Otin tämän, kiitos!Amd-rewardsissa aktivoitu (sain näytönohjaimen mukana)
3 Months to Xbox Game Pass for PC - Microsoft
QVF4C-CWRT4-YTCVR-RXCQ6-V6HRZ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Otin tämän, kiitos!Amd-rewardsissa aktivoitu (sain näytönohjaimen mukana)
3 Months to Xbox Game Pass for PC - Microsoft
QVF4C-CWRT4-YTCVR-RXCQ6-V6HRZ
Koitin jälkimmäistä. Duplicate code. Kiitän kiittämättömän puolesta.Cities in Motion
7X3E6-ZE8JV-L5PekkaX2
Cities in Motion 2
V758W-GR7TT-PekkaVKFW
Poista ekka
Höh ekaa kertaa yritin täältä peliä. Olisi mukava ollut tuo Burnout. Joskus tuli pleikkarilla pelattua tuo läpi (ihan oikeasti 100% mm. platina autot ym) niin olisi ollut kiva peli. Noh, toivottavasti meni edes jonkun käyttöön..äBurnout Paradise: The Ultimate Box Origin Key
3M55-CKRB-ER55-CP8V-ECJ6
Medal of Honor Origin Key
B4JJ-XV24-NJZY-6FCJ-LBNA
Populous Origin Key
F83K-CRDA-F9UV-QM8V-XCNP
Battlefield 3 Origin Key
DRH9-645R-NWH3-U2LG-J5GH
Höh ekaa kertaa yritin täältä peliä. Olisi mukava ollut tuo Burnout. Joskus tuli pleikkarilla pelattua tuo läpi (ihan oikeasti 100% mm. platina autot ym) niin olisi ollut kiva peli. Noh, toivottavasti meni edes jonkun käyttöön..
Myyntialueelta saat kolme kuukautta vitosellaOlisko kellään game pass koodia heittää?
ole hyvä 6PC97-QPW2F-FDQTQ-QMFVT-PPYKZOlisko kellään game pass koodia heittää?
Otin Anomaly 2, kiitos.Anomaly 2827WY-K78DG-0YG8W
Anomaly Defenders85XVA-3RLIV-2E4CQ
Anomaly Korea7XPFE-BENVG-5E6T8
Anomaly Warzone Earth Mobile Campaign7PIA2-8D4WZ-7JK4E
Anomaly: Warzone Earth7PDE7-M740C-I8Z85
Kiitoksia tästä.Anomaly Korea
Warzone earth antoi steamissä Duplicate product code -ilmon.Anomaly 2827WY-K78DG-0YG8W
Anomaly Defenders85XVA-3RLIV-2E4CQ
Anomaly Korea7XPFE-BENVG-5E6T8
Anomaly Warzone Earth Mobile Campaign7PIA2-8D4WZ-7JK4E
Anomaly: Warzone Earth7PDE7-M740C-I8Z85
Hou hou hou!
8HuiTHLj
Ei muuta kun hyviä joulun odotuksia!
Saints Row 2:n otin ja kiitänHelpohkojen pulmien ratkaisijoille palkintona muutamia pelejä.
Perkule,muutama koodi löytyi lisää.. Joten Hou hou HOU uudelleen!
Nopeestihan ne menee joo. Sitten jos niitä laittaa tolla ensimäinen kun huutaa hep tyylillä,niin siinä taas on hommaa jos pelejä pistää enempikin jakoon. Esim noi mun edelliset lahjotukset,niin siin olis saanu hetken aikaa sitten käyttää niiden jakeluun ja siihen mulla taas ei ole kiinnostusta yhtään.Uskomattoman nopeasti kyllä aina noi koodit menee. Käyköhän joku botti ne noukkimassa tms? Jotenki välillä aina tuntuis kivemmalta et kaikki menis ”eka joka huutaa hep, saa koodin yv:llä tms”. Ainakin jokainen näkee kelle menee.
Eipä siinä, esim perunamies näytti olevan 79 senttiä steamissa ni sikäli se ja sama.
Nopeestihan ne menee joo. Sitten jos niitä laittaa tolla ensimäinen kun huutaa hep tyylillä,niin siinä taas on hommaa jos pelejä pistää enempikin jakoon. Esim noi mun edelliset lahjotukset,niin siin olis saanu hetken aikaa sitten käyttää niiden jakeluun ja siihen mulla taas ei ole kiinnostusta yhtään.
Spoiler tagien sisältöhän ei näy kun foorumille rekisteröityneille,niin kaiketi koodien nappaajat on foorumin käyttäjiä kuitenkin.Juu ymmärrän tuonki puolen kyllä. Harmittaa vaan jos ne päätyy tän foorumin ulkopuolelle jollekin, eikä niille jotka tarttis, tai edes suomalaisille.
Käytetty on, muttei missään nimessä kerrota et on otettu eikä kiitetä.Periaatteessa jos foorumi ja steam on nenän edessä auki ja ketjusta tulee ilmoitus niin pelin voi napata ihan 20 sekunnissa. Aika monta kertaa olen itse kokeillut 1-2min päästä viestin julkaisusta ja avain on jo siihen mennessä käytetty.
Jostain Huble bundlesta jäänyt kasa koodeja. Kaikki ei ole koko pelejä, mutta jotain sälää kuitenkin.
F1 2011
F1 2012
Toybox Turbos
GRID 2
F1 2014
F1 2015
F1 Racestars + Season Pass
F1 2017 1988 McLAREN MP4/4 Classic Car DLC
Dirt4 Hyundai R5 Rally Car DLC
Dirt4 Team Booster Pack
Micro Machines World Series
Grid 2 DLC (All in Pack)
GRID Autosport
Grid Autosport Season Pass
Ekalle joka huutaa hep pistän yv:llä menemään, mutta ei nyt koko kasaa tietenkään yhdelle henkilölle.
Toimivuustakuuta en voi antaa
Hyvää joulua.
Jostain Huble bundlesta jäänyt kasa koodeja. Kaikki ei ole koko pelejä, mutta jotain sälää kuitenkin.
F1 2011
F1 2012
Toybox Turbos
GRID 2
F1 2014
F1 2015
Dirt4 Team Booster Pack
Grid 2 DLC (All in Pack)
GRID Autosport
Ekalle joka huutaa hep pistän yv:llä menemään, mutta ei nyt koko kasaa tietenkään yhdelle henkilölle.
Hyvää joulua.
F1 2011
F1 2012
Toybox Turbos
GRID 2
F1 2014
F1 2015
Dirt4 Team Booster Pack
Grid 2 DLC (All in Pack)
GRID Autosport
Hyvää joulua.
F1 2011
F1 2012
Toybox Turbos
GRID 2
F1 2014
F1 2015
Dirt4 Team Booster Pack
Grid 2 DLC (All in Pack)
GRID Autosport
Hyvää joulua.
Dirt4 Team Booster Pack
F1 2011
F1 2012
F1 2014
F1 2015
GRID 2
Toybox Turbos
Grid 2 DLC (All in Pack)
GRID Autosport
Hyvää joulua.
Phantom DoctrineTarjolla olisi seuraavat humblesta tulleet pelit . Kommentoi tähän minkä otat, jotta muut tietää myös ja laita mulle yv, paluupostissa koodi.
Sword Legacy Omen
Regular Human Basketball
Fluffy Horde
Chasm
BLASPHEMOUS
PHANTOM DOCTRINE
DEAD IN VINLAND
HORIZON CHASE TURBO
DARK FUTURE: BLOOD RED STATES
X-MORPH: DEFENSE
AEGIS DEFENDERS
DESERT CHILD
Blasphemous kelpais!Tarjolla olisi seuraavat humblesta tulleet pelit . Kommentoi tähän minkä otat, jotta muut tietää myös ja laita mulle yv, paluupostissa koodi.
Sword Legacy Omen
Regular Human Basketball
Fluffy Horde
Chasm
BLASPHEMOUS
PHANTOM DOCTRINE
DEAD IN VINLAND
HORIZON CHASE TURBO
AEGIS DEFENDERS
DESERT CHILD
Tarjolla olisi seuraavat humblesta tulleet pelit . Kommentoi tähän minkä otat, jotta muut tietää myös ja laita mulle yv, paluupostissa koodi.
Sword Legacy Omen
Regular Human Basketball
Fluffy Horde
Chasm
BLASPHEMOUS - mennyt jo
PHANTOM DOCTRINE - mennyt jo
DEAD IN VINLAND
HORIZON CHASE TURBO
DARK FUTURE: BLOOD RED STATES - mennyt jo
AEGIS DEFENDERS
DESERT CHILD
X-MORPH: DEFENSE kelpaisTarjolla olisi seuraavat humblesta tulleet pelit . Kommentoi tähän minkä otat, jotta muut tietää myös ja laita mulle yv, paluupostissa koodi.
Nämä ovat jäljellä:
Sword Legacy Omen
Regular Human Basketball
Fluffy Horde
Chasm
AEGIS DEFENDERS
DESERT CHILD
Nämä on jo menneet eteenpäin:
BLASPHEMOUS
PHANTOM DOCTRINE
HORIZON CHASE TURBO
DEAD IN VINLAND
Tarjolla olisi seuraavat humblesta tulleet pelit . Kommentoi tähän minkä otat, jotta muut tietää myös ja laita mulle yv, paluupostissa koodi.
Nämä ovat jäljellä:
Sword Legacy Omen
Regular Human Basketball
Fluffy Horde
Chasm
AEGIS DEFENDERS
DESERT CHILD
Nämä on jo menneet eteenpäin:
BLASPHEMOUS
PHANTOM DOCTRINE
HORIZON CHASE TURBO
DEAD IN VINLAND
Nämä kaikki menneet (2 min) - sain viimeisen (Sword Legacy Omen). Kiitän (muidenkin puolesta).Laitoin loput koodit näkyviin nyt kun parhaat viety päältä. Olkaa ystävällisiä ja kertokaa kun jonkun käytätte.
Loppujen koodit pistin näkyviin. Ilmoitelkaa jos on käytetty pois.