Vaihdettu Perutaan tällä erää

Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
50
Otsikossa oleva kortti olisi tarjolla. Alunperin ostettu multitronicista joulukuussa 2019, joten takuuta jäljellä vielä reilusti. Itse sain kortin täältä vaihdon yhteydessä reilu kuukausi sitten, mutta ei ole enää tarvetta näin tehokkaalle kortille. En ole itse ainakaan havainnut kortissa mitään ongelmia. Tarjoukset sisältäen välirahan määrä mieluiten YV:nä ja myös ketjuun laitettuihin myös rahamäärä mukaan.
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
2
tarjoisin tälläistä vaihtoa
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
49
Paljonkonko kaipaisit välirahaa? olisi tarjota vaihdossa evga 980 ti classified ekwb plexi blockilla.
 
Liittynyt
01.12.2020
Viestejä
50
Paljonkonko kaipaisit välirahaa? olisi tarjota vaihdossa evga 980 ti classified ekwb plexi blockilla.
Kiitos, mutta ei ole mielenkiintoa tällä hetkellä mielenkiintoa vesijäähdytteiselle. Jos alkuperäinen tuuletin löytyy edelleen voit tarjota välirahaa itse.
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
49
Kiitos, mutta ei ole mielenkiintoa tällä hetkellä mielenkiintoa vesijäähdytteiselle. Jos alkuperäinen tuuletin löytyy edelleen voit tarjota välirahaa itse.
Löytyy alkuperäinen alkuperäinen jäähdytin ja muut hilppeet. Tosin GTX 980 boksi ja kuitti, kun tuli takuusta ~2 vuotta takaperin tilalle ti-malli. Paljonko haluat väliä, riippuu ihan siitä päästäänkö kauppoihin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 096
Viestejä
4 306 758
Jäsenet
71 983
Uusin jäsen
tessuoge

Hinta.fi

Ylös Bottom