Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Star Citizen kerännyt jotain 150+ miljoonaa, ja nähtävästi pelkkä scammi
Hohhoijaa..
Paljonko on uponnut rahaa?
Star Citizen kerännyt jotain 150+ miljoonaa, ja nähtävästi pelkkä scammi jolla kerätään addiktoituneilta ja investoinneillaan sitoutuneilta urpoilta aina vain lisää rahaa.
Nämä scammit varmaan aika usein kohdistuu tuohon avaruuspelien alueelle? Käytönnössähän siinä kerätään rahat siitä että monilla on kaikenlaisia haaveita että mikä olisi ihanteellinen peli, ja sellaista on paskanpuhumisella helppo myydä. Lisäksi kompleksisuus on niin potenssiin ääretön, että ihan vilpittömästi aloitetut projektitkin jossain kohtaa vaan muuttuu scammiksi.
Se tyyppi mikä kehittää sitä Wild West Online pasketta on kait joku kusettaja myös. Sama tyyppi tehnyt DayZ tjsp?
^ Sergey Titov on jo legenda, mutta ei mitään tekemistä DayZ:n kanssa. Tarkoittanet WarZ:aa..
EDIT: Luukkonen ninja'd
Lisätään listaan EA. Ei juuri syöpäisempää firmaa pelialalta löydy. Olkoonkin ettei suoranaista kusetusta/paskanpuhumista ole tehnyt, mutta pelaajia on kyllä vedetty perseeseen moneen kertaan ihan isolla melalla.
En tiedä tarkoittaako @BryciFani tässä ketjussa ainoastaan henkilöitä mutta näin pelillisestihän ubi on näitä pelejä esitellyt hienomalla grafiikalla ja sitten downgradea tullut.Wat kukaan ei oo vielä maininnu ubisoftia koko paskuudessaan.
Kukaan tuskin on välttynyt No Man’s Sky -avaruuslentelyn ympärillä käydystä keskustelusta. Pelintekijät lupasivat kuun taivaalta ja vaikka lopullinen peli olikin teknisesti melkoisen upea saavutus, jäi se todella kauas hurjimmista lupauksista ja odotuksista. Nyt Sony-pomo Shuhei Yoshida on kommentoinut pelin ympärillä käytyä keskustelua.
Yoshida toteaa ymmärtävänsä ainakin osan pelin ja erityisesti kehitystiimi Hello Gamesia vetävän Sean Murrayn osakseen saamasta kritiikistä. Yoshidan mukaan Murray kuulosti kommenteissaan siltä, kuin mies olisi luvannut No Man’s Skyn sisältävän alusta saakka enemmän ominaisuuksia kuin teos todellisuudessa piti sisällään.
Yoshidan mukaan tämä ei ollut lainkaan onnistunut PR-strategia. Murraylla ei ollut PR-ammattilaista apunaan, minkä vuoksi indiekehittäjä ei oikein osannut hallita julkisuutta. Yoshida muistuttaa, että Hello Games on joka tapauksessa luvannut kehittää No Man’s Skyta edelleen. Lisäksi Shuhei Yoshida vakuuttaa olevansa tyytyväinen No Man’s Skyhin jo nyt, joten miehen lausunnossa ei ole kyse varsinaisesta pesäerosta paljon negatiivistakin julkisuutta keränneeseen teokseen.
Kummasti tuokin peli on edennyt eteenpäin ja jos vähänkään omaa tervettä järkeä ymmärtää paljonko tuollainen peli vaatii koodimetrejä että edes yksia alus saadaan lentämään avaruusalustalta planeetalle reaaliajassa ilman lataustaukoja, saatikka kun pelaajia on kymmeniä samaan aikaan, toki voiko kauhalla vaatia jos lusikalla on annettu?
Proseduraalisuus vähentää tuota käsityötä. Johan tuo toimi 1993 Elite II:ssa.
Ylivoimaisesti paskin firma on EA, kukaan ei pääse edes lähelle (ellei nyt suoranaisia huijareita lasketa). Ubi tekee nykyään hyviä pelejä pääasiassa, kannattaa kokeilla esim. Wildlands, AC Origins, Watchdogs 2 tai Six Siege. Ei niistä pitää tarvi, mutta laatupelejä ovat kumminkin.
Mitäs paskaa EA sitten on tehnyt?
Näistä uudemmista voisi muutaman mainita Battlefield 1, Battlefront 1/2, Need for speed payback
Ubisoft on itseasissa viime aikoina tehnyt yllättävän hyviä pelejä, eikä niitä ole pilattu lootti paskeilla.
Sama kun betsha teettää modaajilla omien pelien korjaamisetJännästi kaikki Activision-Blizzardin pelleilyt jää myös ihmisiltä unholaan. Nopeasti kaikki "annetaan anteeksi" kun on se vaan niin hienoa uusinta uutta hienoa peliä. Jälkeenpäin valitetaan että sinne meni taas 100€ lootboxeihin
Rändi Bitchford ja kiima Jim Sterlingiin. Ja muut hänen kootut selityksensä.
Noh, Peter kumminkin teki hyviä pelejä vaikka puhuikin paskaa 24/7. Itsehän yllätyin aikoinaan erittäin positiivisesti ekasta Fablesta koska en seurannut Peterin hypetystä pelistä, mutta nähtävästi kaikki jotka seurasivat pettyivät siihen.Kaiken paskan puhumisen isä ja äiti eli itse Peter Molyneux
Peukku tälle. Ja parasta, että ihmiset meni retkuun monta kertaa. Yksi peli tulee mieleen, Daikatana. Tuon piti olla uusi jumalapeli, mutta tuhnu siitä tuli. John Romero oli pelin takana.Kaiken paskan puhumisen isä ja äiti eli itse Peter Molyneux
Eikös joku Pelit-lehti tehnyt jonkun juttusarjankin aikoinaan jossa hypetettiin hyvinkin rankasti jotain tulevaa metariteosta (olikohan Black & White?), aikana kun hypetystä ei edes terminä vielä Suomessa juurikaan tunnettu.Noh, Peter kumminkin teki hyviä pelejä vaikka puhuikin paskaa 24/7. Itsehän yllätyin aikoinaan erittäin positiivisesti ekasta Fablesta koska en seurannut Peterin hypetystä pelistä, mutta nähtävästi kaikki jotka seurasivat pettyivät siihen.
Kaikki mitä EA ja Ubisoft suoltaa pihalle.
Miten ne pelit puhuu paskaa?
Nyt kyllä oli niin epäonnistunut postaus että oksat pois. Jos et ymmärrä mitään ohjelmointikielistä ja niiden eroista niin ole hyvä ja älä suolla tällaista scheibeliä. Se että tykkäät lukea jonkun Linus Torvaldsin mielipiteitä C:n ja C++:n eroista ei tee sinusta pätevää millään tasolla.Ongelmahan näissä AAA-peleissä on se että ne on kaikki koodattu C++:lla.
How I do my Computing My favorite programming languages are Lisp and C.
John Carmackin ensimmäinen ja ainoa kunnon Quake oli C:llä.
Itselle kelpaisi C:llä koodattu AAA-peli, mutta ne on kaikki tehty noob - C:llä eli C++:lla. Pelit on kuraa, koska C++ on täysin epäonnistunut kieli.
Ei tee pätevää... Mikähän sinusta tekee pätevän yhtään mihinkään?Nyt kyllä oli niin epäonnistunut postaus että oksat pois. Jos et ymmärrä mitään ohjelmointikielistä ja niiden eroista niin ole hyvä ja älä suolla tällaista scheibeliä. Se että tykkäät lukea jonkun Linus Torvaldsin mielipiteitä C:n ja C++:n eroista ei tee sinusta pätevää millään tasolla.
Ongelmahan näissä AAA-peleissä on se että ne on kaikki koodattu C++:lla.
How I do my Computing My favorite programming languageeacs are Lisp and C.
John Carmackin ensimmäinen ja ainoa kunnon Quake oli C:llä.
Itselle kelpaisi C:llä koodattu AAA-peli, mutta ne on kaikki tehty noob - C:llä eli C++:lla. Pelit on kuraa, koska C++ on täysin epäonnistunut kieli.
Nyt kyllä oli niin epäonnistunut postaus että oksat pois. Jos et ymmärrä mitään ohjelmointikielistä ja niiden eroista niin ole hyvä ja älä suolla tällaista scheibeliä. Se että tykkäät lukea jonkun Linus Torvaldsin mielipiteitä C:n ja C++:n eroista ei tee sinusta pätevää millään tasolla.
Ei tee pätevää... Mikähän sinusta tekee pätevän yhtään mihinkään?
Lue nyt GNU:n luojan kommentit C++:sta ajatuksella, ennenkuin kommentoit tyhmiä. En Torvaldsia maininnutkaan. Sanoin että itselle kelpaisi C:llä tehty AAA-peli.
Tässä omalla ohjelmointikielellä sorttausalgoritmien benchmarkkausta, jonka implementoin C:llä. Luulen tietäväni C:stä aika paljon.
flang/sorting_algorithms_benchmark.flang at master · mystikkogames/flang · GitHub