Budjetti?: n. 1500€
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Itse kasaan
Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: En
Ylikellotatko prosessoria?: En
Kotelon koko: ATX.
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Ei
Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: On
Haluatko koneeseen SSD:n?: Kyllä
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen
Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: 120gb ssd, hiiri, headset
Pelikonepaketti siis hakusessa. Vanhasta läppäristä löytyy 120Gt SSD-levy, johon asennan käyttiksen ja muut ohjelmat. Lisäksi löytyy hiiri ja headset, mutta kaikki muut osat näppistä, näyttöä ja koteloa myöten menisi uusiksi.
Millaisen myllyn noin 1500 euron budjetilla saisi? Pientä joustovaraa budjetissa on eikä ulkomailta tilaaminen ole ongelma. Kasaan koneen itse ja käyttiksen (Windows 10?) ostan trokarilta. Käyttötarkoitus pääasiassa pelaaminen (Rainbow six: Siege, Dark soulsit, Overwatch...), mutta leffoja varten on telkkari ja kajarit vahvistimen kautta kakkosnäyttönä.
PS: Ensimmäinen viesti tälle foorumille
Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä
Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Itse kasaan
Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: En
Ylikellotatko prosessoria?: En
Kotelon koko: ATX.
Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Ei
Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: On
Haluatko koneeseen SSD:n?: Kyllä
Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen
Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: 120gb ssd, hiiri, headset
Pelikonepaketti siis hakusessa. Vanhasta läppäristä löytyy 120Gt SSD-levy, johon asennan käyttiksen ja muut ohjelmat. Lisäksi löytyy hiiri ja headset, mutta kaikki muut osat näppistä, näyttöä ja koteloa myöten menisi uusiksi.
Millaisen myllyn noin 1500 euron budjetilla saisi? Pientä joustovaraa budjetissa on eikä ulkomailta tilaaminen ole ongelma. Kasaan koneen itse ja käyttiksen (Windows 10?) ostan trokarilta. Käyttötarkoitus pääasiassa pelaaminen (Rainbow six: Siege, Dark soulsit, Overwatch...), mutta leffoja varten on telkkari ja kajarit vahvistimen kautta kakkosnäyttönä.
PS: Ensimmäinen viesti tälle foorumille