luuponen
✜
Jos tykkäät väreistä (isot kankaat seinille) tai isoista canvas printeistä, niin niillä saa melko hyvin jo dempattua sekä tulevaa että menevää ääntä. samoin matto pitää olla. mieluiten monta.Joo täytyy yrittää vaan keskittyä omaan elämään ja jatkaa itse asiallisesti eli jatkossakin vaan päiväsaikaan kuuntelen ohjelmia muutaman tunnin jne. Niin kyllä oon silloin parhaani mukaan ottanut huomioon naapurit! tuo on vaan niin väärin kun tietää että toisella on ollut muutenkin jo rankkaa, niin rasittaa toista ihmistä tahallaan mekkaloimalla! kun voisi asiallisesti tulla oven taakse sanomaan jos on liian kovalla musiikit tai ohjelmat tai laittaa whatsapissa viestiä kun meillä on taloyhtiön oma whatsapp ryhmä, niin sieltä saa mun numeron... niin tekisin heti asialle jotain kun saisin suoraa asiallista puhetta "Nyt kuuluu vähän liian kovalla musiikki ja tv-ohjelmat, voisitko laittaa hiljemmalle?" niin laittaisin heti ja alkaisin suunnittelemaan sitä äänieristysremonttia tai jos saisin tietää edes mihin aikaan heitä vähiten häiritsee kun kuuntelen niin kuuntelisin silloin musiikit ja ohjelmat. Mutta ei sitä viitsi kallista remonttia alkaa teettämään jos ei saa suoraan vastausta, vaan epämääräistä vittuilua. Jotkut väittää että ainut oikea keino hiljentää ärsyttävä naapuri on antamalla sille takaisin, tekemällä jotain todella meluisia kostoääniä... mutta en tajua ollenkaan tuollaista, sehän on käytännössä kuin sanoisi että turpakii vitun ääliö!!! sen sijaan että koittaa ainakin aluksi kohdata naapurin asiallisesti ja keskustella asiallisesti, jos ei vieläkään usko niin alkaa vasta sitten kiusaamaan
Eikä mene kun pari saturaista.
Ehkä nyt vaan soudat pois tuosta "tilanteesta" ja kelailet jotain ihan muuta. TAI laitat sinne whatsappiin että "moi tässä danielle asukas täältä ***-kämpästä. Ilmoitattehan minulle jos aiheutan häiriöitä tai meteliä. Aina saa ja pitääkin sanoa jos joku häiritsee. Yhteisen asumismukavuuden puolesta, danielle."
Ja voimia sitten. kaikki ei oo ikinä helppoa.