Clustertruck näytti sille että olis varmaan lapsille maistunut, mutta sen oli jo joku ottanut. Kiitos hänen puolestaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Clustertruck näytti sille että olis varmaan lapsille maistunut, mutta sen oli jo joku ottanut. Kiitos hänen puolestaan.
GOG:iin
Middle-earth: Shadow of Mordor - Game of the Year Edition
A6H6F9C5FAA39709AA
Kiitän jonkun toisen puolesta. Golf-pelit on lähellä omaa sydäntäni.Vertiginous Golf (Steam)
70055-XA3PI-VR8Y9
Kiitos Deponiasta.Deponia
WZRP6-CXMWC-FNH0J
The walking dead
93PTN-65AEQ-Z9H37
Fallout: New Vegas (GOG): J4#8BEC1714D424AAC
# tilalle Star Trekista ja Bondista tuttu henkilö. Yksi kirjain
kiitänTRISTOY: YJBP5-(4+4)Q0F5-YIBVA
Steam
Kaikki pelit menevät täältä heti vai menevätkö sittenkään?? Onhan joskus voinut käynyt niin, että kaikki luulevat, että joku on jo ottanut ja sitten kukaan ei enää viitsi yrittää. Tämäkin on myös ollut ilmaiseksi Steamissa aiemmin tänä vuonna eli voi jo olla kaikilla palstaa aktiivisesti seuraavilla. Kun omistan tuon jo ennestään, niin aktivointikoodin kokeilu ilmoittaa minulle vain, että se löytyy jo kirjastosta eikä edes kerro, onko juuri tämä koodi käyttämätön. Ja onko tuo edes peli, jos sen pelaa tai käy läpi 1-2 tunnissa... Sellaista vaan pähkäilin. Ei mulla muuta.
Laita esim, "ensimmäiselle viestistä tykkääjälle/lainaajalle koodi peliin xyz" jos haluat tiedon kun joku käyttää koodin.Kaikki pelit menevät täältä heti vai menevätkö sittenkään?? Onhan joskus voinut käynyt niin, että kaikki luulevat, että joku on jo ottanut ja sitten kukaan ei enää viitsi yrittää. Tämäkin on myös ollut ilmaiseksi Steamissa aiemmin tänä vuonna eli voi jo olla kaikilla palstaa aktiivisesti seuraavilla. Kun omistan tuon jo ennestään, niin aktivointikoodin kokeilu ilmoittaa minulle vain, että se löytyy jo kirjastosta eikä edes kerro, onko juuri tämä koodi käyttämätön. Ja onko tuo edes peli, jos sen pelaa tai käy läpi 1-2 tunnissa... Sellaista vaan pähkäilin. Ei mulla muuta.
Olisi se muuten myös parempaa palvelua, koska silloin ehkä jopa kymmenet foorumilaiset eivät yrittäisi testata jo käytettyä aktivointikoodia turhaan. Taisin itsekin kokeilla, että olisiko ollut vielä tuuria jonkun pelikoodin kanssa... ei ollut...Laita esim, "ensimmäiselle viestistä tykkääjälle/lainaajalle koodi peliin xyz" jos haluat tiedon kun joku käyttää koodin.
Total War: Warhammer II
The Twisted & The Twilight Lords Pack
Nappasin Turing Testin. Kiitos.WARSAWA9GKN-9MQE7-WC8FV
The Turing Test9KH0H-A3N0Z-02J3C
Plague Inc: EvolvedET5GK-DIT5N-MC26Z
Moon Hunters80DMX-6DYLY-4HJNY
Fury UnleashedDLIMM-R9BZ5-BPH3N
Warsaw tuli tänne. Kiitos!WARSAWA9GKN-9MQE7-WC8FV
The Turing Test9KH0H-A3N0Z-02J3C
Moon Hunters80DMX-6DYLY-4HJNY
Fury UnleashedDLIMM-R9BZ5-BPH3N
Nappasin tämän. Kiitokset lahjoittajalleFury Unleashed
Kiitos, Driftland koodi toimi hyvin!Driftland: The Magic Revival8KVP5-W078D-NH25E
Napattu Deponia, kiitokset!DeponiaJP7MJ-X8CLG-V5C6M
Kiitos.Mulla olis se ilmaiskoodi Warhammer 40k joka tuli tuon mun uuden näyttiksen mukana, jos kukaan mokoman haluaa, ekalle tykkääjälle.
Kannattaa lukea ne ehdot tuolta: Warhammer 40,000: Darktide – Imperial Edition ja GeForce RTX 30 -sarja | NVIDIA
Kiittää saa mutta ei pakko.