• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Philips Hue Tuotteita Gigantti

Semmoset setit sieltä lähti noutotilaukseen - 2kp ledinauhaa.
Toivottavasti integroituu mukavasti HA:seen.
Kiitoksia aloittajalle.

1776329879905.png

onkos kukaan koittanut miten siirtymä tuosta vanhasta valkoisesta sillasta uuteen mustaan onnistuu, siellä olisi tuo aloituspakkaus uuden pro sillan kanssa aika halvalla

onkos kukaan koittanut miten siirtymä tuosta vanhasta valkoisesta sillasta uuteen mustaan onnistuu, siellä olisi tuo aloituspakkaus uuden pro sillan kanssa aika halvalla

muistelisin aiheesta joskus keskustellun ja näistä ketjuista vastaus löytynee

Kiitoksia. Pidempään jo katsellut että hyppäisi itekkin älyvalojen maailmaan ja tässä sai kohtuullisen edukkaasti hyvän aloittelijan paketin. Tilaukseen lähti E27, E14, GU10+ Pro hue ja valonauhaa 2 kpl. Josko näillä saisi jotain aikaan.

edit.pois
minä=puusilmä
(tuossahan se oli puh:in kommentissa aiemmin)

Avasin jonkun lampun tuotesivun ja siellä puhuttiin Matter over Threadista. Huen omilla sivuilla taas lukee että toimii Zigbeellä. Jaksaisiko joku asioista mua paremmin tietävä vääntää ratakiskosta?

Avasin jonkun lampun tuotesivun ja siellä puhuttiin Matter over Threadista. Huen omilla sivuilla taas lukee että toimii Zigbeellä. Jaksaisiko joku asioista mua paremmin tietävä vääntää ratakiskosta?

Thread ja Zigbee ovat langattomia tiedonsiirtoverkkostandardeja (wifin tapaan).

Matter over Thread -laite toimii Matter-protokollalla Thread-verkossa.
On olemassa myös Matter over wifi.

Zigbee on näistä vanhempi (yli 20 vuotta vanha) standardi ja Matter/Thread ovat kehitetty 2020-luvulla.

Zigbee-älylaitteiden käyttö vaatii (yleensä) saman valmistajan hubin käyttöä, kun taas Matter over Thread -älylaitteita voi käyttää minkä tahansa valmistajan Thread-rajakeskittimen (-hubin) kanssa.

Olisikohan Gigantilla menossa Zigbee-laitteiden tyhjennysmyynti, kun näin isoilla alennuksilla myyvät.

Itse vertaisin - varsinkin, jos tyhjältä pöydältä lähtee älylaitteita ostamaan - ensin Ikean Matter over Thread -laitteiden hintoja näihin Philips Hue -tarjoushintoihin ennen ostopäätöstä.

• Tykkää
Reactions: Hcc

Tosiaan ohjeiden mukaan tekee niin heittämällä pääs siirtymään valkosesta sillasta tuohon prohon, ei tullu mitään haasteita.

Tuli haettua 1x essentials starttipaketti ja 1x white and ambiance starttipaketti. Vähän toki typerää että tuli näin edullisemmaksi mutta jää kaksi hubia ylimääräiseksi kun löytyy jo yksi entuudestaan, kaitpa nuo saa johonkin luukutettua, eikö nää ollut uusien ikea matter laitteiden kanssa yhteensopivia?

Nyt on kyllä rajut tarjoukset, mikähän homma? Noh tuli laitettua tilauksee pari bridge pro+gu10 settiä niin saa pihavalot älyaikaan ja samalla päivitetty normibridgen PRO-aikaan ja sitten kolme noita 3m strippejä ja vielä yksi 10m, kaipa ne jonnekin saa tungettua

Tuli haettua 1x essentials starttipaketti ja 1x white and ambiance starttipaketti. Vähän toki typerää että tuli näin edullisemmaksi mutta jää kaksi hubia ylimääräiseksi kun löytyy jo yksi entuudestaan, kaitpa nuo saa johonkin luukutettua, eikö nää ollut uusien ikea matter laitteiden kanssa yhteensopivia?
ei tue varsinaisesti ikean thread laitteita. Lamput saa toimimaan laittamalla ne zigbee tilaan, mutta muut tuotteet kuten kaukosäätimet tarvitsevat jonkun muun hubin tai järjestelmän. Ainakin näin itse olen ymmärtänyt ettei nämä huen Hubit toimi thread reitittimenä

On kyllä hyvät tarjoukset. Nuo ledinauhat ovat juuri julkaistua Hue Flux-nauhaa, joka tukee liukuvärejä. Alkuun kuvittelin et nuo olisivat olleet jotain vanhoja malleja, joita myyvät alessa.

Statistiikka

Viestiketjuista
305 342
Jäsenet
82 657
Uusin jäsen
Maxz88

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom