihan tuo putkeen PS4:n julkaisusta tähän päivään mutta pitäkööt tunkkinsa nykyhinnoittelulla kun ei edes BF alennuksia tullut. Jotain hyvää niin tuleepahan Series X:lle käyttöä kun samat pelithän tuolla kiertää Game Passinkin puolella.
Meillä emäntä lämpeää itseni lisäksi noille retropeleille.Hyvää pelattavaa tosiaan PS+:sta löytyy. Itselläni nyt kesken Ghost of Tsushima ja Bloodstained Ritual of the Night. Seuraavana jonossa odottaa Returnal ja GTA V. Niin ja pitäisi myös Demon's Souls pelata loppuun. Ihan 150 € ei tarvitse tästä ilosta maksaa. Itse koen, että se toiseksi korkein taso on sweetspot. Kalliimmassa tulee lisäksi vain kokeiluversiot ja jotain retrokamaa, mistä ei itselleni hirveästi pelattavaa löydy (kiinnostavat retropelit on jo hallussa ties kuinka moneen kertaan). Tällä hetkellä tosin viime viikolla tullut Tekken 8 syö lähes kaiken peliajan. Parhaillaan käyn kamppailua itseni kanssa, että olisiko perusteltua ostaa arcadetikku. Haluaisin kyllä kovasti, mutta kunnollinen maksaa aika paljon ja harmittaa vähän, että ei ole markkinoilla mallia, joka toimisi PS5:n kanssa suoraan langattomasti ilman jotain epävarmoja kikkailuja.
Meillä emäntä lämpeää itseni lisäksi noille retropeleille.
Hercs Adventurea tuli pelattua silloin 10wee nassikkana, ihan hupaisa peli.
Samoin se missä seikkaillaan luurankoritarilla, en nyt muista nimeä. Sen demoversiota tuli lapsena pelattua useasti.
Omille nassikoille nuo tasohyppelyt ja lukuisat pikkupelit mitä tuolta löytyy. Minulle oli kyllä aika wow efekti tämä pelien suoratoisto ja sai sellaisen tunteen, että olen tippunut pahasti kehityksen kelkasta, vaikka vasta vähän päälle 30 olen.
Ilmeisesti ajat takaa luurankoritarilla peliä MediEvil. Loistava peli.Meillä emäntä lämpeää itseni lisäksi noille retropeleille.
Hercs Adventurea tuli pelattua silloin 10wee nassikkana, ihan hupaisa peli.
Samoin se missä seikkaillaan luurankoritarilla, en nyt muista nimeä. Sen demoversiota tuli lapsena pelattua useasti.
Omille nassikoille nuo tasohyppelyt ja lukuisat pikkupelit mitä tuolta löytyy. Minulle oli kyllä aika wow efekti tämä pelien suoratoisto ja sai sellaisen tunteen, että olen tippunut pahasti kehityksen kelkasta, vaikka vasta vähän päälle 30 olen.
Itsellä vain upgrade & save tarjous ehdolla. Extran tilausta jäljellä 30 päivää ja voin päivittää sen Premiumiksi hintaan 1,47€ (peräti 73 senttiä säästöä!). Ja sen jälkeen maksaa täyttää hintaa Premiumista.PS+ Extra vuositilaus tarjouksessa 71,79€ (6€/kk) 12.2 asti.
Ja minä otin eilen 3kk Extra-tilauksen, niin nyt meni alehinta sivu suun...PS+ Extra vuositilaus tarjouksessa 71,79€ (6€/kk) 12.2 asti.
![]()
Nyt se PS+ Extra sitten loppui, olihan tuo putkeen PS4:n julkaisusta tähän päivään mutta pitäkööt tunkkinsa nykyhinnoittelulla kun ei edes BF alennuksia tullut. Jotain hyvää niin tuleepahan Series X:lle käyttöä kun samat pelithän tuolla kiertää Game Passinkin puolella.
PS+ Extra vuositilaus tarjouksessa 71,79€ (6€/kk) 12.2 asti.
Onkohan jossain lista mitä pelejä noissa on? Vai pitääkö konsolilla selata...Nyt kun PS Plus Extra ja Premium on alessa niin Premium kannattaa hankkia tilaamalla ensin Extran ja korottaa sen sitten. Extra oli 71€ ja korotus 17,42€. Suoraan premium maksaa yli 100€.
Tuolta näkee melko kattavasti nuo extra ja premium pelit: PS Plus Tracker | See Which Games are on PlayStation Plus nowOnkohan jossain lista mitä pelejä noissa on? Vai pitääkö konsolilla selata...
Itsellä ihan perus Plus joka loppuu kuukauden päästä enkä ajatellut enää jatkaa. Mutta jos tuolla on jotain pelaamatonta itselle mitä on missannut, niin ehkä tuolla alehinnalla voisi vuoden jatkaa.
Hmm, ei tuota 12kk Extra-tarjousta taidakaan saada kun on jo Essential. Ei tarjoa kuin päivitysmahdollisuutta jäljellä olevaksi ajaksi.
Tästä tarjouksesta ei pääse nykyiset tilaajat hyödyntää kuin upgraden osalta. Perinteistä sonya.Saako tän premiumin jatkettua pleikan kautta vai pitääkö playstationin verkkosivuilta ostaa? Muksulla on tuo premium vielä kuukauden voimassa ja se on irtisanottu, pleikan asetuksista tilaukset-valikon kautta tilauksen uusiminen maksaa sen 15X€.. Ei löydy enkä osaa![]()
Jep, itse ostin 3kk päivää ennen tarjoustaTästä tarjouksesta ei pääse nykyiset tilaajat hyödyntää kuin upgraden osalta. Perinteistä sonya.
Toimiiko toi upgrade Extraksi tarjoushinnalla tuohon aikaan mitä lisäsit?Jep, itse ostin 3kk päivää ennen tarjousta
Naurattaa... xD
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.