Rane
Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Shadow of the Colossus ei pettänyt (taaskaan):
Shadow of the Colossus
Shadow of the Colossus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä sen pelaaminen yksin onnistuu ongelmitta, siinä on ne kolme virtuaalikaveria mukana, joita voi käskyttää. Näille seuraajille on myös oma upgrade-puu, joka parantaa niiden suorituskykyä.Storessa olisi Ghost Recon Wildlands vielä pari päivää tarjouksessa.
Itselleni se ei sovi kun pelaan vaan yksin pelejä. Kuulemma rakenne on semmonen että pitäisi olla 3 kaveria että sitä oikeasti voi pelata.
40h takana, Itse tykkäsin aikaisemmissa osissa juuri siitä, että ei ole pakollista kädessä pitelemistä kuten tässä uudessa (alkuun pari tuntia). Mutta kieltämättä tämä varmasti helpottaa juuri sarjaan sisäänpääsemistä, jos ei ole aikaisempaa kokemusta. En itse kokenut ongelmaksi laittaa rahoja tähän peliin (ostin molemmat collectorit xbox & ps, sekä ps4 rathalos le), koska sanoivat tuovansa lisäsisällön ilmaiseksi ja rahallisesti voi sitten tukea ostamalla kosmeettista yms turhuutta, jotka eivät peliin itsessään vaikuta!Vieläkö löytyy Dark Souls 3 -pelaajia Pleikkarille? Itse otin hyllystä eilen pitkästä aikaa ja turpaanhan siellä meinasi tulla. Tulipa katseltua Monster Hunter World pelivideoita muutamana päivänä, alkoi kiinnostamaan, mutta ei tosiaan vielä uskalla ostaa täydellä hinnalla. Onko kellään jo useita tunteja takana kyseisestä pelistä? Ainakin videoiden perusteella näytti paljon helpommalta ja sulavammalta pelimekaniikaltaan kuin esim PSP:n Monster Hunterit.
Siihen en ota kantaa, paljonko rahalle tulee tarkalleen vastinetta, mutta tilannetta ainakin parantaa se, että tuleva ohjelmistoversio 5.50 lisää supersampling-tuen, joka auttaa juuri matalamman resoluution pelaajia.Kannattaako tuota Pro:ta ostaa, jos meinaa 2560x1440 näytöllä pelata? Saako rahalle vastinetta vs slim?
Tarkoituksena olisi nyt lomien aikaan ostella pleikkari lopultakin noiden yksinoikeuspelien takia, eli Crashit, Until Dawn, Last of Us jne. En omistanut ikinä pleikkari kolmosta, joten aika mukavasti tuota ostettavaa on jo kertynyt.
Siihen en ota kantaa, paljonko rahalle tulee tarkalleen vastinetta, mutta tilannetta ainakin parantaa se, että tuleva ohjelmistoversio 5.50 lisää supersampling-tuen, joka auttaa juuri matalamman resoluution pelaajia.
Okei, eli suurin hyöty tulisi jos olisi 4k telkku tai monitori. Enkä ole pleikkarin takia ostamassa, joten pitänee ruveta slim tarjouksia katselemaan..Siis mitään 1440p modea Pro ei tue. Ihan vaan tiedoksi. Tosin hyvä juttu tuo SS tuki.
Tämäpä minullakin oli juuri vastassa... Olisihan siitä Prosta ehkä voinut maksaakin, mutta jos kaikki paukut pistetään aina 4K:hon, minulla ei ole laitteelle mitään käyttöä. Siinä ei omasta mielestäni myöskään supersampling paljon paina, kun paljon parempiakin kohteita löytyisi ylimääräisille tehoille.Okei, eli suurin hyöty tulisi jos olisi 4k telkku tai monitori. Enkä ole pleikkarin takia ostamassa, joten pitänee ruveta slim tarjouksia katselemaan..
Useimmissa peleissä käsittääkseni panostetaan lähinnä resoluutioon. Toki löytyy myös niitä poikkeuksia, joissa muutkin jutut paranevat, mutta niitä on käsittääkseni sen verran vähän, että Pron hinta-laatusuhde on minulle aika heikko. Sitä paitsi ainakin tähän asti näkemäni perusteella Pron tuomat muuhun kuin resoluutioon liittyvät parannukset ovat yleensä melko pieniä. Saattaisin ehkä katsoa asiaa vähän eri tavalla, jos PS4 olisi pääasiallinen pelilaitteeni, mutta pelaan PS4:llä käytännössä pelkästään pelit, joita ei PC:lle saa, joten enpä viitsi panostaa kohtalaisen paljon siihen, että muutamat pelit paranevat marginaalisesti.1080p tv ja fortnite jos katson kun emäntä pelaa og pleikallla tveellä tulen kipeeksi eli on kyllä hyötyy.
E:d2ses ku publikis on kuus pistämässä superii nii ei tipu fps todellakaan nii paljoo kun og pleikassa missä ei saa enää mitään selvää!
Et mitä sienii jengi vetää kun ei oo mitään hyötyy muka paitsi 4k
Eikös Pro:n hinta ole jotain 100€ enemmän kuin tavismallilla? Eli noin 1,5 täysihintaisen pelin verran? Ei tuo mitään ihan hillitöntä panostusta edellytä jos on uutta laitetta hommaamassa. Tilanne on toki eri jos on jo se vanha malli hyllyssä, sillä sen vaihtaminen on jo pykälää kömpelömpi vaihtoehto.Useimmissa peleissä käsittääkseni panostetaan lähinnä resoluutioon. Toki löytyy myös niitä poikkeuksia, joissa muutkin jutut paranevat, mutta niitä on käsittääkseni sen verran vähän, että Pron hinta-laatusuhde on minulle aika heikko. Sitä paitsi ainakin tähän asti näkemäni perusteella Pron tuomat muuhun kuin resoluutioon liittyvät parannukset ovat yleensä melko pieniä. Saattaisin ehkä katsoa asiaa vähän eri tavalla, jos PS4 olisi pääasiallinen pelilaitteeni, mutta pelaan PS4:llä käytännössä pelkästään pelit, joita ei PC:lle saa, joten enpä viitsi panostaa kohtalaisen paljon siihen, että muutamat pelit paranevat marginaalisesti.
Eikös Pro:n hinta ole jotain 100€ enemmän kuin tavismallilla? Eli noin 1,5 täysihintaisen pelin verran? Ei tuo mitään ihan hillitöntä panostusta edellytä jos on uutta laitetta hommaamassa. Tilanne on toki eri jos on jo se vanha malli hyllyssä, sillä sen vaihtaminen on jo pykälää kömpelömpi vaihtoehto.
Taitaa olla kyllä lähempänä kahta täysihintaista peliä, ja toisaalta en ole täysihintaisia pelejä pahemmin tullut ostaneeksi pitkään aikaan, joten hintaerolla alkaa saada jo aika monta peliä. Sitä paitsi kuten sanoin, erot ovat pääasiassa melko pieniä (paitsi resoluutiossa), jolloin ainakin minulle tulee sellainen olo, että tulee maksettua melkein tyhjästä. Toki riippuu paljon mieltymyksistä ja kulutustottumuksista, onko Prossa järkeä, mutta minä en siinä omalla kohdallani juurikaan näe järkeä.Eikös Pro:n hinta ole jotain 100€ enemmän kuin tavismallilla? Eli noin 1,5 täysihintaisen pelin verran? Ei tuo mitään ihan hillitöntä panostusta edellytä jos on uutta laitetta hommaamassa. Tilanne on toki eri jos on jo se vanha malli hyllyssä, sillä sen vaihtaminen on jo pykälää kömpelömpi vaihtoehto.
Jos Shadow of the Colossuksen tapa olisi normi, voisin hyvinkin ajatella vähän toisin. Normi valitettavasti tuntuu olevan 4K ja ehkä kaveriksi jotain pientä, jolloin ilman 4K-töllöä Pron hyödyt jäävät pääasiassa aika pieniksi.Kyllähän noita Pro:ta tukevia pelejä on vaikka kuinka nykyään. Melkeinpä jokainen uusi peli tukee montaa eri moodia. Esim. juuri julkaistu Shadow of the Colossus Remaken voi Pro:lla pelata 1080p 60fps. Onhan siinä se Boost moodikin, joka eliminoi joistakin peleistä surkeat frame timet ja fps ei dippaile jatkuvasti sen alle 30.
Slim mallia voi ainakin kehua hiljaisesta melutasosta. Mun veljellä on varmaankin aika ensimmäisiä PS4, jonka se osti käytettynä ja se on paljon meluisampi, slim on melkein äänetön. Mitenköhän Pro sitten melutason suhteen?
Slim mallia voi ainakin kehua hiljaisesta melutasosta. Mun veljellä on varmaankin aika ensimmäisiä PS4, jonka se osti käytettynä ja se on paljon meluisampi, slim on melkein äänetön. Mitenköhän Pro sitten melutason suhteen?
Heh, tuli ite viikko sitten ostettua Ps4 Pro puhtaasti MH Worldia varten, mutta katos vaan että osui ajoitus myös tuon Colossuksen kanssa nappiinPystyykö muut jo ennakkolataamaan Shadow of the Colossusta? Ilmeisesti 13gb paketti kyseessä redditin mukaan.
E: Sepä olikin jo yöllä latautunut. Ei vaan näkynyt ilmoituksissa mitään.
Oma pro/slim en kyllä erota äänen tasossa oikeastaan mitään eroa HZD pelatessa, kyllä noi taitaa olla aia tuurista kiinni välillä tietenkin puuskuttaako vaiko eiHorizon Zero Dawn teki kyllä Prosta melkoisen imurin välillä. Sitten taas joku TLOU Remastered oli ihan hiljainen. Riippuu siitä pelin kuormasta. Tuskin kehittäjä voi "hiljentää" tuulettimia muuten kuin optimoimalla peliä lämmittämään piiriä vähemmän.
Osaako PS4:n GTA V olla paremman näköinen Prolla? Se peli tarvitsisi boostia grafiikkaan ja pyörimiseen, melkein ostin tarjouksista Onelle kun X:llä näyttää(tuubivideoiden mukaan) aika paljon paremmalta kuin perusplesellä, mitä siis itse konsopuolella pelaillut.
Kukaan asentanut Playstation 4:lle SSD tai SSHD:n stockkikovon tilalle? Itse laitoin tämän:
Seagate FireCuda 2 Tt SATAIII 128 Mt 2,5" ‐hybridikovalevy 106,90 €
Kyllä isompien pelien lataustauoissa varsinkin huomaa, että latausaika lyheni esim. FFXV, Witcher 3 tai Skyrim. Kokemuksia, mielipiteitä aiheesta? Onko tullut ongelmia vaihdon jälkeen tms? Itsellä ei ole mitään ongelmia esiintynyt.
Kukaan asentanut Playstation 4:lle SSD tai SSHD:n stockkikovon tilalle? Itse laitoin tämän:
Kyllä isompien pelien lataustauoissa varsinkin huomaa, että latausaika lyheni esim. FFXV, Witcher 3 tai Skyrim. Kokemuksia, mielipiteitä aiheesta? Onko tullut ongelmia vaihdon jälkeen tms? Itsellä ei ole mitään ongelmia esiintynyt.
Itselläni on SSHD ollut koneessa heti Pron julkaisussa. Battlefieldissä aina ensimmäisenä serverillä
Itsekin tutkin näitä eri vaihtoehtoja, mutta tuota Firecudaa tosiaan oli suositeltu. Verkkokaupan arvosteluissa oli jonkin verran ollut jengillä ongelmia levyn kanssa. Samsungin SSD:tä harkitsin ensin, mutta vähän turhan kallis olisi Playstationia varten ollut. Yksinpelejä tulee lähinnä pelailtua.Itseä eniten häiritsee tuossa PS4:n kovon vaihtamisessa(itsellä se normi sg 2tb minkä jengi vaihtaa) se että seagate ainoa valmistaja jolta koskaan sopiva levy löytynyt ja seagaten levyä ei tietenkään ikimaailmassa muuten ostaisi.
Kaikissa konsoleissa mulla ssd PS3 lähtien ja samaa hidasta kakkaa nuo lataukset aina olleet vrt PC. Kaipa tuo jossain peleissä (multiplayer?) aurinko, joissa kokoajan lataustaukoja. Ongelmia en ole huomannut.Kukaan asentanut Playstation 4:lle SSD tai SSHD:n stockkikovon tilalle? Itse laitoin tämän:
Heh, tuli ite viikko sitten ostettua Ps4 Pro puhtaasti MH Worldia varten, mutta katos vaan että osui ajoitus myös tuon Colossuksen kanssa nappiin
Tuli tässä pelissä tehtyä kaikki mahdollinen PS2 aikaan. Olivat äärimmäisen pahoja hardilla ne time trialit, varsinkin se piikkijalkainen paskiainen, jota piti mennä piiloon bunkkeriin. Ostan PS4:lle kunhan aleen tulee.Tuli kaadettua kymmenen kolossia putkeen. Aivan loistava remaster! Kunnon nostalgiavibat!
Pelasitko normi ps4 kuin noin surkeeta fps?Shadow of the Colossus remake on nyt läpi. Loistava peli lukuunottamatta viimeistä bossia jossa fps 15-20 ja pelattavuus hirveä. Seuraavaksi läpi NG+ vaikeimmalla käänteisessä maailmassa.