Playstation 4 / Pro

PS+ oli uusinut itsensä automaattisesti vaikka olin laittanut sen mielestäni pois päältä. :facepalm: Ostin sen vain kuukaudeksi jotta voi pelata BO4:sta ilmaisajan, mutta eipä tullut lopulta juuri pelattua.

Poistinpa sitten korttitiedot kokonaan laitteesta ettei tommosia kämmejä pääse tekemään enää. Olisihan se kyllä jo siitä 2011 tietovuodosta pitänyt oppia ettei Sonyn vehkeisiin noita kannata jättää talteen.

PS+ oli uusinut itsensä automaattisesti vaikka olin laittanut sen mielestäni pois päältä. :facepalm: Ostin sen vain kuukaudeksi jotta voi pelata BO4:sta ilmaisajan, mutta eipä tullut lopulta juuri pelattua.

Poistinpa sitten korttitiedot kokonaan laitteesta ettei tommosia kämmejä pääse tekemään enää. Olisihan se kyllä jo siitä 2011 tietovuodosta pitänyt oppia ettei Sonyn vehkeisiin noita kannata jättää talteen.
Taisi sittenkin jäädä pois laittamatta. Virheistä oppii.

Automatiikka menee aina päälle jos tilaat minkä tahansa plussapaketin. Tilaus jatkuu samanlaisella paketilla vanhan loputtua jos et poista automatiikkaa. Eihän tuo mitään ainutlaatuinen juttu ole.
"Ominaisuus" siis. :rolleyes:
Missään vaiheessahan Sony ei ilmoittanut selkeästi tilatessa että se menee itsestään päälle uudestaan saattikka siinä ruudussa ollut valintaa poistaa automatisointia helposti. Aika paska firma.

Missään vaiheessahan Sony ei ilmoittanut selkeästi tilatessa että se menee itsestään päälle uudestaan saattikka siinä ruudussa ollut valintaa poistaa automatisointia helposti. Aika paska firma.
Jännä kun itselläni ei ole tehnyt tuota vaikka palvelusta on kokemusta +10v ajanjaksolta eikä millään jatkuvalla tilauksella vaan toisinaan välikuukausia ollut :think: Tietysti kaikki tuollaiset automatiikat olisi syytä olla selvemmin valittavissa ja tarpeen tullen estettävissä. Koskee ihan samoin kaikkia muitakin kuukausimaksullisia palveluja.

Jännä kun itselläni ei ole tehnyt tuota vaikka palvelusta on kokemusta +10v ajanjaksolta eikä millään jatkuvalla tilauksella vaan toisinaan välikuukausia ollut :think: Tietysti kaikki tuollaiset automatiikat olisi syytä olla selvemmin valittavissa ja tarpeen tullen estettävissä. Koskee ihan samoin kaikkia muitakin kuukausimaksullisia palveluja.
Minulle meinasi käydä samalla tavalla PS3:n kanssa, mutta olin onneksi poistanut korttitiedot, ja tuli vain valitusta, että uusiminen epäonnistui. Olin hyvin hämmästynyt, koska olin myös aivan varma, että olin laittanut auto renewalin pois.

Ainut palvelu missä koskaan käynyt noin, joten pidän kyllä toteutusta vähän muita harhaanjohtavampana.

Minulle meinasi käydä samalla tavalla PS3:n kanssa, mutta olin onneksi poistanut korttitiedot, ja tuli vain valitusta, että uusiminen epäonnistui. Olin hyvin hämmästynyt, koska olin myös aivan varma, että olin laittanut auto renewalin pois.

Ainut palvelu missä koskaan käynyt noin, joten pidän kyllä toteutusta vähän muita harhaanjohtavampana.
Jep. Jos omista asetuksista käy henkilökohtaisesti täppäämässä, että ei halua auto renewaliä, niin tämän asetuksen odottaisi pysyvän täpättynä jatkossakin.

Edit: täpättynä tai täppäämättömänä, kummin päin se siellä asetuksissa nyt onkaan :D

Minulla on kokoajan korttitiedot tilillä ja olen myös saanut viestejä, että tilaus lopetettu maksamattoman laskun takia (outo sanonta). Poistan automaattisen maksun aina tilauksen jälkeen koska en halua yllätyksiä enkä jatkuvia tilauksia ja tähän saakka on toiminut kuten pitää.

Lisää huhuja The Last of Us Part II pelin tiimoilta. Väkeä palkataan lisää viimeistelemään peliä. Toivo elää jotta syksyllä peli tulisi myyntiin.

Naughty Dog palkkaa väkeä saattamaan loppuun pelin The Last of Us: Part II

Mikä tuossa on harhaanjohtavaa? Menee se automatiikka päälle monessa muussakin kuukausipalvelussa ja sitten etsitään mistä sen saa pois ja mitä kaikkea tietoja on tallentunut. Kaikissa muissa kuten Game Pass tai Origin Access olen joutunut ne maksutiedot poistamaan monestakin syystä.

Mikä tuossa on harhaanjohtavaa? Menee se automatiikka päälle monessa muussakin kuukausipalvelussa ja sitten etsitään mistä sen saa pois ja mitä kaikkea tietoja on tallentunut. Kaikissa muissa kuten Game Pass tai Origin Access olen joutunut ne maksutiedot poistamaan monestakin syystä.
En muista miten tuo olis ilmaistu PS3 aikaan, mutta tosiaan yllätyin. Voi tietty olla, että olen tuon jälkeen ollut tarkempi, mutta ei ole käynyt muissa palveluissa (tai ennen tuota). En ota kantaa moniin syihisi. Itse en ole 'joutunut' poistamaan maksutietojani mistään, mutta säilytän mahdollisimman harvassa paikassa maksutietojani.

Mutta kyllä tuon voisi selkeämminkin ilmaista. Ei ole kuukauden jäsenyys.

Humble Bundle:

"Subscribe for $12/month"

PS Plus:

"
PlayStation®Plus: 1 Month Membership
edit, suomeksi sama: PlayStation®Plus: 1 kuukauden jäsenyys

Subscription
PS4

€7,95
"

Viimeksi muokattu:
THE POWER OF THE CLOUD

Sony Corporation (Sony) and Microsoft Corp. (Microsoft) announced on Thursday that the two companies will partner on new innovations to enhance customer experiences in their direct-to-consumer entertainment platforms and AI solutions.

Under the memorandum of understanding signed by the parties, the two companies will explore joint development of future cloud solutions in Microsoft Azure to support their respective game and content-streaming services. In addition, the two companies will explore the use of current Microsoft Azure datacenter-based solutions for Sony’s game and content-streaming services. By working together, the companies aim to deliver more enhanced entertainment experiences for their worldwide customers. These efforts will also include building better development platforms for the content creator community.

As part of the memorandum of understanding, Sony and Microsoft will also explore collaboration in the areas of semiconductors and AI. For semiconductors, this includes potential joint development of new intelligent image sensor solutions. By integrating Sony’s cutting-edge image sensors with Microsoft’s Azure AI technology in a hybrid manner across cloud and edge, as well as solutions that leverage Sony’s semiconductors and Microsoft cloud technology, the companies aim to provide enhanced capabilities for enterprise customers. In terms of AI, the parties will explore incorporation of Microsoft’s advanced AI platform and tools in Sony consumer products, to provide highly intuitive and user-friendly AI experiences.

Mukava kuulla kilpailijan myöntyvän. :)

Kyllä. mm. Sonyn kameratekniikka on alansa huippua, jotka jopa Applekin käyttää puhelimissaan tai tv-yhtiöt videokameroissaan, musiikkiteollisuutta tai elokuva-alaa unohtamatta.

Onhan varmaankin sitä käytetty Playstation kameroissakin?

"By integrating Sony’s cutting-edge image sensors with Microsoft’s Azure AI technology in a hybrid manner across cloud and edge"

Selvästi Google säikäytti ja nyt on pakko vihollisten alkaa tekemään yhteistyötä. En pidä suuntauksesta jossa konsolipelaamista viedään pilveen koska tekniikassa on niin paljon muttia matkalla.

Selvästi Google säikäytti ja nyt on pakko vihollisten alkaa tekemään yhteistyötä. En pidä suuntauksesta jossa konsolipelaamista viedään pilveen koska tekniikassa on niin paljon muttia matkalla.
Kyllä ne perinteiset konsolit tulevat olemaan vielä pitkään rinnalla, joten täydentävästä kokemuksesta vain kyse, eikä siinä ole mielestäni mitään pahaa. PlayStationin ja Xboxin pomot ovat itsekin todenneet, että ihan vielä ei olla optimaalisessa tilanteessa striimauksen suhteen.

Kyllähän siinä menee vielä aikaa ennen kuin striimaamalla pelaaminen olisi niin laadukasta, että eroa olisi mahdotonta erottaa paikalliseen pelaamiseen verrattuna. Niin kauan kun selkeästi havaittava ero löytyy ja markkinoita riittää tavallisille pelikoneille ei tarvitse pelätä, että pitäisi tyytyä pelkkään striimauskokemukseen. Sitten kun kokemus on lähellä "täydellistä", olen minäkin valmis luopumaan näistä laatikoista. Sinänsä olen kyllä valmis kokeilemaan sitä satunnaisesti jo nyt.

Ultrosor

Tentacule spécialité
Maailmassa on niin paljon hitaita nettiyhteyksiä, että tuosta pelkästä striimaavasta konsolista ei hetkeen ole pelkoa. Siinähän ampuisi itseään jalkaan kun myynnit olisi jotain ihan muuta kuin nyt.

Maailmassa on niin paljon hitaita nettiyhteyksiä, että tuosta pelkästä striimaavasta konsolista ei hetkeen ole pelkoa. Siinähän ampuisi itseään jalkaan kun myynnit olisi jotain ihan muuta kuin nyt.
Jep, konsolien hyvä puoli on se, että ne voi ottaa mukaan minne vaan, riippumatta nettiyhteyden laadusta. Aina monet yksärit tullut duunimatkoilla pelattua läpi, kun hotellien langattomat yhteydet on joskus täyttä kuraa ihan sivistysmaissakin.

Itellä meni päälle kans ja sitten sitä ei saanut edes nettisivuilta sulettua. luonnollisesti poistin korttien tiedot poies.

Mietiskellään uusimista kuhan ps5 pörisee pöydällä.

God of War myynyt yli 10 miljoonaa

Taannoisessa esityksessä, josta kertoi Reset Era, Sony Interactive Entertainmentin presidentti ja toimitusjohtaja Jim Ryan kertoi Playstationin tulevaisuuden strategiasta.

Esitykseen kuului myös myyntilukuja. God of War on myynyt yli 10 miljoonaa kappaletta. Muita samaan lukuun päässeitä yksinoikeuspelejä ovat Naughty Dogin Uncharted 4: A Thief's End ja The Last of Us: Remastered.

Sekin selvisi, että Playstation Networkissa on yli 94 miljoonaa kuukausittaista käyttäjää. Keskimäärin PS4 on käytössä 21 tuntia viikossa.
Yksinoikeus God of War on ylittänyt 10 miljoonan myydyn pelin rajapyykin ja PSN käyttäjiä on yli 94 miljoonaa kuukausittain. Eiköhän tuolla 10 miljoonan pelimyynnillä jo varmistu jatko-osan tekeminen.

Vakuuttavaa kyllä. Uncharted 4 on myynyt 16-17 miljoonaa peliä ja The Last of Us noin 19-20 miljoonaa (PS3+PS4). Onnistuukohan Naughty Dog luomaan yhtä suositun IP:n seuraavalla sukupolvella. Paineet on ainakin kovat.

Eikös tästä ole suunnitteilla elokuva/sarja?
PlayStation Productions tulee tekemään varmaankin kaikista näistä isoimmista peleistä elokuvan tai sarjan. En odota henkeä pidätellen. Vaikka onkin varmasti etu se, että tuotanto pidetään PlayStationin sisällä, niin eipä sekään takaa mitään. Assassin's Creediä oli tuottamassa Ubisoftin oma elokuvastudio eikä lopputulos näyttänyt sen häävimmältä.

PlayStation Productions tulee tekemään varmaankin kaikista näistä isoimmista peleistä elokuvan tai sarjan. En odota henkeä pidätellen. Vaikka onkin varmasti etu se, että tuotanto pidetään PlayStationin sisällä, niin eipä sekään takaa mitään. Assassin's Creediä oli tuottamassa Ubisoftin oma elokuvastudio eikä lopputulos näyttänyt sen häävimmältä.
AC leffa oli kyllä luokattoman huono. Uncharted elokuvalle on ainakin hyvät lähtökohdat olemassa. Voi tulla viihdyttävä indy klooni.

Ultrosor

Tentacule spécialité
Jep. Juuri samaa tekee. Äänet kyllä kuuluu mutta kuvasignaali katoaa hetkeksi (noin 5-10sek) ja palautuu normaaliksi. LG:llä siis samaa ongelmaa.

Täytynee hiukan telkkarin/pleikan kuva-asetuksia koittaa säätää jos joku asiaan vaikuttaisi. Hyvin mahdollista että joku yhteensopivuusongelma laitteiden välillä on.
Tämä taisi selvitä. Ostin verkkiksestä laadukkaamman 4k/60fps spekseihin kykenevän HDMI - kaapelin. Toiminut ongelmitta jo 5 päivää :tup:

Sony vahvisti: Ainakin nämä huippupelit julkaistaan vielä PlayStation 4:lle

Sony vahvisti: Ainakin nämä huippupelit julkaistaan vielä PlayStation 4:lle | Muropaketti.com

Vaikka PlayStation 5:n julkaisu lähenee vääjäämättä, nähdään PlayStation 4:llä vielä ainakin kolme odotettua yksinoikeuspeliä, jotka ovat Last of Us 2, Death Stranding, ja Ghost of Tsushima.

PlayStation 5:stä nähtiin viimeksi materiaalia, kun Sony demonstroi tulevan konsolin erittäin nopeita latausaikoja. Koska Last of Us 2, Death Stranding, ja Ghost of Tsushima eivät ole vielä saaneet julkaisupäivämääriä, on herännyt kysymyksiä, saapuvatko ne enää edes nykyiselle konsolisukupolvelle.

Nyt Sony on alleviivannut sijoittajille, että PlayStation 4:llä on edelleen hyvin tärkeä rooli ainakin seuraavien kolmen vuoden ajan. Siksi konsolille julkaistaan edelleen yksinoikeudellisia AAA-luokan pelejä, joihin kuuluvat myös edellämainitut seikkailut, kertoo Gamesradar.

PlayStation 4:n yksinoikeuspelit tulevat toki saataville myös PlayStation 5:lle, joko virallisina julkaisuina tai ainakin takaisinpäin yhteensopivuuden välityksellä.
3 huippupeliä on ainakin tulossa PS4:lle. Toivottavasti tekevät PS5:lle myös tehot hyödyntävät versiot tai vähintään kunnollisen päivityksen taaksepäin yhteensopivuudella. 10v mittainen sukupolvi näyttäisi muodostuvan PS4:stä. Ei olisi alkuun uskonut kun rauta oli keskinkertaista jo julkaisussa.

Odotus päättyy vihdoinkin – DayZ julkaistaan PlayStation 4:lle ensi viikolla

Odotus päättyy vihdoinkin - DayZ julkaistaan PlayStation 4:lle ensi viikolla | Muropaketti.com

Varsinaisessa kehityshelvetissä muhinut DayZ on viimeinkin tulossa PlayStation 4:lle.

Bohemia Interactive on ilmoittanut, että sen synkkä battle royale DayZ on tulossa saataville PlayStation 4:lle ensi viikon keskiviikkona. Asiasta uutisoi Destructoid.

DayZ ilmestyi Xbox Onelle aiemmin tänä vuonna, PC:lle se julkaistiin jo vuonna 2013 avoimen maailman räiskintäpeli ARMA II:n modina.

DayZ sijoittuu kuvitteelliseen neuvostotasavalta Cheranukseen, jossa pelaajien tulee selvitä muiden pelaajien lisäksi myös alueella raivoavien zombien keskellä. Pelikavereihin ei kannata juurikaan luottaa, sillä selästä saattaa pian löytyä puukko.

DayZ on saatavilla PC:lle ja Xbox Onelle. PlayStation 4:llä sitä päästään pelaamaan keskiviikkona toukokuun 29. päivä.

Nyt on herkkua jos osoittautuu todeksi :love: :nb:

Viime aikoina verkossa on liikkunut paljon huhuja koskien Final Fantasy VII: Remakea. Pelin pitäisi olla esillä kesäkuun E3-messuilla, ja sen lisäksi kaiken kansan ladattavaksi olisi tulossa demoa. Asiasta kertoi Game Rant.

Huhun mukaan demo julkaistaisiin vain PS4:llä, ja olisi ainoastaan PS Plus -pelaajien pelattavissa.

Tietoa ei ole varmistettu, joten siihen tulee suhtautua terveellä epäluulolla.
Huhun mukaan Final Fantasy VII: Remake saa demon E3:ssa

No jopas alkaa pärähtelee ennen E3:a joka suunnalta.

Keskiviikkona uutta traileria Death Strandingistä. "Create the rope" - joko viimein saadaan selville, mikä tämän köysijutun merkitys todella on gameplayssä?

Sen lisäksi TLOU2 on ahkerasti huhuttu, että pian olisi tulossa uusi traileri julkaisupäivän julkistuksen kera. Tämän suhteen olen kuitenkin skeptinen.

Oli sähköpostiin tullut Nioh 2 Alpha demon koodi. En muista hakeneeni tuollaiseen mukaan. Onko muille tullut samaa?

Shikanjyo

#low&slow
Kiitos linkistä ja neuvosta,tähän loppui ongelmat.
Itsekin pistin varuilta kaksi nuita tilaukseen, samalla vähän Jolttia :D

En kyllä muuten tuota tuotemerkkiä ostaisi mutta jos kehuttu on ja tuolla hintaa niin sitten.

Hyvät plussa pelit ens kuussa. Sonic manian osto ollut mielessä monta kertaa. :tup:

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
Team Stream
Team HFF
Mainiosta Ghostbusters videopelistä tulossa remasteri. Alkuperäisen pelasin aikoinaa ps3:lla ja oli todella viihdyttävä. Vähän kuin "3" elokuva mitä ei ikinä saatu.

Playstationin Days of Play taas kesäkuussa

Sony ei ole mukana E3-messuilla, mutta silti he eivät aio viettää hiljaiseloa kesäkuun aikana. Playstation Blogin mukaan perinteinen Days of Play on käynnissä 7.-17. kesäkuuta. Tarjolla on paljon alennuksia konsoleista, lisälaitteista ja peleistä.

Yhden teratavun kovalevyllä siunattu Limited Edition Days of Play -konsoli maksaa 299,99 euroa. Laite tulee myyntiin 7. kesäkuuta värinään teräksen musta. PSVR Starter Pack maksaa 199,99 euroa, Dualshock 4 ja erikoisemmat ohjainversiot alkaen 39,99 euroa.
Playstationin Days of Play taas kesäkuussa

Varsin hyvältä vaikutti alphan perusteella tuleva Nioh 2. Vaikeustaso ei tunnu ihan niin kireältä kuin ensimmäisessä, tosin ei se helppo ole nytkään. 3 erilaista pelitilaa oli tässäkin eli lukittu 30fps, lukittu resotila vapaalla fps ja 60fps tila. Luonnollisesti viimeinen on se ehdottomasti paras ja tuntui pyörivän jatkuvasti tavoitteessa.

Sonyltä tuli sähköpostia, että plussan hintoihin on tulossa muutosta elokuusta alkaen. Muutos koskee 1kk tilausta ja valitettavasti siihen tulee korotus. Toisaalta ihan ymmärrettävää koska 3kpl kuukauden tilauksia on ollut halvempi kuin 3kk tilaus.

Suomi on yksi niistä maista, joissa PlayStation Plus -tilausten hinnat muuttuvat markkinatilanteen johdosta 1. elokuuta 2019 alkaen.

• 12 kuukauden jatkuvan PlayStation Plus -tilauksen hintana on edelleen 59.95 €

• 3 kuukauden jatkuvan PlayStation Plus -tilauksen hintana on edelleen 24.95 €

• 1 kuukauden jatkuvan PlayStation Plus -tilauksen hinnaksi tulee 8.95 €

Uudet hinnat tulevat voimaan 1. elokuuta 2019.
Tämä tarkoittaa, että tuona päivänä tai sen jälkeen tehtävät tilausmaksut ovat uusilla hinnoilla.

Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
92 997
Jäsenet
39 854
Uusin jäsen
Axes

Hinta.fi

Ylös Bottom