Pelikone pienelle pojalle max 700e

Kasaus hoituu itse, muille tarvikkeille, käyttöjärjestelmälle jne ei ole tarvetta. Pelit mallia roblox, minecraft yms.

Mäkin kannatan käytettyä tuolla budjetilla.

Tuolla budjetilla saa pätevän käytetyn pelikoneen, tässä muutama esimerkki mitä 500 eurolla osui silmään torista.
Ryzen 5 5600X, RX 6700 XT, 16GB, 1TB
Ryzen 7 3700X, RTX 3070, 16GB, 1TB
Ryzen 7 5700G, RTX 3070, 16GB, 51GB

Käytetyn ostaminen torista on vaan silleen tarkkaa, että 95% koneista siellä on ihan naurettavan ylihintaisia. Eli pitää tietää mitä mistäkin kannattaa maksaa ja tarjota sitten järkevää hintaa pyynnistä välittämättä. Itse en ostaisi postitse torista ilman toridiiliä, riski joutua huijatuksi on turhan suuri. Toridiilillä riski pienenee oleellisesti kun tuotteen saa tarkastaa ennenkuin myyjä saa rahat, eli sillä uskaltaa paremmin tilata. Tai sitten noudolla, se toimii jos lähettyvillä on koneita riittävästi myynnissä.

Käytettyä ostaessa kannattaa myös vähän tiedustella että onko siinä määrin huollettu että näytönohjain ja prossu ei huuda tuulettimet täysillä kuivuneiden lämpötahnojen takia - jos siis ei ole lämmöistä tai lämpötahnoista mainittu mitään, eikä itse halua joutua huoltamaan

Statistiikka

Viestiketjuista
304 727
Jäsenet
82 518
Uusin jäsen
Latapsa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom