Yks kaveri osti pari vuotta sitten BMW M550d:n, näkemättä. Tai näki kun haki auton liikkeestä Vm tais olla -14 kilsoja jotain 150tkm. Ensin keskuslukko alkoi reistaamaan, liike lähetti jonkun systeemin mitä ei paikallinen bemuhuolto suostunut edes asentamaan, sitten alkoi porsia neliveto. Hintaa sille lystille tulee jotain 5-7K. Emme ole enää missään väleissä joten tämän hetken tilannetta en tiedä. Kuitenkin liike kieltäytyi korvaamasta yhtään mitään koska vanha auto ja paljon kilometrejä takana. Mikä nyt sitten on paljon?
Auton taustoja selvittelin salaa ettei se ainakaan ollut mikään kolaripeli jostain, tuonti kuitenkin.
Kokeile nyt ensin että liike korvaa ja korjaa kaiken, tai seuraavaksi kaupan purku. Jos oot etänä ostanut auton niin 14vrk purkuoikeus on. IS autopuolta jos jaksaa penkoa, niin siellä on paljonkin juttuja miten liikkeet ovat myyneet mitä sattuu, ja korvaukset menneet vähän vaihtelevasti.
Itse haluaisin purkaa kaupat tuossa vaiheessa asap, ja katsella jotain muuta.
VIN numerolla kannattaa katsella auton historia, oli tuonti tai ei.
Tuontiauto ja carverticalin mukaan kilsat pitää kutinsa. Myyjä ollut hyvin yhteydessä vähän luulen että edellinen omistaja taikka liike nollaillut koodit. Kertaalleen koodit nollattu saako niitä ongittua vielä? Is puolelta tosiaan lukenut yhtä sun toista ja nyt kävi omalle kohdalle. Luulempa vain että sieltä paukahtaa 2000e lasku joka koituu minun maksettavaksi, kaiken kukkuraksi ilmastointikin lopetti toimintansa. Sen puolen isoa plussaa että sijaan sijausauton jotta pääsee töihin huollon aikana. Odotin kyllä että jossain vaiheessa 350-400tkm saa alkaa palikkaa laittamaan mutta ei vielä viikko auton ostamisen jälkeen... Aivan törky hintaisia uudet iskarit ja pussukat bilsteniltä jossei ota arnott korjattuja. Auto myytiin minulle ilman ilma alustaa ja semmoinen sielö olikin mutta kyyti aivan 5/5.