Pelien lahjoitukset

Endless Legend: Classic Edition
Dungeons 2

Tätä viestiä lainannut saa toisen valitsemansa peleistä.

Viimeksi muokattu:
Jalopy
Stealth Inc 2
Batman Arkham Asylum: Game of the Year Edition
Qora
Explodemon
Civilization V

Yksi avain per vastaus. Eli tähän viestiin lainaus ja kerro minkä avaimen haluat. Civissä sitten perustelut miksi avaimen haluaa :) Se saa sitten jolla parhaimmat perustelut.

Viimeksi muokattu:
Jalopy
Stealth Inc 2
Qora
Explodemon
Civilization V

Yksi avain per vastaus. Eli tähän viestiin lainaus ja kerro minkä avaimen haluat. Civissä sitten perustelut miksi avaimen haluaa :) Se saa sitten jolla parhaimmat perustelut.

Batman kiitos :tup:

Ei minulla ole mitenkään erityisen hyviä perusteluita, mutta olen ollut sarjan iso fani alusta asti. 1, 2 & 3 on tullut pelattua läpi lukemattomia kertoja ja nyt kun on melkein 10 vuoden jälkeen päivitetty kone, niin Civ 5 voisi myös pyöriä.

Vaikka olen Civilization-sarjan fani, niin Sid Meyerin Alpha Centauri (?) ei koskaan iskenyt.

Jalopy
Stealth Inc 2
Qora
Explodemon
Civilization V

Qora voisin kokeilla, näyttää mukavan rentouttavalta.

Jalopy
Stealth Inc 2
Qora
Explodemon
Civilization V

Stealth Inc 2 tuli joskus pelattua stealth bastardia, ja ei ole kivoja tasoloikkia kokoelmassa.

Jalopy
Stealth Inc 2
Qora

Explodemon
Civilization V

Explodemon

Olikin jo tuo Humblen Crusaders Kings II mulla steamissä, joten tässä jollekin tarvitsijalle avain:
BTG09-BCPI3-00VI5

Tiedä sitten toimiiko tuo koodien jako ihan vaan näin, mutta yritetään.
StS.JPG

Blackguard 2
RH*2H-DQERB-2TGE@
* = sama numero kun mun nimessä
@ = Sama kun toinen kirjain aakkosissa

Viimeksi muokattu:
Frostpunk
60CA9-YR794-W3NKM
Warhammer : End Times - Vermintide
GMGB0-UNHDF-73QGK-2GJQF-H0S5R

Frostpunk
60CA9-YR794-W3NKM
Warhammer : End Times - Vermintide
GMGB0-UNHDF-73QGK-2GJQF-H0S5R
No nyt oli vauhtia, pistit varotuksen jo etukäteen mitä on tulossa, ilmeisesti muutki painamassa F5 ku meni about sekunnissa tuo ylempi =P, en tiiä kuka sai.

Almost There, supervaikea platformer tarjolla ekalle YV:lle, humblebundlen ylimääräisiä:
Almost There: The Platformer on Steam
Meni käyttäjälle yahmal

Viimeksi muokattu:
Ois Humble Storesta ylimääräinen DiRT Rally:n Steam avain halukkaalle joka vastaa tähän viestiin niin laitan sille yv:llä tulemaan.
Edit: Män!
Edit2: Ei männykkään!

Viimeksi muokattu:
Ois Humble Storesta ylimääräinen DiRT Rally:n Steam avain halukkaalle joka vastaa tähän viestiin niin laitan sille yv:llä tulemaan.
Heippa Dirtti kelpais
Kiitos

EN TARVIKKAAN otin suoraan Humblesta

On Humblessa jaossa vielä 2 pv

Viimeksi muokattu:
Mad Max
The Town of Light

Ensimmäinen viestiä lainannut saa. Yksi peli per lainaus.

GamesComista tarttui mukaan muutama premium-koodi uusille käyttäjille World of Warshipsiin sekä joku Gamescom exclu kosmeetiikka-item "The Cycle" -peliin (Epic Launcher).
Nämä ei varsinaisesti ole täysiä pelejä, mutta en tiedä mihin muualle näitä työntää, kun en itse tule käyttämään.

The Little Acre
Life is Strange Complete Season 1
The Flame in the Flood
The Town of Light
Qora

Tätä viestiä ensimmäisenä lainannut saa haluamansa pelin. Yksi peli per henkilö.

Viimeksi muokattu:
The Little Acre
Life is Strange Complete Season 1
The Flame in the Flood
The Town of Light
Qora

Tätä viestiä ensimmäisenä lainannut saa haluamansa pelin. Yksi peli per henkilö.
The Town of Light

Kiitos!

Ensimmäinen kerta kun onnistun täältä pelin saamaan, yleensä kaikki kerkeää mennä siinä välin kun googlaa nopeaan, että olisiko joku itseä kiinnostava peli tarjolla.:tup:

Viimeksi muokattu:
Laitetaas jakoon ennen kuin koodi vanhenee, Humblen Dirt Rally:

XHC60-2TCL7-Y33XI

Statistiikka

Viestiketjuista
275 311
Jäsenet
77 316
Uusin jäsen
Artlas

Hinta.fi

Back