Myydään Pilvipeli / retro emu konsoli Logitech G Cloud [Vantaa]

Tuote: Logitech G Cloud
Hinta: 150
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä jostain, en muista
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei, ei
Muuta huomioitavaa:

Tällainen ihan hyväksi todettu Logitech G Cloud pelikonsoli / androidkone 64 Gt muistilla. Gigantissa edelleen 330€. https://www.gigantti.fi/product/gam...ite/logitech-g-cloud-gaming-kasikonsoli-64-gb

Näytössä vielä suojatarra paikalla ja laite melko vähäisellä käytöllä ollut. Mukaan pehmustettu pussukka johon laite juuri mahtuu. Orkkislaatikko mukaan, joka on erittäin hyväkuntoinen.

Olen itse asentanut tähän retro emulaattorin ja läjän pelejä. Lisäksi testasin hetken aikaa Xbox ja Nvidian pilvipelipalvelut ja sain toimimaan varsin hyvin, vaikkei wifi ollut ihan paras maailmassa, eikä ollut silloin vielä edes kuitua. 5G:lläkin toimi ihan hyvin.

Tässähän on 1080p Oled näyttö ja se pyörittää Androidia, eli kelpaa monenlaiseen käyttöön jos haluaa muutakin tehdä kuin pelata. Akku sanotaan kestävän 12h, mutta riippuu varmasti vahvasti mitä pelaa. Striimaaminen pilvipelipalveluistahan ei juurikaan rasita prossua.

Olen myös käyttänyt tätä alkuperäisten Xreal XR lasien kanssa, koska usb-c liitin sai päivityksen myös DP video tuen.

Vaihdossa kelpaa: Thermaltake Tower kotelo, AM4 mATX emo jossa emolla usb-c headeri / liitin + 2 kpl m.2 paikkaa. , fyysisiä Switch / Switch 2 pelejä, Airpods 4 (uudenveroiset), Macbook M1, Elgato Streamdeck XL. Väliraha sopimuksen mukaan.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Vantaa, Ylästö
Toimitustapa: Nouto, Posti (postikulut sisältyvät hintapyyntöön) tai treffit pk-seudulla
Maksutapa: MobilePay, Nordea, käteinen

2025-11-21 12.45.52.jpg

2025-11-21 12.45.41.jpg

2025-11-21 12.45.56.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
294 141
Jäsenet
80 641
Uusin jäsen
Krisutin

Hinta.fi