Pienemmille kaiuttimille seinätelinettä kallistussäädöillä?

Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 122
Eli, Atmos-kaiuttimet sojottaa nyt seinällä melkein suoraan eteenpäin ja taka-Atmokset suoraan eteenpäin.
Etukaiuttimissa paikka ruuvinkannalle, takakaiuttimissa ei mitään.

Pitäisi saada niitä kallistettua alaviistoon, jotta suuntaus olisi oikein.
Katselin tuossa seinätelineitä ja joko ne ovat hyvinkin yksinkertaisia tai sitten mielestäni melko kalliita (olen pihi)... Ainakin kotimaan kaupoissa...

Onko kenelläkään mitään vinkkiä. Nyt ei ole tähän hätään mitään tarkkoja mittoja antaa, mutta reilusti alle 5 kilon kappalepainoisia ovat.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
781
itselläni tommoset asennettuna....onnistuu jokun verran säätää kallistusta muttei kovin jyrkästi mutta sitä voi jyrkentää esin laittamalla kaiuttimen alle jotain korokepalaa taakse ja sitten puristaa kiinni. noissa hyvänä puolena ettei tarvii itse kaiuttimissa olla mitään kiinnitysreikiä. Itse noi ostin torista käytettynä kun sattu olemaan sopivasti tarve ja just valkosille....mustanakin noita saa.
Ovat kokonaan rautaa poislukien muovinen peitelista mutta kunnolla kun betoniseinään laittaa kiinni niin kestää vaikka itse roikkua kiinni eikä tule alas,


addont14.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 122
itselläni tommoset asennettuna....onnistuu jokun verran säätää kallistusta muttei kovin jyrkästi mutta sitä voi jyrkentää esin laittamalla kaiuttimen alle jotain korokepalaa taakse ja sitten puristaa kiinni. noissa hyvänä puolena ettei tarvii itse kaiuttimissa olla mitään kiinnitysreikiä. Itse noi ostin torista käytettynä kun sattu olemaan sopivasti tarve ja just valkosille....mustanakin noita saa.
Ovat kokonaan rautaa poislukien muovinen peitelista mutta kunnolla kun betoniseinään laittaa kiinni niin kestää vaikka itse roikkua kiinni eikä tule alas,


Unohtuikin vastata tähän. Jep, juuri jotain tuollaista katselinkin.
Nyt löytyi ihan vastaavat Amazonista, melko huomattavasti halvemmalla.
Jospa pistäisi ensi viikolla tulemaan...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
84
Oma väliaikainen ratkaisu, kääntyy ja kallistuu, painopisteen kohdalta kiinni seinässä.

Ollut reilu 20 vuotta seinällä...

1673898958613.png
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 349
Viestejä
4 233 687
Jäsenet
71 192
Uusin jäsen
Pyrhiss

Hinta.fi

Ylös Bottom