Tuote: Tietokone
Hinta: 300 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Olikohan Gigantista alunperin
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
Myytävänä otsikon- ja kuvienmukainen MSI Trident 3.
Tässä on alkuperäistä enää vain itse kotelo, emolevy, prosessori (+ jäähdytin) ja virtalähde. Näytönohjaimen, muistikammat, SSD:n & HDD:n sekä verkkokortin (WLAN AC + BT) olen vaihtanut tähän. CPU:n piitahnat vaihdettu aiemmin tänä vuonna ja GPU:n piitahnat nyt ennen myynti-ilmoituksen tekoa.
Tietokone on rasitustestattu Unigine Valleyllä (kuten vikassa kuvassa sitä vähän näkyykin).
Tämän saa puhtaalla Windows 11 asennuksella. MSI:n softalla saa tuota valoa muokattua tai otettua kokonaan pois häiritsemästä.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Salo
Toimitustapa: Nouto, postitus
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, MobilePay
Hinta: 300 €
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Olikohan Gigantista alunperin
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
Myytävänä otsikon- ja kuvienmukainen MSI Trident 3.
Tässä on alkuperäistä enää vain itse kotelo, emolevy, prosessori (+ jäähdytin) ja virtalähde. Näytönohjaimen, muistikammat, SSD:n & HDD:n sekä verkkokortin (WLAN AC + BT) olen vaihtanut tähän. CPU:n piitahnat vaihdettu aiemmin tänä vuonna ja GPU:n piitahnat nyt ennen myynti-ilmoituksen tekoa.
Tietokone on rasitustestattu Unigine Valleyllä (kuten vikassa kuvassa sitä vähän näkyykin).
Tämän saa puhtaalla Windows 11 asennuksella. MSI:n softalla saa tuota valoa muokattua tai otettua kokonaan pois häiritsemästä.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Salo
Toimitustapa: Nouto, postitus
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, MobilePay
Viimeksi muokattu: