Myyty PG278Q 75€ (Pikkuvikainen) [Tampere]

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
987
Myytävä tuote: PG278Q
Hinta: 75€/tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Vuosia sitten Jimms.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei ei
Muuta huomioitavaa:


Eli pikkuvikainen PG278Q myynnissä. Toimii muuten hienosti, mutta paneelisa/anti-glare goatingissa on pieni jälki näytön keskiosassa. (Näkyy valkoista tausten parhaiten, kuva liitetty). Ei ole tietääkseni naarmu, vaan joku jälki Anti-glare pinnoitteessa. Todennäköisesti lähtee jos anti-glare muovin modivioi pois siitä. (Itse olen tumpelo joten en lähde edes yrittämään). Kuvassa näkee kohdan siitä, että youtuben play-painike on luonnolisesti näytön keskellä. Tästä vähän oikealle/alaspäin ja jälki siinä. (Tumma jälki siinä kuvan oikealla on omaa huolimattomuuttaan kuvien ottamisen kanssa, on vain joku tahra)

Toinen ongelma on se että vasemmassa yläkulmassa on pientä "holo" efektiä. Eli näkyy pieni himmeä virheä viiva vasemmassa yläkulmassa, näkyy satunnaisesti. Kuvia ei tuosta oikein voi ottaa, mutta näkyy esim vaalean-sinistä taivasta katsoen vasten pelissä. On ehkä noin 10cm. kokoinen. (en tiedä tästä lähteekö anti-glare muovin poistamalla) Ekassa kuvassa MacOS:n default taustakuvalla näkyy hieman, jos etsimällä etsii ja osaa katsoa.

Olen itse näyttöä muutaman vuoden käyttänyt kyseisten ongelmien kanssa. Ei haittaa käyttöä mutta jos etsimällä etsii niin kyllä ne löytää.

Backlight bleed on tähän malliin "normaalia" eli alakulmassa näkyy pientä sekä molemmissa reunoissa vasemalla ja oikealla. (Ei näy normaalissa käytössä)

Tilattu Amazon.comista parempi PWR-mallinen virtalähde tähän, alkuperäinen reistail. (Vaikka on ameeeriiiikasta tilattu niin silti toimii ihan eu-plugilla ja ilman inverttereitä)

Amazon.com: Pwr AC Adapter for ASUS Monitor Power Supply: UL Listed 65W Extra Long 12 Ft Cord VS228H-P VS239H VG245H VS248H-P VG278Q MX279 MX279H MX27AQ MX239H MX299Q VX228H VX238H VX248H MX25AQ ROG Swift PG278Q: Electronics Kyseinen virhtalähde siis. (Shucko/EU-kaapeli tulee mukaan)

Nouto vain Tampereen keskustasta. Voin demota näitä ongelmia ostajan kanssa, muita piuhoja virtalähteen lisäksi ei tule mukaan. Pakettia ei tallessa.

Tästä hyvä 144hz g-sync moduulilla varustettu näyttö näiden pikkuvikojen "ansiosta."

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tampere
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Mobilepay/käteinen


IMG_0657.JPEG


IMG_0661.JPEG


IMG_0664.JPEG
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 753
Viestejä
4 296 470
Jäsenet
71 697
Uusin jäsen
taaplaaja

Hinta.fi

Ylös Bottom