Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aha.. Joku ottanut ilmoittamatta. Noh, ei mahda mittään.Siitä ylimääräinen Grid 2. Otin vain Bundlesta noi lisäosat talteen.
3I9W3-T0X4A-D0E2Q
Grid 2 koodi, käytin humblesta ainoastaan lisärit:
**JKD-2TCKE-2WK02
AB**EFGH siitä jollekin todella vaikea koodi purtavaksi
0509I-8HQEQ-IYTDI
En tiedä, onko pelkän pääpelin koodilla kellekään arvoa, kun Humblesta saa sen ilmaiseksi kuka vain ja mukaan DLC-radat. Mutta jos jollekulle kelpaa pelkkä pääpeli, tässä omani:
2KJG0-NEHGT-MK780
Joku on ottanut eikä ilmoittanutHGBI6-KRHPE-DH6XM
Nyt pitäis olla kaikki koodit humblesta pois
Mainittu edellisellä sivulla 3 kertaa..Grid 2 ilmaisena humble bundlessa.
Nappasin tän, kiitoksia!HXCBD-XYTA5-NHYPN
Kertokaa tyhmälle että mikä järki spämmätä tänne noita Grid 2 koodeja kun sen voi jokainen käydä itse hakemassa Humble Storesta?
k kaikki ei välttämättä tee humble tiliä tai luota hbundleen.Kertokaa tyhmälle että mikä järki spämmätä tänne noita Grid 2 koodeja kun sen voi jokainen käydä itse hakemassa Humble Storesta?
Koska niitä kuitenkin ihmiset haluavat ja yllättävän moni EI joko osaa hakea sitä tuolta (ei vaikka antaa suoran linkin) tai sitten eivät syystä X halua antaa sähköpostiaan eteenpäin.
Eli nuo koodit kuitenkin menevät käyttöön joten miksi ei?
T5IXP-8E2DE-QAF35
Varmaan kauheata kuraa mutta jos joku nyt haluaa kasvattaa Steam-kirjastoaan hinnalla millä hyvänsä
Hep, voisin ottaa tämän. Mutta en löytänyt / ymmärtänyt, mistä tämän voi ko. koodilla lunastaa?Siitä Grid 2 jollekin jos meni viikonlopun ilmaistarjous ohi.
VW9RN-CCCLD-77K7N
Jes, joku ehti ensin. Kesti hetken löytää paikka, mihin tuo syötetään. Kiitos joka tapauksessa!Copy-paste toi koodi steamiin, voi olla kyllä jo mennyt jos ei toimi.
Thanks, nappasin pois kun pelikin löytyi.Ei ollutkaan peli, vaan pelkkä lisäosa/auto... Joten jakoon:
Construction Simulator 2015: Liebherr HTM 1204 ZA
[✓]BNM0A-60Y7A-H7WWM
Oli jo käytetty.Steamkoodeja Kinguinista, ei kiinnostanut mua.
Konung 3: Ties of the Dynasty
Steamkoodeja Kinguinista, ei kiinnostanut mua.
Slay.one:
0W7A2-5JCGH-CY73F
Jane Angel: Templar Mystery:
X4B77-AKW9V-QINX8
Perstuntumalla sanoisin, että ON käytetty 24 minuutin kuluessa!Ajattelin nyt testata kun asiasta puhetta on ja todellakin, tuli viestiä että "Käytössä oleva tuotetunnus". Voimme siis todeta että keskimäärin alle 24 tunnin kuluessa siitä kun koodi tänne laitetaan se saattaa olla jo käytetty...
Taitaa 24 sekunttia olla lähempänä totuuttaPerstuntumalla sanoisin, että ON käytetty 24 minuutin kuluessa!