Myydään Peruttu Ryzen 7 2700x, 2xvega 64 custom loop vesijäähdytetty koko setti JKL

Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
120
Eli tämmöinen AMD hirmu olisi kaupan. Gpu:iden ja cpu:n blokit ovat barrowilta, 360 mm ja 120 mm radit. Vesijäähy on juuri huollettu prossun vaihdon yhteydessä. Näyttikset ovat alunperin vega 56:ia mutta näyttiksissä on koko ajan ollut vega 64 bios sisässä molemmassa ja toimivat täydellisesti. Käytännössä ovat siis vega 64:ia ja crossfirena. Sen verran hyvin toimii tuo vedellä jäähdyttely että ainakin muistit ottaa molemmalla kortilla heittämällä 1100 mhz. Kovona toimii intelin nvme 256 gb ssd. Prossu on tällä hetkellä 4,2 ghz 1,35 v ja prime 95 vakaa. Tässä taisi lämmöt käydä jossain 70 asteessa korkeimmillaan. Ainoa syy miksi olen tätä harkitsemassa myydä on se kun ostin tosiaan itse tämän koneen valmiiksi rakennettuna ja omat tiedot ja taidot ton custom loopin suhteen ei tahdo riittää ja lisäksi omistan 2 normaalimiehen kokoiset kourat ja sormet niin näillä on aika haastavaa aina muutenkin kaikki rakentelu ahtaissa paikoissa. Prossun vaihdon ja loopin huollatuksen jouduin ihan korvausta vastaan muilla teettämään kun prossu tähän vaihdettiin n. 2 viikkoa sitten. Erittäin tyytyväinen olen kyllä muuten tähän koneeseen ollut ja yhdessä samsung 34” 3440x1440 freesync näytöllä pääsee ultra asetuksillakin aina sinne 100 hz:iin pelatessa niin onhan se upean näköistä menoa. Muissa osissa ei taida takuuta olla kun virtalähteessä ja prossussa kun ne on vaihdettu sen jälkeen kun olen itse tämän ostanut. Itse maksoin alkuvuodesta tästä kokoonpanosta ryzen 7 1700 kanssa ja 750 w virtalähteellä yli 2000 €. Tässä listaa mitä kaikki on uutena maksaneet paitsi se ero on tohon listaan että prossuna on nykyään ryzen 7 2700 x ja virtalähteenä corsairin hx1200i CORSAIR Professional Platinum Series HX1200i Fully Modular

Vielä isompi summa tosta tulee tän nykyisen virtalähteen ja prossun kanssa. Pakkomyynnissä tämä kone ei ole ja rahapula ei vaivaa eli mitään turhia tarjouksia on turha edes esittää. Laitetaan nyt alustavaksi hintapyynnöksi 1900 € ja tarjouksia otetaan vastaan. Varsinkin vulkan peleissä ja muutenkin tulevaisuudessa dx12 peleissä tämä laite pääsee koko ajan enemmän oikeuksiinsa. Ja ainoa syy myyntiin on tosiaan se ettei riitä nuo omat tiedot ja taidot ton custom loopin kanssa niin siksi vaihdan tän kokoonpanoon mihin tulee ihan aio vesijäähy prossulle korkeintaan. Myös vaihtoa samantasoiseen tai miksi ei kovempaankin kokoonpanoon voi ehdottaa koska jokatapauksessa hommaan koneen tämän tilalle. Kauppatapana mieluiten f2f ja vaihtokaupassa varsinkin se on ainoa vaihtoehto kaupoille.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
120
Kuvia koneesta laittelen tänne huomenna


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
120
Perutaan sittenkin tämä kauppa. Pidän koneen itselläni ja päivitän emon + ostan pari uutta nvme asemaa niin eiköhän tää aja asiansa paremmin kun hyvin mun käytössä


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Liittynyt
25.03.2018
Viestejä
63
oh wow, aikanaan joku makso yli 500€ vegasta...siitä 56 sesta.Nythä se on alle 500€ molemmat (saksassa vaan) mut silti. Crossfiressä 4k menee jo noilla korteilla,Hyvä pari XD
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 583
Viestejä
4 266 242
Jäsenet
71 535
Uusin jäsen
Zukab

Hinta.fi

Ylös Bottom