Aina välillä törmää (varsinkin multiplayer-peleissä) tällaiseen kysymykseen; "miten et voi osata asiaa X, kun sulla on 500 tuntia pelattuna?", hyvänä esimerkkinä CS:GO ja PUBG. Ja tästä minulle heräsikin kysymys, katsotko ikinä omia pelitunteja eri peleissä ja merkitseekö ne sinulle mitään muuta, kuin sen, kuinka paljon "olet tuhlannut aikaasi" johonkin peliin tai kuinka kauan jonkun pelin läpäisy kesti? Henkilökohtaisesti asia ei minua kiinnosta, mutta tulee sitä joskus vilkaistua, ja mietittyä miten hölmö on. Siis pelissä. Esimerkkinä Path Of Exile, jossa kolkuttelen pian 3000 tunnin rajapyykkiä ja olen silti tehnyt end-gamea todella vähän, tappanut siis end-game bosseja jne. Paljon koettavaa vielä, vaikka pelikellossa on rutkasti enemmän aikaa kuin useammalla, jotka ovat tehneet suhteessa pelissä paljon enemmän.
Mutta, vastaavasti joissakin yksinpeleissä tai vastaavissa, kiinnitän enemmän huomiota paljonko olen "tuhlannut" aikaa per yksi pelikerta, pyrin minimoimaan turhan AFKailun pelatessa, koska se lisää aina peliaikaa. Joskus jopa harmittaa, jos peli jäänyt päälle vaikkapa kauppojen kiertelyn ajaksi, se on 1-2 tuntia lisää "turhaa" peliaikaa kelloon.
Mutta summa summarum, kiinnostaako sinua esimerkiksi moninpeleissä muiden (tiimiläisten) pelitunnit ja kiinnitätkö omiin pelitunteihin huomiota ja jos kiinnität, mitä johtopäätöksiä teet? (jos teet?)
Mutta, vastaavasti joissakin yksinpeleissä tai vastaavissa, kiinnitän enemmän huomiota paljonko olen "tuhlannut" aikaa per yksi pelikerta, pyrin minimoimaan turhan AFKailun pelatessa, koska se lisää aina peliaikaa. Joskus jopa harmittaa, jos peli jäänyt päälle vaikkapa kauppojen kiertelyn ajaksi, se on 1-2 tuntia lisää "turhaa" peliaikaa kelloon.
Mutta summa summarum, kiinnostaako sinua esimerkiksi moninpeleissä muiden (tiimiläisten) pelitunnit ja kiinnitätkö omiin pelitunteihin huomiota ja jos kiinnität, mitä johtopäätöksiä teet? (jos teet?)