Ostettu Peruttu: (Etä)neuvontapalvelu yhden mining-gpu:n nestejäähdytykselle (Tre)

McLandman

Matkaaja
BANNED
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
599
Mitään nestejäähdytyksestä tietämätön henkilö hakee palveluapua (etäapu voi riittää?), joka neuvoo laittamaan yhden louhintakäytössä olevan gpu:n "vesille".

Osat maksan itse (neuvojan antamien neuvojen perusteella). En osaa itse valita sopivia osia, eli avustajan tehtävänä on neuvoa minua tilaamaan oikeat osat, ja sen jälkeen neuvoa liittämään ne oikein kiinni.

Maksan asennusavusta korkeintaan 20-50 euroa, riippuen vaivannäön määrästä jonka neuvoja joutuu kokemaan. Maksan tilisiirrolla tai Pivolla siinä vaiheessa, kun projekti on valmis.

50 euron maksu lähinnä siinä tapauksessa, että neuvoja asuu lähialueella ja fyysisesti tulee asentamaan osat niiden saavuttua. Pelkkä etäapu 20-30 euroa.

Viitteeksi viestini toisessa ketjussa: Custom nestejäähdytys - yleisthreadi

Liitteenä kuva lähtökohdasta (ts. siitä yhdestä gpu:sta joka vesille tahdotaan)
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 722
Sulla on siinä mitä ilmeisimmin radda vega. Mun 0€ neuvo on: älä.

Todennäköisyys rikkoa tuo, jos ei olekaan ns. "moulded die", on melkoisen suuri. Lisäks louhintaa ajatellen riittää vain, että jäähdytät muistit hyvin. Osta siis vaikka Noctua industrialPPC tuuletin, kovimmilla kierroksilla mitä löytyy, ja virittele se puhaltamaan vaikka kortin takapuolta. Vaihtoehtoisesti irroita se takalevy vain ja jäähdytä muistit suoraan pikkuisilla jäähyillä.

Ja raha mitä menee tähän säätämiseen ostais sulle toisen GPU:n louhintaa varten. Itseä ei kiinnosta touhu tippaakaan, mutta ymmärrän todella hyvin, mistä on kyse ja vesijäähyistä ymmärrän vielä enemmän. Mutta jos nyt aivan pakosti haluat vesijäähyä tolle niin älä custom looppia tee. Osta NZXT AIO ja se niiden GPU bracketti niin saat halvimman mahdollisen setupin ilman päänvaivaa.
 
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
1 053
Jos tuo on VEGA niin tässä paras neuvo ja täysin ilmaiseksi: myy se pois ASAP kun hinnat on korkealla.
Ne rikkontuu todella herkästi ilman mitään syytä.
Monta tapausta kun kortti pimenee vaikka perus tahnanvaihdon yhteydessä.
Ja muistiongelmia näissä on ollut valtavasti. Ja kun muistit on integroitu samalle alustalle GPU:n kanssa niin se on "kortti roskiin" samantien.
 
Liittynyt
17.01.2017
Viestejä
1 722
Yhdyn samaan @ScTS kanssa ja tosiaan, pelkän tahnanvaihdon yhteydessä voi kortti rikkoutua hyvin herkästi. Osalla onnistuu paremmalla todennäköisyydellä virittelyt, koska ovat lottovoittajia, mutta jos sulla ei ole "moulded die" (miten näitä jaksaa suomentaakaan) niin se on väärin hengittämälläkin jo pilattu. Eikä saa selville ilman, että riisuu kortin jäähystään. Eli en lähtisi itse tekemään... Ellei ole suuri hinku ottaa riskiä huvin vuoksi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 279
Viestejä
4 281 030
Jäsenet
71 637
Uusin jäsen
merwi

Hinta.fi

Ylös Bottom