Playstation 5

Itselle Edgen kaksi takanamiskaa on liian vähän ja akkukesto on aika surkea (tää voi olla ongelma tai sitten ei, jos pelaa piuhas kiinni tai lyhyempiä sessioita kerrallaan). Muutenhan ohjain on erinomainen. Itse hankin Edgen kahdesta takanamista johtuen Scuf Reflex FPS:n aikanaan (plus vaihdatin paremmat tattimoduulit @olaw ). Nyt taitaa myös Scuf tarjota hall effect -moduuleilla ohjaimia, jos sen sieltä valitsee.

Itselle Edgen kaksi takanamiskaa on liian vähän ja akkukesto on aika surkea (tää voi olla ongelma tai sitten ei, jos pelaa piuhas kiinni tai lyhyempiä sessioita kerrallaan). Muutenhan ohjain on erinomainen. Itse hankin Edgen kahdesta takanamista johtuen Scuf Reflex FPS:n aikanaan (plus vaihdatin paremmat tattimoduulit @olaw ). Nyt taitaa myös Scuf tarjota hall effect -moduuleilla ohjaimia, jos sen sieltä valitsee.
Heh joo, sulle muistaakseni laitettiin HallPi TMR:ää. Sen tikun suhteen kävi sillain "hassusti", että sen kelpuutti valikoimiinsa myös Battlebeaver ja perästä vielä Scuf, yritykset jotka ei ikinä kelpuuttaneet muuta kuin orkkis analogeja valikoimiinsa. Mun vakuuttelujen ja tuntien keskustelun Battlebeaverin toimitusjohtajan Chrisin kanssa ja Aknesin toimittamien testikappaleiden myötä lähti muutama pari testiin Battlebeaverille, sieltä eteenpäin muutamille maailman parhaille Apex, COD jne. pelaajille ja lopulta sieltä tulikin toimittajalle lähemmäs 15000 tikkuparin tilaus, koska nehän oikeesti toimii! :D Huom. itse en noista myynneistä ja vakuutteluista mitään hyödy, oon vaan HallPi:n R&D konsultantti jolle ei edes makseta ja tikutkin joutuu itse ostamaan koekappaleita lukuunottamatta :sori:

Täällä foorumilla muistaakseni oli vielä Oululaisia jotka tikkuja vailla, laittakaa uutta viestiä kun tuo yksityisloosterin tulva on melkoinen, postitse ei oikein viitsi ottaa kuin isompia määriä kerrallaan korjattavaksi, liikaa vaivaa yksittäisten ohjainten hakemissa, uudelleen pakkaamisessa ja lähettelyssä, päältä vuoden päivät tuli tuota pakettiautomaattirallia harrastettua.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
280 071
Jäsenet
78 013
Uusin jäsen
andy+

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom