Eipä onnistu Suomesta:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä onnistu Suomesta:
Kokeile lisätä jonkun "Aku Ankka"-saksalaisosoitteen ja osta sillä?
Eipä onnistu Suomesta:
Tämä on yksi Xboxin viikkotarjouksista.
Eli voi ostaa vaikka suoraan konsolista.
Vaihtoehtoisesti tästä:
Osta Forza Horizon 3 Blizzard Mountain – Microsoft Store fi-FI
Eipä onnistu Suomesta:
Olisi se ollut tuolla amazon.co.uk:ssakin.![]()
Tämä on yksi Xboxin viikkotarjouksista.
Eli voi ostaa vaikka suoraan konsolista.
Vaihtoehtoisesti tästä:
Osta Forza Horizon 3 Blizzard Mountain – Microsoft Store fi-FI
En kyllä ymmärrä..
Mulla on ollut vain hot wheels lisäri, mutta ei tätä.
Menin linkin kautta ja pistin ostoskoriin, sit pyysi kirjautumaan sisään, jonka jälkeen ilmoitti et mulla on jo tämä ja sain latautumaan.
Kun tänään avasin boxin, tuli ilmoitus lisärin asennuksesta.
Rahaa ei mennyt, enkä ole tätä ennenkään ostanut. Mutta ne kyllä valita.![]()
Gog.comissa myös Kingdom Come, Shadow tactics ja Battle Chasers-bundle hyvään hintaan, 21.59 €
10th Anniversary Collection III: The Modern Classics on GOG.com
Shadow Warrior 2 voitti ja on nyt ladattavissa.Gog.com tarjoaa 4.10 10-vuotisjuhlan kunniaksi eniten ääniä saaneen pelin (Shadow Warrior 2, Superhot tai Firewatch) ilmaiseksi. Käykäähän äänestämässä.
GOG十周年
Tuli ostettua tuo edellinen kun tuli tarjous että sai 4$ mutta tämä taas taitaa jäädä ottamattaHumble Monthly
- Hollow Knight
- HITMAN™: The Complete First Season
- 7 Days to Die
Pitkästä aikaa tuli ostettua Humble Monthly, kahden ensimmäisen pelin takia. Kaikki muu plussaa.
Selvä homma! Itse pistin tämän tilaukseen, mitenkäs muut foorumilaiset?Tuli ostettua tuo edellinen kun tuli tarjous että sai 4$ mutta tämä taas taitaa jäädä ottamatta
Harmi että tuo 25€ bonus lähti samalla ku tuo overwatch bundle lähti. Jos ei oo joku must nyt saatava bundle, nii ite jään näissä monthlyissäkin odottelemaan kuun loppuun ihan suosiolla, koska noita tulee tasasin väliajoin. Itsekin ostin 3kk sopparin jossakin vaiheessa, viikkoa myöhemmin tarjottiin joku 7-10€ cashbackia humblestoreen 3kk sopparista, jäin siitä nuolemaan näppejäni.Humble Monthly
- Hollow Knight
- HITMAN™: The Complete First Season
- 7 Days to Die
Pitkästä aikaa tuli ostettua Humble Monthly, kahden ensimmäisen pelin takia. Kaikki muu plussaa.
Sieltä tarjotaan näköjään alennuksia erilaisilla tavoilla.
CDkeys.com:sta saa Xbox Game Passin 3,40€ euron hintaan kuukaudeksi + 1 lisäkuukausi, jos ottaa jatkuvan tilauksen (jonka voi perua jälkikäteen). Tuolla pystyy sitten pelaamaan Forza Horizon 4:sta sekä PC:llä että Xboxilla. Tuohon kuuluu toki paljon muitakin peläjä mm. Sea of Thieves ja Gear of War 4, jos omistaa Xboxin niin valikoima on aika laaja. Tuo tarjous koskee ilmeisesti vain uusia asiakkaita. Kahdessa kuukaudessa kerkeepi ainakin itse pelaamaan ihan sydämen kyllyydestä niin säästää sen vajaan 70€. Normaali kuukausimaksu on noissa ilmeisesti sen 10€/kk.
Itellä ei koodi toiminut, sanoo että "vain uusille asiakkaille." Olen aikaisemmin käyttänyt vain sen kahden viikon kokeilujakson, eli ottakaa tämä huomioon!Laitan tännekkin. Jos Forza Horizon 4 tai esim. Sea of Thieves kiinnostaa:
Itellä ei koodi toiminut, sanoo että "vain uusille asiakkaille." Olen aikaisemmin käyttänyt vain sen kahden viikon kokeilujakson, eli ottakaa tämä huomioon!
Tuo tarjous koskee ilmeisesti vain uusia asiakkaita.
Lisätään tähän vielä, että tämän kuun Humble Bundle Monthlystä saa Hitmanin kaikkine episodeineen + 5 muutakin peliä (Hollow Knight, 7 Days to Die...) 12 dollarilla (alle 11€).Laitan tänne jotta kukaan ei missaan(kaikkihan eivät joka pv käy steamissa) ja pitävät hitmanista niin tämä mielestäni kova tarjous:
https://store.steampowered.com/bundle/4854/HITMAN__Game_of_The_Year_Edition/
17€ kun keväällä ei meinanut mistää saada alta 40€
Laitan tänne jotta kukaan ei missaan(kaikkihan eivät joka pv käy steamissa) ja pitävät hitmanista niin tämä mielestäni kova tarjous:
https://store.steampowered.com/bundle/4854/HITMAN__Game_of_The_Year_Edition/
17€ kun keväällä ei meinanut mistää saada alta 40€
Wolfenstein II: The New Colossus - [PC] 10,99€ (Osta neljä (esim. kimppatilaus), niin saat ilmaiset postarit.)
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.