Juu, kyllä tosiaan GameCubet ja N64, NES, SNES, MegaDrive ynnä muut "lasten leluilta" näyttävät ovat tosiaan tälläkin hetkellä pelihuoneessa kytkettynä. Piuhat toki ihan siististi vedettynä ja jakajiksi hommaillut siistejä bokseja. Joitain konsoleita toki myös olkkarissa ja toisinaan makkarissa. En nyt näe syytä alkaa mitään katseenkestävää mini-pc:tä kasaamaan ja sitä olkkariin tai pelihuoneeseen roudaamaan, kun en sillä mitään siellä kuitenkaan tee. Kuten todettua, PC:tä mulla on kyllä montakin. Nytkin tässä pöytäkoneella kirjoittelen ja työläppäri on käden ulottuvilla tuossa omassa telineessään. Nämä vaan saavat olla täällä omassa ympäristössään eli työhuoneessa. Ei nämä minulle pelilaitteiksi muuttuisi, vaikka minne tästä roudaisin. Koneen koosta olen tosiaan aiemmin mainnut, kun olen saanut kuulla moneen kertaan, että roudaa se koneesi olkkariin. Siis tämä nykyinen, mikä kuitenkin on ihan täysikokoisessa kotelossa. En roudaa tätä, enkä myöskään pienempää PC:tä. Onko tämä selvä vai täytyykö asia vielä kovinkin monesti kerrata?