Myyty *peruttu* Powercolor Radeon 6700 XT Red Devil (rmk)

Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
541
Myytävä tuote: Red Devil Radeon 6700 XT
Hinta: 800€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 30.3.21
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä ja kyllä
Muuta huomioitavaa: Ostettu itselle uutena, kuitti ja pakkaus löytyy. Ollut pelkässä pelikäytössä, todella hiljainen kortti.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Riihimäki
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: Tilisiirto, siirto/pivo, käteinen


Kuva:
IMG_20210822_113128.jpg
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
251
Kiinnostaako vanhempi näyttis alkuunkaan vaihdossa?

Olisi allaoleva, Jimmsistä hankittu 2017, eli takuu ummessa, mutta toimii kaikin puolin. Ei ole kellotettu, louhittu, korkattu ja mitä näitä nyt on. Ostettu suorituskyvyn ja hiljaisuuden vuoksi.
MSI GeForce GTX 1070 GAMING -näytönohjain, 8GB GDDR5 +
GTX-1070-GAMING-8G-STRATUS

Noin muuten tarjotaan 740€ ja nouto.

PS. kuva ois kiva ;)
 
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
541
Kiinnostaako vanhempi näyttis alkuunkaan vaihdossa?

Olisi allaoleva, Jimmsistä hankittu 2017, eli takuu ummessa, mutta toimii kaikin puolin. Ei ole kellotettu, louhittu, korkattu ja mitä näitä nyt on. Ostettu suorituskyvyn ja hiljaisuuden vuoksi.
MSI GeForce GTX 1070 GAMING -näytönohjain, 8GB GDDR5 +
GTX-1070-GAMING-8G-STRATUS

Noin muuten tarjotaan 740€ ja nouto.

PS. kuva ois kiva ;)
Ei kyllä valitettavasti napostele ihan tuon luokan gpu.
Pitää vähän harkita tuota tarjousta. Tämä ilmoitus oli muutenkin vähän päässyt unhoon :lol:
Täytyy kaivella, joku kuva mulla pitäs olla luurissa, tai sitten ottaa uusi kun pääsee illalla kotiin.
Edit. Kuva luurista lisätty.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
251
Ei kyllä valitettavasti napostele ihan tuon luokan gpu.
Pitää vähän harkita tuota tarjousta. Tämä ilmoitus oli muutenkin vähän päässyt unhoon :lol:
Täytyy kaivella, joku kuva mulla pitäs olla luurissa, tai sitten ottaa uusi kun pääsee illalla kotiin.
Edit. Kuva luurista lisätty.
Eipä mitään, eiköhän tuosta 1070:stä eroon pääse :)

Asustelen Tampereella, mutta oon Riksussa elänyt valtaosan elämästäni niin äkkiäkös sitä vanhoilla kotikulmilla tulee pyörähtämään.

edit: kaveri Riksusta on tänään tulossa Tampereelle ja saattais onnistua kuule tänään kauppa jo, niin että kaveri toimii postina :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
541
Eipä mitään, eiköhän tuosta 1070:stä eroon pääse :)

Asustelen Tampereella, mutta oon Riksussa elänyt valtaosan elämästäni niin äkkiäkös sitä vanhoilla kotikulmilla tulee pyörähtämään.

edit: kaveri Riksusta on tänään tulossa Tampereelle ja saattais onnistua kuule tänään kauppa jo, niin että kaveri toimii postina :D
Nyky tilanteessa varmasti pääsee 1070.stä eroon hyvinkin.

Tässä tuota funtsaillut, ja ei kyllä valitettavasti pysty tinkimään pyynnistä yhtään. Sillä myyn tai sitten poistan myynnistä.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
251
Nyky tilanteessa varmasti pääsee 1070.stä eroon hyvinkin.

Tässä tuota funtsaillut, ja ei kyllä valitettavasti pysty tinkimään pyynnistä yhtään. Sillä myyn tai sitten poistan myynnistä.
No tuota, jos tarjoan tuon pyynnin, niin minkälaisella aikataululla saat sen hoidettua lähtökuntoon? Eli monelta nouto onnistuisi?
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
251
Neljältä kaupan kautta töistä. Viideltä aikasintaan irti ja laatikossa.
No perhana. Kaveri lähtee aiemmin kaupungista liikkeelle. Eli huomiselle menis sit, koska tänään en pääse itse. Pohdin vielä hieman tuota hintaa, mutta palaan asiaan joka tapauksessa tänään vielä.
 
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
541
No perhana. Kaveri lähtee aiemmin kaupungista liikkeelle. Eli huomiselle menis sit, koska tänään en pääse itse. Pohdin vielä hieman tuota hintaa, mutta palaan asiaan joka tapauksessa tänään vielä.
Juu valitettavasti aiemmin ei onnistu tällä viikolla.
Pistän tän pois myynnistä jokatapauksessa nyt. Mutta jos päädyt ostoksille niin voin vielä tuon pyynnillä sulle myydä tässä parin päivän kuluessa.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
251
Jes mä tuun ostamaan ton pois sulta.

Kumpi sopii paremmin; tänään vai huomenna?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 225
Viestejä
4 310 468
Jäsenet
71 993
Uusin jäsen
Supraṇava

Hinta.fi

Ylös Bottom