Playstation 4 / Pro

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 966
Onhan ps+ tilaaja konsolin pääkäyttäjä?
On. Perhetilin pääkäyttäjä on tilaaja ja nuoremman pojan tili on perhetilinä. Mitään muutoksia ei ole tehty missään kohtaa ja yhtenä aamuna nuo kaikki ps+ pelit oli tässä nuoremman pojan konsolissa lukittuna. Kun yrittää avata peliä missä lukko niin tulee virhe, että ainoastaan käyttäjä X(eli pääkäyttäjä) voi käyttää tätä sisältöä.

Niin ja ps+ -tilaus on toki voimassa :tup:

Kyllä tuo interwebs antaa hakutuloksia samaan vikaan joka alkoi meilläkin, mutta yksikään noista mitä olen kokeillut ei ole toiminu.
 
Liittynyt
27.04.2021
Viestejä
224
On. Perhetilin pääkäyttäjä on tilaaja ja nuoremman pojan tili on perhetilinä. Mitään muutoksia ei ole tehty missään kohtaa ja yhtenä aamuna nuo kaikki ps+ pelit oli tässä nuoremman pojan konsolissa lukittuna. Kun yrittää avata peliä missä lukko niin tulee virhe, että ainoastaan käyttäjä X(eli pääkäyttäjä) voi käyttää tätä sisältöä.

Niin ja ps+ -tilaus on toki voimassa :tup:

Kyllä tuo interwebs antaa hakutuloksia samaan vikaan joka alkoi meilläkin, mutta yksikään noista mitä olen kokeillut ei ole toiminu.
Itsellä toimi siten, että pääkäyttäjä kävi laittamassa ”restore licenses” niin toinen käyttäjä pystyi alkaan taas pelaan normaalisti.
Joko tätä oli kokeiltu?

 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 966
Itsellä toimi siten, että pääkäyttäjä kävi laittamassa ”restore licenses” niin toinen käyttäjä pystyi alkaan taas pelaan normaalisti.
Joko tätä oli kokeiltu?

On kokeiltu aika monta kertaa. Netissä oli ohjeita, että useita kertoja tehä tuo niin joillakin palautunu, mutta olen mie tuon nyt varmaan kohta 10 kertaa jo tehny. Jollain oli ongelmaan vaikuttanu ku oli vaihtanu DNS:n ja tuotaki kokeiltu sama lopputulos.

Soitin eilen Sonyn aspaan ja ihmetteli sielläkin, että kyllä sen pitäisi toimia juuri noin kuten mulla on ennen ollu. Varmaan kolmesti kävi kolleegalta kyselemässä, mutta eipä sieltäkään nyt mitään ratkaisua tullu.
 
Liittynyt
27.04.2021
Viestejä
224
On kokeiltu aika monta kertaa. Netissä oli ohjeita, että useita kertoja tehä tuo niin joillakin palautunu, mutta olen mie tuon nyt varmaan kohta 10 kertaa jo tehny. Jollain oli ongelmaan vaikuttanu ku oli vaihtanu DNS:n ja tuotaki kokeiltu sama lopputulos.

Soitin eilen Sonyn aspaan ja ihmetteli sielläkin, että kyllä sen pitäisi toimia juuri noin kuten mulla on ennen ollu. Varmaan kolmesti kävi kolleegalta kyselemässä, mutta eipä sieltäkään nyt mitään ratkaisua tullu.
Reddit näyttää olevan noita ongelmia täynnä ja mitä ihmeellisimpiä tapoja millä korjaantunut.
Eli avaa pääkäyttäjä, poista PS plus peli ja asenna uudestaan. Sitten kokeile 2. käyttäjää avaamaan sama peli.
Mystinen.. Käyttäjän poistaminen, pääkäyttäjän poistaminen jne.
Onhan jokin ”game sharing” asetus päällä molemmilla käyttäjillä?
Konsoli viimeisimmillä päivityksillä?
 

DarkWing

12/99
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
237
Talouteen olisi pitkästä aikaa saapumassa Playstation (kaapissa lojuvaa PS3 ei lasketa ;) ) niin miten tuo PS Plus Premium tilaushomma menee, onko tästä jotain satunnaisia alennuksia olemassa tai onko jotain vastaavaa kikkakolmosta mikä naapurileirissä että joku halvempi tilaus onnistuu konvertoida kalliimmaksi ?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 966
Käsittääkseni pelkkää PS+ sitä halvinta voi ostaa esim. Prismat/verkkokaupat ja nuo kalliimmat on sitte ainoastaan kaupasta ostettavia. Olikohan vielä niin, että tuo perus plus(halvin) ei muutu 1:1 noihin kalliimpiin tilauksiin. Oliko jopa niin, että jos sulla on kuukauden plussa ja sen päivität sen laajempaan niin saat tyyliin 15pv sillä. Joku korjannee jos ihan väärin muistan.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
79
Talouteen olisi pitkästä aikaa saapumassa Playstation (kaapissa lojuvaa PS3 ei lasketa ;) ) niin miten tuo PS Plus Premium tilaushomma menee, onko tästä jotain satunnaisia alennuksia olemassa tai onko jotain vastaavaa kikkakolmosta mikä naapurileirissä että joku halvempi tilaus onnistuu konvertoida kalliimmaksi ?
Livekortti.fi sta tai juurikin S bonus/henkilöstöalennus toimivat...
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
524
Voi vittu. Nyt kävi niin että pelaan ps3:sta ps4 ohjaimella kaapelilla kiinnitettynä.

Ensimmäistä kertaa pistin samaan aikaan ps4:sen lataamaan päivitystä ja jatkoin ps3:lla pelaamista. Enhän minä saatana tajunnut että se ottaa näppäinkomennot ps4:seen. Jotenkin se oli onnistunut ostamaan kaksi 80 euron peliä storesta ja lataamaan ne. Miten vittu voi olla mahollista.

Onkohan noita enää mahollista saada hyvitettyä takaisin?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 765
Voi vittu. Nyt kävi niin että pelaan ps3:sta ps4 ohjaimella kaapelilla kiinnitettynä.

Ensimmäistä kertaa pistin samaan aikaan ps4:sen lataamaan päivitystä ja jatkoin ps3:lla pelaamista. Enhän minä saatana tajunnut että se ottaa näppäinkomennot ps4:seen. Jotenkin se oli onnistunut ostamaan kaksi 80 euron peliä storesta ja lataamaan ne. Miten vittu voi olla mahollista.

Onkohan noita enää mahollista saada hyvitettyä takaisin?
PlayStation Store™ -ostoksen palauttaminen hyvitystä vastaan (Suomi) Normaalisti ei palauta jos on jo laittanut lataukseen, mutta sinun tapauksessa palautus voi olla mahdollinen kun kerrot tapahtuneen.
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
524
Joo Sony ei armoa anna.

Voiskohan sitä vielä Paypallilta pyytää palautusta vai onko ihan turhaa kun virheet on vaan mun tekemiä?
 

Konttu

Tukijäsen
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 116
Joo Sony ei armoa anna.

Voiskohan sitä vielä Paypallilta pyytää palautusta vai onko ihan turhaa kun virheet on vaan mun tekemiä?
Oisit sanonut että lapsi ostanut. Ei taida kyllä millään olla palautus yhtä nihkeää kun sonylla..
 
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
524
Fc 24 ja Nhl 24. Eli pelejä joita en tuu ikään pelaamaan.

Kai se on luovutettava. Pitäkööt saatana tunkkinsa.

Täytyy vielä sanoa että aivan käsittämättömän paskaa tuuria. Olis nyt vaikka jonkun pelin avannut ensin niin sittenhän ei olisi ollut väliä mitä nappeja painelee.

Ja vastaakohan siellä edes ihminen. Kun toisen kerran lähetin postia niin sieltä tuli justiin sama litania takaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 648
Viestejä
4 197 287
Jäsenet
70 761
Uusin jäsen
aksl

Hinta.fi

Ylös Bottom