PCI-E Risereiden saatavuus?

Batchat

Art is here
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
95
Morjesta,

Mineriä tossa rakentelen mutta huomasin ettei PCI-E risereitä ole kummoisesti saatavilla.

Pitäisi olla 1x PCI-E ja ulk. Virransyötöllä. Kiinasta laitoin tulemaan mutta menee varmaan taas muutama kuukaus.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Morjesta,

Mineriä tossa rakentelen mutta huomasin ettei PCI-E risereitä ole kummoisesti saatavilla.

Pitäisi olla 1x PCI-E ja ulk. Virransyötöllä. Kiinasta laitoin tulemaan mutta menee varmaan taas muutama kuukaus.
Ihmettelin itse samaa kun matx lankkuun tungin äänikorttia ja 3 slotin näyttistä. Joutui heittään näyttiksen pohjalle, kun risereita ei löydy järkevään hintaan.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
217
Joo, aika pitkälti suomessa noi riserit luokitellaan serveri_raudan lisälaitteiksi, ni sen takia hintaa noin miljardi per kappale.
Melkeen ebay.de paras veikkaus hinta/aika suhteella. Saksasta sen verran edullisesti saa serverirautaakin käytettyä et kai sieltä pari riseriä löytyy.
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 910
Mulla pari riseriä pitäisi löytyä käytämättömänä.
Jos kiinnostaa niin voin kaivella josko ne vielä löytyvät.

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
Enpä nyt tehnytkään uutta postausta aiheesta kun täältä löytyi tämmönen...

Mulla pari riseriä pitäisi löytyä käytämättömänä.
Jos kiinnostaa niin voin kaivella josko ne vielä löytyvät.
Löytyikö? ja onko ne x16-x16 vai jotain x1 nopeuden vaan?

https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01N9QW5GB/ref=ox_sc_act_image_1?smid=A3LHMFKW2HCK56&psc=1
Tällasta kai tilaamassa 1080Ti kaveriksi tulevaan prokkikseen ja heittäisin silmämääräiseltä arviolta että "20cm ei riitä" ;):cool::cool:


Käsittääkseni samanlainen kaapeli kuin Jayztwocentz käytti tossa testissä... mutta jenkeissä EZDIY, eikä EasyDIY.

Firman x blokillinen näyttis tulis kaiketi suht lähelle ikkunaa istumaan jonkinnäköiseen telineeseen ja letkut vetäisin sen takakautta :confused: suunnitelma vähän auki vielä :lol:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 196
Joo täytyy olla tuollainen 16x-16x leveä ribboni eikä mainaukseen käytettävä 16x-1x. Aliexpressistä noita löytyy vaikka minkälaisia mutta toimitusaika 1-2kk kun kiinasta asti tulee. Saatavuus pitäisi olla hyvä kun myyjiäkin on paljon. Kannattaa maksaa pari euroa ylimääräisiä postimaksuja että tulisi nopeammin.
 

Fribo-71

Team Mo-Ra3
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 910
16x taisi olla nuo minun kaapelit.
Ja ulkoisella virransyötöllä.Kiinasta nekin tulivat.

Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 486
Viestejä
4 217 143
Jäsenet
71 059
Uusin jäsen
Olkiluodon pääinsinööri

Hinta.fi

Ylös Bottom