Pelikone n.800-1200

Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
1
Moikka!

Olen tässä kauan haaveillut oman koneen kokoamisesta ja nyt vihdoin näyttäisi siltä, että unelma toteutuisi! En ole koskaan aikaisemmin itse koonnut konetta joten tarvitsisin osien yms. valitsemiseen apua!

Kone olisi lähinnä pelaamis tarkoitukseen(Overwatch, BF1, DragonAge yms. suht vaativat pelit), koodaamiseen ja perus netin käyttöön.

Minulla ei ole mitään osia valmiina ja tarvitsisin osien lisäksi myös kotelon(tumma,siniset valot olis ihan jees,tila johtojen asetteluun olisi kanssa mukava lisä),näytön ja näppäimistön(siniset tai muuten koteloon sopivat, ei suurta merkitystä). Ulkomailta tilaaminen pitäisi olla mahdollista. En toistaiseksi ole suunnitellut kellottavani konetta. Tilaa saisi olla runsaasti, mieluusti ssd-levy. Tietokoneen äänekkyys ei minua paljoa haittaa, mutta toki hiljaisuus plussaa.

Budjetti voi tuosta vielä jonkin verran venyä, varsinkin ku pitää näyttö yms ostaa. Ja tottakai toiveena olisi että useamman vuoden saisi koneella pelailla, ettei heti tarvitsisi osia alkaa päivitellä.

Kiitän avusta!
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 423
Viestejä
4 160 930
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom