Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uutta Kingstonia saa verkkokaupalta samaan hintaan niin vähän turhan tyyris on pyynti. Suosin myös 2x4 kittiä.Mulla olis ddr4:sta yks 8 gigan tikku. Ohessa linkki, sijaitsee Järvenpäässä. Takuut elinikäiset Corsairille. Hp vaikka 50€
Corsair Memory — 8GB (1x8GB) DDR4 2133MHz CL15 DIMM (CMV8GX4M1A2133C15)
Saako muka 50€:lla uuden? Jos näin on, niin 40€?Uutta Kingstonia saa verkkokaupalta samaan hintaan niin vähän turhan tyyris on pyynti. Suosin myös 2x4 kittiä.
Nyt on myönnettävä että puhuin paskaa, kyse olikin ECC muistista. Mut silti olen aiemminkin ostanut 40e:llä DDR4 8gb 2x4 kitin niin siinä menee aika pitkälti raja sen suhteen mitä oon valmis maksamaanSaako muka 50€:lla uuden? Jos näin on, niin 40€?
Noh, eiköhän toi 40€ siis saa käydä?Nyt on myönnettävä että puhuin paskaa, kyse olikin ECC muistista. Mut silti olen aiemminkin ostanut 40e:llä DDR4 8gb 2x4 kitin niin siinä menee aika pitkälti raja sen suhteen mitä oon valmis maksamaan
Jees, oli varmaan tarkotus laittaa yveehen toiJees nyt maksettu. Pistä paketti postiin kun kerkeet