Perusläppäri matkoille kevyeen pelaamiseen 600€ - 1200€

Liittynyt
18.06.2024
Viestejä
20
Hei,

Perusläppäriä haen matkoille. Pelipöytäkone löytyy kotoa, eli sitä ei tarvitse korvata.

Läppäristä lähinnä tulee katsottua videoita netflixistäja youtubesta seka tarvittaessa jotain kevyempää pelailua. Eli siihen kuratoisin jotain sellaisia pelejä, jotka eivät ole niin vaativia.
Etsin value for money. Budjetti ei ole tarkka, mutta noin 600-1200€. Rahaa voin käyttää kestävyyteen, pienuuteen ja hiljaisuuteen. Eli teho ei ole kaikki kaikessa. Kuten sanoin, niin olen valmis karsimaan peleistä joita sillä voi pelata.

Mielellään näppärän kokoinen että jaksaa roudata matkoille.

Mites esim nämä vaihtoehdota:
Asus TUF Gaming A15 15,6" -pelikannettava, Win 11 (FA507NV-LP025W) 1 049,99
Tässä se kalliimpi vaihtoehto 996€ eli LOQ 15i (i5-Windows 11 Home-16GB-1TB-RTX 4060)
Pitää skrollata alas, että näkee sen.
LOQ 15IAX9 | 15" Intel®-pohjainen tekoälyoptimoitu pelikannettava

Onko teillä jotain hyviä diiliehdotuksia?

Kannattaako myös katsoa käytettyjä läppäreitä?

Edit: Laskin hintaa 800€ -> 600€. Voisiko myös integroidut grafiikat olla mahdollisuus? Jos tosiaan pääasiallisesti katson videoita siitä ja matkoilla koon pitää olla pieni tai läppäri jää kotiin. Lisäksi akunkesto on tärkeää.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.06.2024
Viestejä
20
Tämä olisi pitänyt varmaan laittaa tuonne "Mikä kannettava minulle" . eli jos ylläpito haluaa poistaa tämän, niin siitä vaan. En itse ole löytänyt siihen valikkoa. Pahoittelut väärään paikkaan postauksesta.
 
Liittynyt
31.12.2022
Viestejä
254
No, olen pelannut GTA V:n läoi AMD:n integroidulla näytönohjaimella eikä Intelin Iriskään sen huonompi voi olla.

Framework aloitti juuri toimitukset Suomeen, mutta hinta nousee kyllä 1300-1500e tasolle. Mutta se olisi viimeinen läppäri, sillä kaikki varaosat on myytävänä ja sitten kun puhti loppuu kesken, niin tarvitset vain uuden emon heiltä ja on taas uusinta rautaa läppärissä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 316
Viestejä
4 307 542
Jäsenet
71 812
Uusin jäsen
GarthKicle

Hinta.fi

Ylös Bottom