Pelikone, budjetti n.1500€

Liittynyt
03.01.2024
Viestejä
10
Tarkoitus olisi kasata ensimmäinen pelikone. Tietokoneista en juurikaan ymmärrä, mutta sen verran olen ymmärtänyt että kasaaminen olisi paras vaihtoehto.

Olisiko kenelläkään valmista pakettia/ostoskoria, minkä voisin vain kopioida?

Tuhannesti kiitoksia avusta jo tässä vaiheessa.

Haluaisin pelata esim. Tarkovia ja Warzonea.
 
Liittynyt
03.01.2024
Viestejä
10
Kiitoksia tästä, tuossa on nyt kaikki mitä tarvitaan?

Eli tilausta vaille valmis?
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
12 188
Koppa oli päässyt loppumaan.


Muisteja tulee vasta 8.1.
Tuosta vastaavat 6000 c30-38-38 muistit 10 € kalliimmalla ja on samantien varastossa saatavilla.

Tuosta hieman tiukemmilla latenseilla toimitusaika 5-7 päivää

Tuossa löysemmillä latenseilla olevat(6000cl 32-38-38)

Tuossa halvalla 6200 cl36 muistit
Väri on tosin valkoinen, joten sen kaveriksi haluat ehkä valkoista koppaa ja jäähyä.


 
Liittynyt
03.01.2024
Viestejä
10
Ei ole niin päivän päälle minulla, eli pystyn odottelemaan muistia kyllä. Ja jos tuon kotelon vaihdan tuohon toiseen vaihtoehtoon, kun alkuperäisestä ei ollut toimitusarviota.

Tämän jälkeen olisin ready to go? Eikö niin?
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
785
Ei ole niin päivän päälle minulla, eli pystyn odottelemaan muistia kyllä. Ja jos tuon kotelon vaihdan tuohon toiseen vaihtoehtoon, kun alkuperäisestä ei ollut toimitusarviota.

Tämän jälkeen olisin ready to go? Eikö niin?
Kyllä, tosin ilmaiseksi saa vain kasaamisen, ei Windowsin asennusta. Siihen ei ole alennuskoodia, joten käytännössä olisi 44€ kalliimpi sen kanssa.
Useimmat lataavat mielummin levykuvan itse Microsoftin sivuilta, kopioivat sen muistitikulle (Microsoftin oma työkalu / Rufus / Ventoy ) ja asentavat siltä.

Lisenssin saa ostettua muutamalla eurolla (Huuto.net ym.).
 
Liittynyt
03.01.2024
Viestejä
10
Kiitoksia avusta, nyt on kone tilattu. Vaihdoin kopan vain tuohon Tepen ehdottamaan.

Windowssin asennus on vielä mysteeri, mutta eiköhän tuo onnistu.
 
Liittynyt
29.07.2023
Viestejä
52
Kiitoksia avusta, nyt on kone tilattu. Vaihdoin kopan vain tuohon Tepen ehdottamaan.

Windowssin asennus on vielä mysteeri, mutta eiköhän tuo onnistu.
Windowsin lataat muistitikulle se käy ilmaiseksi, lisenssin ostat vaikka torista alle kympillä.

Win tikku sisään ennekuin käynnistät ja yleensä boottaa sen tikun kautta jolloin pääset heti asenteleen windowsia. Jos niin ei käy niin tee aloitus Ongelmat kanavalle asiasta jos ei selviä. Boottausjärjestystä korkeintaan voi joutua vaihtaan biosista.
 
Liittynyt
03.01.2024
Viestejä
10
Selvä homma, koneen pitäisi saapua ensi viikolla. Toivotaan, että onnistuu ongelmitta!

Kiitoksia avusta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 993
Viestejä
4 209 179
Jäsenet
71 000
Uusin jäsen
Jebbels

Hinta.fi

Ylös Bottom