Pelikone FullHD pelaamiseen

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 995
Kaivattaisiin mielipiteitä näistä osista, saisi löytyä suoraan Datatronicilta hyllystä. Kone tulossa pääasiassa pelkkään pelaamiseen, fullhd tai ehkä 1440p näytöllä myöhemmin. Näyttis ei kuulu budjettiin hankitaan käytetttynä joku 4060-4070 tasoinen.

Budjetti noin 700€ ja olisi tarkoitus saada AM5 alusta, eikä lähteä vanhaan AM4 alustaan. Itse kasataan eli 7500F ei ole mahdollinen sen puolesta. Jos jotain silmiin pistävää, niin kiitokset vinkeistä.
 
Kaivattaisiin mielipiteitä näistä osista, saisi löytyä suoraan Datatronicilta hyllystä. Kone tulossa pääasiassa pelkkään pelaamiseen, fullhd tai ehkä 1440p näytöllä myöhemmin. Näyttis ei kuulu budjettiin hankitaan käytetttynä joku 4060-4070 tasoinen.

Budjetti noin 700€ ja olisi tarkoitus saada AM5 alusta, eikä lähteä vanhaan AM4 alustaan. Itse kasataan eli 7500F ei ole mahdollinen sen puolesta. Jos jotain silmiin pistävää, niin kiitokset vinkeistä.

Oletko menossa hakemaan paikan päältä? Mikäli kasaat itse niin kyllähän tuota voisi hajauttaa useampaan kauppaan.

Muistien tilalle nyt ainakin

116,90 € | ADATA LANCER BLADE RGB muistimoduuli 32 GB 2 x 16 GB DDR... tai
 
Hakemaan olis tarkoitus, siitä syystä varastotavaraa ja Datatronicilta vaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia vinkeistä @madi ja @Timo 2

Datatronicin varastossa olevilla mennään ja ulkonäkö juttuna valittu tuo kotelo kaverin puolelta.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
255 779
Viestejä
4 444 514
Jäsenet
73 617
Uusin jäsen
wina

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom