Piirretään foorumilaisia

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 272


Siinä.

Yleishuomiona kaikille:En mitenkään haluaisi neuvoa ketään, mutta luulen että piirtäjiä kiinnostaa vähän enemmän ne tyypit, jotka oikeasti kertoo jotain itsestään eikä vaan totea "mutkin saa piirtää". Ai että oikein saa? Milläs pirulla te sen estäisittekään?
Siinä vanhassa ketjussa muistaakseni piirrettiin nimimerkistä saatavan kuvan pohjalta, ei niinkään sen pohjalta minkälainen henkilö on oikeassa elämässä.
 

FreeJack

aarRETROkaaja
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
32
Joo kyl mutkin saa piirtää. Ehkä lisätietona, että kiinnostukseni on hieman vanhemmassa raudassa, enkä itsekään ihan teini ole. Piirtäisin itse mielelläni, mutta kun en osaa ja sitten joku joutuisi kiittelemään ja laittamaan avatarikseen jonkun paintilla töherretyn neliön ja ympyrän. Hienoja luomuksia kyllä tähän asti ollu täällä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
147
Piirtäisin itse mielelläni, mutta kun en osaa ja sitten joku joutuisi kiittelemään ja laittamaan avatarikseen jonkun paintilla töherretyn neliön ja ympyrän
Hyvä pointti, että niitä kuvia ei oo tosiaan pakko laittaa avatariks jos ei miellytä :D Ainakaan itse en aio pahastua, jos näin käy kun ihmisiä nyt sattuu miellyttämään erilaiset asiat.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
401


Siinä.

Yleishuomiona kaikille:En mitenkään haluaisi neuvoa ketään, mutta luulen että piirtäjiä kiinnostaa vähän enemmän ne tyypit, jotka oikeasti kertoo jotain itsestään eikä vaan totea "mutkin saa piirtää". Ai että oikein saa? Milläs pirulla te sen estäisittekään?
Kiitoksia tästä, menee avatariksi.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
mullekin saa piirtää kuvan, leffafriikki olen kuten nickistä voisi päätellä :)
 

Pykkonen

Persaukinen suhari
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
107
Do me! do me! Sais kerrankin ihan persoonallisen avatarin eikä jostain googlen kuvista pöllittyä.. ehh. lainattua.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 805
En jaksaisi alkaa muuttamaan muuta kuin pakon edestä avatariani, joka on kuvaus soratiestä pukeutuneenani lyhyeen trenssiin. Rajauksen myötä se kun voisi olla "musta enkeli" tai "wanted-listan anonyymi rikollinen" ja vaikka mitä... Mielikuvitus on rajana.

Kun ruuhka tilaukset on hoidettu, mielenkiinnosta haluaisin sen vaihtoehtoisen avatarini nähdä. Se mikä ei ole omistaan. Onko se sittenkin joku sinipukuinen MT-potilas vaiko joku ylisuuren sängen omaava, parturoinnista luopuva "sofisti". Ulkopuolinen assosiaatio nimittäin kiinnostaa. Piirtäjä saakoon huoletta ne copyrightit ja olkoon varma, ettei mitään oikeusjuttuja tästä ainakaan tule (vaikkei se omaan silmään nyt niin miellyttäisi). ;)
 

Rebel

Rumihin veli
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
145
Jos sais ihan kuvan niin pääsisi eroon teksti ''avattaresta'' Ikää on senverran että monin kertainen waari. Tietokoneita 90-luvulta lähtien, kaljaa jo paljon ennen sitä harrastaneena.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 457
Heitetään pahan ainekset. Contay on kissanomistaja, kasvissyöjä ja ex-Saabisti. : >
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 538
Meikältä puuttuu kans avatari. En osaa itse yhtään piirtää, niin jospa jollakulla muulla alkaisi kynä väpättämään :p Jos tarvii tulkinta-apuja, niin oon tämmönen semi-kynäniska kuoropoika joka harrastaa strategiapelejä ja netflixiä. Wanhan liiton nörä jonka atk-ura alkoi DOSsin manuaalin pläräämisellä 90-luvun alussa.
 

Sleipnir

Platinum-jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
353
Ilmottaudun uhriksi. Ite en osaa piirtää tikku-ukkoakaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
184
Ilmoittaudun uhriksi jotta saisin hauska avatarin. Lisätietona mainittakoon pakkomielteeni Arma 3 peliin, jossa tunteja yli 6k takana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
132
Meikältä puuttuu kans avatari. En osaa itse yhtään piirtää, niin jospa jollakulla muulla alkaisi kynä väpättämään :p Jos tarvii tulkinta-apuja, niin oon tämmönen semi-kynäniska kuoropoika joka harrastaa strategiapelejä ja netflixiä. Wanhan liiton nörä jonka atk-ura alkoi DOSsin manuaalin pläräämisellä 90-luvun alussa.
 

Liitteet

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
339
Löytyi se mustakin piirretty kuva. Aluksihan nuo olivat puhtaasti henkilön nickistä väännetty mutta muuttui sitten enemmän henkilöön itseensä kohdistuvaksi kuvaksi.



 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
19
Täällä ilmoittaudun vapaaehtoiseksi ja samalla välitän terveiseni/esittäytymiseni arvon muro...io-techilaisille. Vuosia tuli muroa luettua mutta vain kerran sinne kirjauduin ja jouduin lähes saman tien banniin. Tästä banaanista johtuen sitten masennuin, hankkiuduin eroon kaikesta maallisesta omaisuudestani, muutin erakoksi vuorenhuipulle, sain turpaan vuorikauriilta, muutin takaisin suomeen, hankin kahvinkeittimeni takisin ja aloin miettiä mitä sitä sitten vielä iltapäivällä tekisi.

Sitten jossain vaiheessa murottaminen vain jotenkin jäi, en tiedä mistä syystä.

Myöhemmin muroa luettuani huomasin foorumin jonka nimeä ei saa mainita ja joka herätti kiinnostukseni. Käytyäni tutustumassa arvoisaan io-techiin ja luettuani tätä ketjua (I love chili) ja huomattuani että täällä arvostetaan samanlaista huumoria kuin minä, huumoria josta vain ne joilta on kirurgisesti poistettu huumorintaju arvostavat, kuten minä (I love chili).

Nyt täällä ollaan ja katsellaan mitä tapahtuu.

Ystävällisin terveisin:
Typerik

PS: Toi viesti on kirjoitettu jotakuten oikein mutta saatte silti lisätä sinne oikeinkirjoitusta ihan mielenne mukaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
9
Inspiroiduin Typerikin viestin huumorintajuttomuudesta sen verran, että maalasin viime vuoden aikana Hervannan tuomiokirkon kattoon tällaisen muraalin aiheesta:

Typerik-isompi.png




---
koirankopin katon kokoisena jotain tällaista:
typerik_96x96.png
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
19
Inspiroiduin Typerikin viestin huumorintajuttomuudesta sen verran, että maalasin viime vuoden aikana Hervannan tuomiokirkon kattoon tällaisen muraalin aiheesta:





---
koirankopin katon kokoisena jotain tällaista:
Kiitos ja kumarrus. Kuva on vallan loistava ellei täydellinen mutta voisiko sen saada tummanruskeilla hiuksilla ja parralla? :)
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
9
Kiitos ja kumarrus. Kuva on vallan loistava ellei täydellinen mutta voisiko sen saada tummanruskeilla hiuksilla ja parralla? :)
Onnistuuhan tuo karvojen värjäys nykyisin. Skeggen tarkempi malli ei selvinnyt, joten vedin varman päälle ja tein hillityn kello viiden varjon.

typerik-iso-ruskea.png


Tai avatarkoossa (edit: luulin ensin vaadituksi kooksi 96 x 96, nyt 200 x 200):
typerik-pieni-200x200.png
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
604
Sikahienoa taidetta täällä kyllä jo :) Pitää tuoda oma kontribuutiokin, joskus kun pöytäkoneelle tulee istahdettua.

Mutta saa piirtää myös. Eiiiii välttis tarvitse pelkästään uskomattoman hienoon nickiin perustaa. Tosin jos kerron että ylipainoinen(ylivoimainen) yhden lapsen isä, IT-alalla ja harrastuksina kirjallisuus & nettihäröily niin ei siitä taida parempaa matskua tulla kenties..
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
19
Onnistuuhan tuo karvojen värjäys nykyisin. Skeggen tarkempi malli ei selvinnyt, joten vedin varman päälle ja tein hillityn kello viiden varjon.



Tai avatarkoossa (edit: luulin ensin vaadituksi kooksi 96 x 96, nyt 200 x 200):
Tämä on juuri loistava, kiitos.

PS: Ei mulla ihan noin pitkä ole vaikka sellaisesta kyllä haaveilen :rolleyes:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
365
Tyttö piirsi minulle syntymäpäiväkortin otin siitä seuraavan avatarin :D


Se on tuossa vieressä :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 510
Viestejä
4 239 714
Jäsenet
71 213
Uusin jäsen
booleee

Hinta.fi

Ylös Bottom