Ei pysty, ei CS:GO esim ole AAA-peli vaikka miten niin haluat
Mitä? Minun käsittääkseni AAA:n määritelmä on kutakuinkin:
- A-luokan julkaisija
- Korkea budjetti ja kehitys
- Markkinointi ja siihen liittyvä oheistoiminta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pysty, ei CS:GO esim ole AAA-peli vaikka miten niin haluat
Se oli sellainen kun se julkaistiin joskus 6 vuotta sitten mutta ei se enään ole..Mitä? Minun käsittääkseni AAA:n määritelmä on kutakuinkin:
En ymmärrä missä maailmassa elät, jos CS:GO ei täytä mielestäsi em. kriteereitä.
- A-luokan julkaisija
CS:GO:n sisältö on se moninpeli toisia ihmisiä vastaan.En ymmärrä missä maailmassa elät, jos CS:GO ei täytä mielestäsi em. kriteereitä.
Windowsille itselleen, sen päivitysruljanssin vaatimalle tilalle, hibernation filelle ja sellaiselle saa kevyesti varata 50GB.
Mitä? Minun käsittääkseni AAA:n määritelmä on kutakuinkin:
En ymmärrä missä maailmassa elät, jos CS:GO ei täytä mielestäsi em. kriteereitä.
- A-luokan julkaisija
Minä taas ihmettelen miten noilla kriteerteillä voi CS:GO:n saada AAA-peliksi.
Julkaisija: Ennen CS:GO:n julkaisua julkaisijalla oli noin kaksi merkittävää julkaisua (Half Life ja Half Life 2). Ei parilla pelillä A-luokan julkaisijaksi päästä.

Mihinkäs se hibernation filen tilantarve katosi?Suosittelen siivoamaan dumppia välillä, tässä ollaan vielä kaukana 50GB:stä, vaikka päälle ladotaan pakolliset userfilut ja muu käyttikseen liittyvä.
![]()
Selitetään nyt vielä tämä. CS.Go perustuu ikivanhaan engineen ja ei todellakaa ole AAA luokan grafikkaa.Mitä? Minun käsittääkseni AAA:n määritelmä on
@goucaNyt taidat mennä sinun oman makusi mukaan vanhoilla peleillä. Ajoo olen muten entinen World of Warcraft pelaaja ja tässä sinulle viralliset vaatimukset 70 GB
Mihinkäs se hibernation filen tilantarve katosi?
Vai onko sinulla vain antiikkinen 2GB muistia, kun kyllähän sekin riittää kun tarkkana on?
Lakkasiko Microsoft julkaisemasta päivityksiä tulevaisuudessa?
Omasta mielestäni 250GB on liian vähän jos edes harkitsee pistävän pelejä SSD:lle. Esimerkiksi jos haluaisin asentaa GTA V:n nopeampien latausten takia ja vaikka R6 Siegen toiseksi peliksi, niin levy olisi jo melko täynnä.
Laitevaatimukset ovat ihan naurettavat CS.Go
Kun pelaat B luokan pelejä jossa on B luokan grafikkaa niin kai ne voi viedä vähemmän tilaa.
CS.Go perustuu ikivanhaan engineen
Taidat puhua itseäsi pussiin. Olet entinen pelaaja ja säilöt peliä edelleen lokaalisti syystä X? Tässähän on kyse tarpeellisesta tilasta. Pelin voi aina ladata uudestaan, jos sen päättää lopettaa.
Millä tapaa laitevaatimukset liittyvät AAA-peleihin? Huonosti optimoitu peli, kuten WoW, josta puuttuu nykyisellään esimerkiksi Full Screen (joka on suora tehoalennus), ei yksinään tee AAA-titteliä. Huomauttaisin myös, miten surkeat arvostelut ja minkälaisen pelaajakadon mm. viimeisin expansion on saanut aikaan.
WoWin alkuperäinen engine on vanhempi, kuin Source Engine. Kuten WoWin moottoria, myös Sourcea on päivitetty. Dota 2 pyörii Source 2:lla. Kaikki nuo pyörivät leivänpaahtimella (esim. allekirjoittaneen 4200U:lla integroidulla grafiikkapiirillä.)
Grafiikat ovat pikemminkin hyvinkin realistiset CS:GO'ssa. Yritätkö nyt väittää, että ainoastaan kolmannen persoonan fantasiapelit lohikäärmeineen ansaitsevat AAA-ratingin?
Ei minulla ole enää WOW asennettuna
Ja aina näyttänyt tylsältä ja rumalta CS:GO ja Counter Strike.
Kylmä totuus lyhyesti on että sinulla on vanha ja kehno kone ja sitten sinun mielestä noi on superpelejä kun pyörivät sinun koneella ja sitten valitat että WOW on huonosti optimoitu.
Tuohon fullscreen ongelmaan WOW googlen kautta saa tod. ratkaisun mitä muut ovat tehneet ja se ei ole minun ongelma.
Missä olen väittänyt että ei ole AAA FPS pelejä?
Grand Theft Auto 5 on AAA peli omassa genressa.
Tämä taas on paras näkemäni traileri viime vuosilta ja on AAA peli:
Divinity Original Sin 2 ja Pillars of Eternity 2. Pelaan tosin Pathfinder Kingmaker myös mutta se ei todellakaan ole AAA peli. Ensinnäkin siinä Pathfinderissa on bugeja, toiseksi low budget, keskinkertainen grafiikka. Vain jos on Dungeons Dragons fan suosittelen sitä Pathfinderia.Ois se hyvä olla lohikäärme kuitenki
Oma ehdotus <4000 euron pelikoneeksi, jos osien saatavuus on prioriteettina juuri tällä hetkellä:
Kassa - Verkkokauppa.com
Jos ei oo ihan parin viikon päälle tarkkaa milloin osat tulee, niin vois laittaa 9900K:n, 2080Ti:n ja paremmat muistit, mutta nuo oli nyt tohon hintaan parasta mitä oli saatavilla heti.
Eli sun mielestä 250GB on sopiva koko sinulle, mutta sitten möin 500gb levyn, koska se oli liian pieni sinulle? Vissiin ihan päivän mukaan vaihtelet mielipidettä mikä kovo olisi sopiva mihinkin käyttöön, välillä se on 250gb, 500gb, 2tb. Ja sitten 2 terasta mennäänkin takaisin 250gigatavun levyihin.
Haaveilit tosiaan myös parin teran levystä yhdessä vaiheessa pelikirjastolle, mutta sitten myöhemmin toteat, että 250gb on ihan riittävä. Mutta tosiaan möit sen 520gb levyn liian pienenä, eli miten ne nyt sitten mahtuu kaikki tälle pienemmälle 250gb levylle.
Sanoit aiemmin, että sulla on AAA-tittelit 50-100GB päivittäisessä käytössä ja sen takia halusit isomman 2tb levyn.
Miten noi AAA tittelit on nyt 50-100gb, jos niiden koko eivät ole sinun mukaasi kasvaneet viime vuosina? Onko ne aina olleet sen kokoisia? vai ne kasvoi siihen kokoluokkaan joskus vuonna 2010 ja ovat pysyneet sitten sen kokoisina?
Tässä ketjussa puhutaan 4000euron koneesta. Olisi suorastaan typerää laittaa siihen 250gb SSD nykypäivänä.
Tuollainen kirjoittelu on törkeää, ei tarvitse henkilökohtaisuuksiin mennä.
En vastaa loukkauksiin muulla tavoin kuin raportointi.
Toiseksi nyt tuosta @gouca edestakaisin hardwaresta niin tulin ajatelleeksi voi sitä olla vaikka kuinka tehokas näytönohjain integroidun näytönohjaimen lisäksi. Toisin sanoen kyllä hänellä voi olla tehokas pelikone, mutta jos hän väittää että hänen näytönohjain on integroitu jota hän käyttää peleissä ja sanoo että se on tehokas pelikone niin naurattaa se ajatus.
Taidan nyt lopettaa tämän viestittelyn en näe tässä mitään järkeä on hankkimassa 2 TERAN HDD ja väittää että noin 250 GB riittää tallennustilaksi.
Lopetetaanpa sitten se AAA-pelien kategorioinnista ja niiden tilantarpeesta offtopicin vääntäminen...
Ihan uteliaisuudesta, miksi sä ees kellotat tota konetta? Oletan ettei oo sun harrastus tai että tietäisit siitä erityisen paljon?
Mielestäni jos mielenkiintoa on ja on aikaa ”opiskella” kellottamisen salat, niin tottakai kannattaa kellottaa. Suinpäin ei kuitenkaan kannata aivan kaikkea lähteä säätämään.Jos siellä, on ns. ylimääräistä tehoa tyhjänpanttina, niin eikö se kannata ottaa käyttöön?
Oletuksesi osui oikeaan, mutta mielenkiintoa oppia löytyy.
Vaihdoit näköjään vesille. Toi Noctua olisi saattanut olla tehokkaampi jäähy, mutta tuskin ero on merkittävä kumpaankaan suuntaan. Ton koneen osilla ottaisin prossusta ja näyttiksestä löysät pois. Aika turhaa puuhaa virittää ihan tappiin, kun jännitteet ja lämpökuormat nousee suhteessa saavutettuun hyötyyn kohtuuttomasti.
Uskoakseni tuo h150i pro on sen verran tehokkaampi että eron jo näkee. Luulen että ihan hyvä ostos.Tarkoitus olikin ottaa vain löysät pois, ja samalla perehtyä kellotukseen, kun ei aiempaa kokemusta ole.
Ymmärsin, että tuo jäähy olisi ainakin himpun tehokkaampikin kuin noctua, toisaalta pitkälti ulkonäköseikkakin vaihto oli.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.