En eläessäni enää lataa Asuksen GPU-ohjelmia ja ylikellittele niillä, niinkuin noista toinen teki. Epävakaita ja hirveitä.
Peruspeleissä ei ollut häiritsevä äänentaso. Sapphire Pulse on tässä koneessa ja sekin on mielestäni hyvä.
Jos lähtee tuollaista 50dB, niin kannattaa kyllä vähän alikellottaa/alivoltittaa korttia.
Niin ja häiritsevä äänentaso on ollut Asrockin tekeleessä, jossa sen kuulee ihan kaikessa käytössä. Asuksen Strix-korteissa en ole häiritsevää melua saanut aikaiseksi peruskäytöllä.
Noita kortteja on nyt ainakin 2 ja enpä niitä kuule. Toinen on kyllä Hackintosh-projektiin, jota on pitänyt tehdä jo varmaan 5kk..
Onkohan alla olevasta ruudusta heittää sanottavaa 144 Hz, VA, Freesync tohon rahaan käypä peli ja Samsungin laatuun toistaiseksi luottoa löytyy pari kymppiä Benqua halvempi vielä.
Samsung C24RG50 23,5" -pelinäyttö 149,90
Pitää varmaan muitakin aleja kyttäillä, ennen viikonloppua pitäisi tehdä hankinnat ja kasata sekä Jimmyltä että Verkkiksestä Raisio/Helsinki saisi helposti noudettua.
Ostin BF-aleista taas Samsungin, tämä on hyvä. Eri malli tosin, mutta Samsungeja on ollut monta. Tai niiden paneeleita.
Tuo jalka on kiikkerä ja muovinen sekä huonoilla säädöillä. Eikä ole VESA-tukea.. Siinä oli varmaan ne huonot puolet spekseissä.. Kuva on varmasti parasta luokassaan, mustat on mustia ja ei ole hdr-vilkkuvaloja (minulle plussa). Se on kuitenkin vaan Full HD, mutta eipä tarvitse maksaa paljon näytönohjaimesta. Lisäksi Displayport on tärkeä, kun Nvidia voi tarvita sen myöhemmin.
Minulla oli laatuongelmia vuonna 2018 Samsungin halpamallin kanssa ja tuokin kannattaa tarkistaa kun tulee paketista, ettei ole häiritsevää valovuotoa (ei minua häiritse yleensä, kun en pidä maksimi brightness) ja ei ole kuolleita pikseleitä. Kuolleet pikselit kyllä huomaa Full HD-näytössä..
https://jasonfarrell.com/misc/deadpixeltest.php
Tuota olen itse käyttänyt, on myös ohjelmia, mutta tuo vie 5min koko testi ja ei tarvitse ladata mitään.