- Liittynyt
- 05.11.2017
- Viestejä
- 102
Ihan puhtaasti siksi että C:n kääntäjä tuottaa parempaa/nopeampaa assemblyä kuin C++ kääntäjä. Miksiköh? Höh? Häh? Sitä en viitsi selittää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan puhtaasti siksi että C:n kääntäjä tuottaa parempaa/nopeampaa assemblyä kuin C++ kääntäjä. Miksiköh? Höh? Häh? Sitä en viitsi selittää.
Ihan puhtaasti siksi että C:n kääntäjä tuottaa parempaa/nopeampaa assemblyä kuin C++ kääntäjä. Miksiköh? Höh? Häh? Sitä en viitsi selittää.
Eli ihan tyhmää koodata mitään C:llä kun Assemblerillä voi optimooda koodin suoraan vielä nopeammaksi.Ihan puhtaasti siksi että C:n kääntäjä tuottaa parempaa/nopeampaa assemblyä kuin C++ kääntäjä. Miksiköh? Höh? Häh? Sitä en viitsi selittää.
Käytännössä näin. Menee offtopiciksi, joten tein oman säikeen ohjelmointipuolelle C vs C++. Mittasin aika tarkkaan erot.Eli ihan tyhmää koodata mitään C:llä kun Assemblerillä voi optimooda koodin suoraan vielä nopeammaksi.
Ihan puhtaasti siksi että C:n kääntäjä tuottaa parempaa/nopeampaa assemblyä kuin C++ kääntäjä. Miksiköh? Höh? Häh? Sitä en viitsi selittää.
Jaa ongelmasi onkin vain suorituskyvyssä eikä sisällössä.Ihan puhtaasti siksi että C:n kääntäjä tuottaa parempaa/nopeampaa assemblyä kuin C++ kääntäjä. Miksiköh? Höh? Häh? Sitä en viitsi selittää.
Juurikin näin - menee ohi aiheen, palataanpa takaisin raiteille.Käytännössä näin. Menee offtopiciksi, joten tein oman säikeen ohjelmointipuolelle C vs C++. Mittasin aika tarkkaan erot.
C vs C++
Kauanhan siinä menee. Tosin nuo on ihan lasten leikkejä kun ite oon koodaamassa kirjaimellista irl simulaattoria jossa voit lähteä valloittamaan avaruutta tai jäädä maahan naputtelemaan postauksia io-techiin. Luonnollisesti kaikki maailman ihmiset on mallinnettu joita ohjastaa täydellinen AI joka sais googlenkin hiljaiseksi. Nämä tekoihmiset elävät omaa elämäänsä. Grafiikat on photoreaaliset eli 1:1 todellisuuden kanssa. Työn alla on myös suora yhteys aivoihin jotta voit pelatessa tuntea, maistaa ja haistaa kaiken. Koodailen yksin joten aikaahan tässä projektissa voi mennä. Pistänkö tilinumeroa privaan vai olisitko valmis millä tavalla rahoittamaan?Totta kai on kaikkia keinoja helpottamassa ja nopeuttamassa itse koodin tekoa, mutta se on vähän sama kuin palapeli, alussa on palasia siellä täällä ja vasta kun 90% palapelistä on tehty niin lopputulos alkaa vasta hahmottumaan kokonaisuudessaan.
Paljonko menee aikaa kun pieni alus tehdään paperilta itse peliin jokaista yksityiskohtaa myöden, saatikka niihin valtaviin aluksiin ja paljonko niitä aluksia sitten on niin jo siitä saa käsitystä kuinka valtava työ tuollaisessa on.
Laitetaan oma lusikka tähän soppaan. EA - Dice
Battlefield 3 eli huikean PC Battlefield 2:en jälkeen tapahtuneet "parannukset", jonka jälkeen Battlefield ei ole enää ollut Battlefield vaan Battlecod ja suosion näkee tänäkin vuonna nykyisen "Battlefield 1":en tilanteesta, jota ei pelaa käytännössä kukaan.
Kauanhan siinä menee. Tosin nuo on ihan lasten leikkejä kun ite oon koodaamassa kirjaimellista irl simulaattoria jossa voit lähteä valloittamaan avaruutta tai jäädä maahan naputtelemaan postauksia io-techiin. Luonnollisesti kaikki maailman ihmiset on mallinnettu joita ohjastaa täydellinen AI joka sais googlenkin hiljaiseksi. Nämä tekoihmiset elävät omaa elämäänsä. Grafiikat on photoreaaliset eli 1:1 todellisuuden kanssa. Työn alla on myös suora yhteys aivoihin jotta voit pelatessa tuntea, maistaa ja haistaa kaiken. Koodailen yksin joten aikaahan tässä projektissa voi mennä. Pistänkö tilinumeroa privaan vai olisitko valmis millä tavalla rahoittamaan?
Toisin sanoen luvata voi vaikka mitä, mutta miten toteutuksen laita?
Totta. EA ei voittanut USA:n pahin firma (Consumerist Golden Poo award) palkintoa kahdesti peräkkäin turhan takia.Ylivoimaisesti paskin firma on EA, kukaan ei pääse edes lähelle (ellei nyt suoranaisia huijareita lasketa). Ubi tekee nykyään hyviä pelejä pääasiassa, kannattaa kokeilla esim. Wildlands, AC Origins, Watchdogs 2 tai Six Siege. Ei niistä pitää tarvi, mutta laatupelejä ovat kumminkin.
En minä vaan tiiä mut toi Sean Mörin lie counter video on jo vuoden vanha ja Seani tiimeineen on lisänny nuo ominaisuudet jo, eikä unohdeta kaikkea lisättyä contenttia mitä ne eivät olleet luvanneet ja lisäsivät kuitenki.
Star Citizenin kehitystä oon seurannu ja rahamyllyltä se minusta näyttää. Hyvä peli kieltämättä mutta ei tunnu koskaan valmistuvan.
Täältähän totaalisesti uupuu tämä Driv3r-gate, jonka olemassaoloa ei kovin moni edes tiedä, koska tietoja on poistettu internetistä jo silloin aikoinaan:
Tuossahan oli muuten se Tiltin kautta päässyt suomalainen jossain katukuvassa mallinettuna.Mä kanssa hankin tän ja kyllähän se vähän jätti paskan makua suuhun, pelasin kuiteskin läpi. Mut tästä pelistä kyllä huomaa, että Reflections todellakin oli yrittämässä hyvin kunnianhimoista tuotosta saada aikaan. Graafisestihan toi oli loppupeleissä hieno siihenaikaan, joskin viimeistelemätön. Surullisesti ajateltuna tuo näyttää samalta ku nykyaikaiset paskalaatuiset mobiilipelit.
Hello Games ja Sean Murray taisivat lopulta korjata No Mans Skyn aikalailla paremmaksi mutta niiden maine taitaa olla aika pilalla silti.
Kannattaa tämä katsoa:
Vaikka vähän ohi aiheen meneekin.
No Mans Sky on ihan kokonaan eripeli, kuin julkaisupäivänä. Pelin maine on kyllä pilattu, ja ihan kunnon syystäkin, ihan omassa kaveriporukassakin on vieläkin hyvin negatiivisia mielipiteitä kyseisestä pelistä, vaikka peliä on patchatty oikein urakalla.
Vierestä olen siis seuraillut tuon No Mans Skyn kehitystä, kun tapana on kieltäytyä kaikesta pre-order ostamisesta, ehkä Steam salesta sen joskus hankin kun tuon tyyliset pelit uppoaa meikäläiseen.
NMS ei oikeastaan paljonkaan eroa nykyajan "julkaistaan nyt, pätsätään myöhemmin" peleistä. Se sentään oikeasti on saanut jäätävän kokoisia monen gigatavun sisältölaajennuksia sekä konsoleilla että PC:llä.No Mans Sky on ihan kokonaan eripeli, kuin julkaisupäivänä. Pelin maine on kyllä pilattu, ja ihan kunnon syystäkin, ihan omassa kaveriporukassakin on vieläkin hyvin negatiivisia mielipiteitä kyseisestä pelistä, vaikka peliä on patchatty oikein urakalla.
Vierestä olen siis seuraillut tuon No Mans Skyn kehitystä, kun tapana on kieltäytyä kaikesta pre-order ostamisesta, ehkä Steam salesta sen joskus hankin kun tuon tyyliset pelit uppoaa meikäläiseen.
Miksi muuten @BryciFani laitat ketjuun perus Early Access pelejä jotka eivät ole olleet ea:ssa 100% kunnossa? Ea- pelit ovat enemmän tai vähemmän betaa, joissa olevia bugeja korjaillaan ja jne.
Tämä on kyllä nykyään surullista, oli pelitalo mikä tahansa. Harva peli viimeisten vuosien aikana on ollut "valmis" heti julkaisusta lähtien. Onneksi voi äänestää lompakollaan.NMS ei oikeastaan paljonkaan eroa nykyajan "julkaistaan nyt, pätsätään myöhemmin" peleistä.
Nintendolla on aika pätevä laaduntarkkailu. Hyvin, hyvin harvoin julkaisevat rikkinäisiä tai puutteellisia pelejä.Tämä on kyllä nykyään surullista, oli pelitalo mikä tahansa. Harva peli viimeisten vuosien aikana on ollut "valmis" heti julkaisusta lähtien. Onneksi voi äänestää lompakollaan.