Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko tietoinen siitä että P400 kotelo pelitikyljellä tai ikkunalla on erilainen kuin kuin Tempered glass window P400 kotelo ts et voi ottaa sitä täyttä lasikylkeä P400 "lasikotelosta" ja laitaa sitä kylkeä tavalliseen P400 koteloon kun se ei sovi siihen (ja modaustarve on suurempi kuin kiinnikeiden lisäys ikkunalle).Haussa siis phanteksin p400 koteloon lasinen sivupaneeli, tai hinnan ollessa kohdallaan koko kotelo. Vaihdossa voin ilmaiseksi antaa oman ikkunallisen sivupaneelin.
Onko tietoa kuinka paljon eroaa kun tuossakin versiossa on ruuvien paikat mitkä myös lasisessa versiossa johon lasin ruuvit tulevat?Oletko tietoinen siitä että P400 kotelo pelitikyljellä tai ikkunalla on erilainen kuin kuin Tempered glass window P400 kotelo ts et voi ottaa sitä täyttä lasikylkeä P400 "lasikotelosta" ja laitaa sitä kylkeä tavalliseen P400 koteloon kun se ei sovi siihen (ja modaustarve on suurempi kuin kiinnikeiden lisäys ikkunalle).
PS Mulle kelpaisi se ikkunalline sivupaneeli jos se on valkoinen ja se akryylimuovi naarmuton (oma kotelonei on ikkunaton valkoinen P400).
Tavallaan pitäisi porata reiät jne :vOnko tietoa kuinka paljon eroaa kun tuossakin versiossa on ruuvien paikat mitkä myös lasisessa versiossa johon lasin ruuvit tulevat?
Sehän ei ole mikään ongelma.Tavallaan pitäisi porata reiät jne :v
Josko ne olisi sitten muuttanaeet myös siitä lasitonta koteloa kun minun P400 kotelossa ei ole ruuvinpaikkoja lasia varten.Onko tietoa kuinka paljon eroaa kun tuossakin versiossa on ruuvien paikat mitkä myös lasisessa versiossa johon lasin ruuvit tulevat?
Muutaman kuukauden, ei eroa mitenkään lasiseen malliin kun kuvia katselin.Josko ne olisi sitten muuttanaeet myös siitä lasitonta koteloa kun minun P400 kotelossa ei ole ruuvinpaikkoja lasia varten.
Kuinka uusi tuo sinun kotelo on.