Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse pelailen PUBG:a sekä CS:GO Ryzen 3100 ja RX 5500 XT 8gb yhdistelmällä FPS:n ollessa 1080p resolla ihan siedettävä +100 tjsp.Näytönohjaimeksi AMD RX 5700:n puristaminen jotenkin mukaan budjettiin voisi olla aika merkittävä parannus yllä olevaan ainakin PUBG:ssä, jos benchmarkeja katselin oikein. Joku viisaampi voi sanoa olisiko jopa järkevä kompromissi säästää prosessorissa valitsemalla vaikkapa 3100 tai 3300X ja vaihtamalla 1660 super RX 5700:ksi.
Millä asetuksilla? Kuulostaa yllättävän hyvältä fpsItse pelailen PUBG:a sekä CS:GO Ryzen 3100 ja RX 5500 XT 8gb yhdistelmällä FPS:n ollessa 1080p resolla ihan siedettävä +100 tjsp.
Esim. PUBG:ssä olen mennyt FPS edellä eli säätänyt silmäkarkkiä vähemmälle.Millä asetuksilla? Kuulostaa yllättävän hyvältä fps
Moro, minkäs laista pelikonetta tolla hinnalla sais lähinnä csgo ja pubg pelaamiseen? Itse en näistä tiiä hölkäsen pöläystä ni ajattelin täältä kysyä tietäjiltä apua
Linkin koneella pyörii PUBG 70-80 FPS ja CS GO:ssa taas +230 FPS. Molemmat pelit 1080p Ultra-asetuksilla. Koneella hintaa 682 euroa.
Tietokonehuolto ja IT-tuki - Vantaa - Helsinki - Uusimaa - Syscorp
Tietokonehuolto Vantaalla, Helsingissä ja Uudenmaan alueella. IT-tuki ja neuvonta myös etänä. Varaa aikasi nettisivuiltamme tai soittamalla.www.syscorp.fi
799 tällä hetkellä:
Predator Orion 3000 E1CEQ pelitietokone - Gigantti verkkokauppa
Kompaktissa Predator Orion 3000 -pelipöytäkoneessa on kokoonsa nähden mahtavat tehot, tyylikäs ulkoasu ja muotoilu, joka takaa eriwww.gigantti.fi