Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä vanhassa ketjussa muistaakseni piirrettiin nimimerkistä saatavan kuvan pohjalta, ei niinkään sen pohjalta minkälainen henkilö on oikeassa elämässä.![]()
Siinä.
Yleishuomiona kaikille:En mitenkään haluaisi neuvoa ketään, mutta luulen että piirtäjiä kiinnostaa vähän enemmän ne tyypit, jotka oikeasti kertoo jotain itsestään eikä vaan totea "mutkin saa piirtää". Ai että oikein saa? Milläs pirulla te sen estäisittekään?
Hyvä pointti, että niitä kuvia ei oo tosiaan pakko laittaa avatariks jos ei miellytäPiirtäisin itse mielelläni, mutta kun en osaa ja sitten joku joutuisi kiittelemään ja laittamaan avatarikseen jonkun paintilla töherretyn neliön ja ympyrän
Siinä vanhassa ketjussa muistaakseni piirrettiin nimimerkistä saatavan kuvan pohjalta, ei niinkään sen pohjalta minkälainen henkilö on oikeassa elämässä.
Aivan mahtavia! Minullekin saa joku tehdä jos haluaa ;D vinkkinä/inspiraationa: n.25v, vaaleat hiukset, koneinssi, Audi, FPS-pelit ja kamppailu-urheilu (näitä ei ole pakko sisällyttää tietenkään kuvaan)![]()
Kiitoksia tästä, menee avatariksi.![]()
Siinä.
Yleishuomiona kaikille:En mitenkään haluaisi neuvoa ketään, mutta luulen että piirtäjiä kiinnostaa vähän enemmän ne tyypit, jotka oikeasti kertoo jotain itsestään eikä vaan totea "mutkin saa piirtää". Ai että oikein saa? Milläs pirulla te sen estäisittekään?
Kiitos, onhan siinä vähän samaa näköä![]()
Koneinssi olisi riittänyt taustatiedoiksi.
Täältä ilmoittautuu seuraava uhri![]()
REpes kyl täysin tälle, hienoa työtä!!
Meikältä puuttuu kans avatari. En osaa itse yhtään piirtää, niin jospa jollakulla muulla alkaisi kynä väpättämäänJos tarvii tulkinta-apuja, niin oon tämmönen semi-kynäniska kuoropoika joka harrastaa strategiapelejä ja netflixiä. Wanhan liiton nörä jonka atk-ura alkoi DOSsin manuaalin pläräämisellä 90-luvun alussa.
Meikällä nikki on hyvin mielikuvituksellinen, mutta saa koettaa!
Jos sais ihan kuvan niin pääsisi eroon teksti ''avattaresta'' Ikää on senverran että monin kertainen waari. Tietokoneita 90-luvulta lähtien, kaljaa jo paljon ennen sitä harrastaneena.
Ei ole piirustus mutta tämä tuli heti mieleen nickistäsi.Täältä löytyy myös avataria vailla oleva piirrustustaidoton.
Tämä saattaa olla virhe.Minut saa piirtää.![]()
![]()
Koneinssi olisi riittänyt taustatiedoiksi.
Käynny ruskeassa reijässä?Voiko tätä käyttää yleisesti? Ne joilta vielä puuttuu avatar..
Miten tuo pää on niin ruskea?
Saa piirtää
Tuossa oma näkemys:Minustakin saa taiteilla jos joku jaksaa.
Minustakin saa taiteilla jos joku jaksaa.
Tuossa oma näkemys:
Kiitos ja kumarrus. Kuva on vallan loistava ellei täydellinen mutta voisiko sen saada tummanruskeilla hiuksilla ja parralla?![]()
Onnistuuhan tuo karvojen värjäys nykyisin. Skeggen tarkempi malli ei selvinnyt, joten vedin varman päälle ja tein hillityn kello viiden varjon.
![]()
Tai avatarkoossa (edit: luulin ensin vaadituksi kooksi 96 x 96, nyt 200 x 200):
![]()
hyvö tömö käy kiitos!