Täys ikästä peliseuraa vailla. Pelailen lähinnä Rust, cs, ja warzone. Steam Mackaiveri. cod kaiveri. just kone tulos puolen vuoden tauon jälkee et rankki o kynäristä kadonnu. oli mg2 vaan taitaapi olla silveri ny xD
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos pelaat warzonea tai mw muuten niin lisäilen sut kavereihinNikkejä päivitelty hieman tässä 3+ vuoden aikana joten tässä uusimmat.
Täys ikästä peliseuraa vailla. Pelailen lähinnä Rust, cs, ja warzone. Steam Mackaiveri. cod kaiveri. just kone tulos puolen vuoden tauon jälkee et rankki o kynäristä kadonnu. oli mg2 vaan taitaapi olla silveri ny xD
Onkos jotain suomalaista Discord tai muuta yhteisöä peliseuran etsimiseen?
Pelaileeko joku Warzonea ja mahdollisesti satunnainen peliseura kiinnostaa? Olen 40vuotias PC- pelaaja ja varmasti huono, mutta yritystä on, kaverin kanssa tulee pelailtua, mutta ei silläkään aina aikaa.
Aikaisemmin olen myös ollut erittäin pahassaa WOW:i koukussa, ja vieroitusoireet ovat taas alkaneet, mutta se vaatisi melkein jo hyvän killan(ja pientä houkuttelua).. peliaikaa en sentään ole uskaltanut ostaa aikoihin ja nykyinen expansioni ja classicit jäänyt kokematta, paitsi aikoinaan vanilla WOW:it pelasin.
Näköjään kun vähä jaksoi Googlaa niin tulee viisaammaksi ja löytyi discord linkit
Pistätkö minulle myös linkit vaikka tähän jatkoksi tai yksityisviestillä. Tattista!
Onko Squadiin jonkinlaista suomi-yhteisöä?
Reilut 10h pelaamista takana, ja olisi hauskaa saada suomisquad pystyyn.
Tää vois olla jees, joskus kauan sitten vähän tuli pelailtua. Hyvällä porukalla vois maistua paremmin. Kerro jos on löytynyt.
Kuulostaa kivalta. Menen iän ja rentouden puolesta spekseihin (BF5:stä tosin hetki taukoa, joten pelitaidosta en niin varma ), mutta jos natsaa, niin saa laittaa pyyntöä kaapula-nimimerkille.Moro. BF5-porukkaan etsittäisiin paria lisävahvistusta että olisi useammin täysi squad menovalmiina.
Pelataan muutamana iltana viikossa kun ehditään. Tavoite pelata tiiviisti squadissa.
Tällä hetkellä porukassa kaikki on 30v+ ja meno ihan rentoa. Olisi hyvä jos uusilla pelaajilla FPS-pelit sujuu jotenkuten.
pistin steamissa kaveripyyntöä!
Pelit jotka pelaan mielelläni uudelleen lävitse. Suosikit lihavoitu ja Epicin tai Steamin ilmaisjaossa olleet alleviivattu.
- Nioh 2, Portal 2, Magicka 2, Far Cry 5, Borderlands-sarja, Valheim, Remnant: From the Ashes, Deep Rock Galactic, Nine Parchments, Overcooked-sarja, Serious Sam 3: BFE, Stardew Valley ja Dying Light-sarja
Pelit jotka kiinnostavat, mutta joille en ole löytänyt peliseuraa. Lihavoidut omistan ennestään.
- Pubg (aloittelija), L4D2, Terraria, It Takes Two, Trine -sarja, Broforce, Divinity Original Sin 2, Risk of Rain 2, Gunfire Reborn, Killing Floor 2 (Epic), Torchlight 2, Castle Crashers, Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands ja Vermintide 2
Sulle ei voi laittaa yv, laita mulle jos pystyt.Työjärjestelyjen uusiutumisen jälkeen on jäänyt paljon hukka-aikaa arkipäiville. Hakusessa olisi siis fiksua ja täysi-ikäistä porukkaa PC moninpelien ja co-op pelien ei-niin-vakavaan pelailuun arkisin. Viikonloppujen peliajat on enimmäkseen pyhitetty perheenjäsenille, mutta parisen tuntia silloinkin saatan saada aikaa puristetuksi kullekkin päivälle. En ole kovin nirso peleille ja tykkään jopa väkisinkin vedellä pelejä läpi. Ruukaan useimmiten alennuksista hommata pelit.
YV:llä saa Discordin ja Steamin profiilit.
Jahas, foorumilla on näköjään 14 vuorokauden jäädytys uusien tunnuksien yksityisviesteille. Ollaan vaikka ensiviikolla yhteyksissä kun oma tunnukseni kypsyy.Sulle ei voi laittaa yv, laita mulle jos pystyt.
Vois pelailla joskus kun aikataulut natsaa.
Noista sun listoista pelejä löytyy: Portal 2, Far Cry 5, Borderlandsit, Dying lightit, L4D2, Killing Floor 2, Ghost Recon Wildlands.