PC, PlayStation, XBOX & Nintendo - yhteinen väittelyketju

Mistäs sinä tiedät? Voihan se olla, että Microsoft julkaisee sen jumalkonsolin syksyllä sopivasti ennen gtavi julkaisua.
Toi olis Microsoftilta kova veto. Tuo peli myy konsoleita ja jopa itse harkitsen Ps5 pro ostamista vain GTA:n takia kun ei tiedä montako vuotta sitä pitää pc:lle odotella.

Sitä natiivia Counter Strike odotellaan konsoleille vieläkin.

Siitä vaan retrokaupoille :D

counter.jpg

Siitä vaan retrokaupoille :D

counter.jpg
Oletan että 576/60 kokemus sieltä on tulossa?
Mutta eipä siinä mitään, PC:llä ei tunnetta käsitystä taaksepäin yhteensopivuus mode koska kaikki Winit pyörittävät itsessään peliä natiivisti eikä "emun" kautta.

Muuten muistaakseni myös X360/PS3 julkaistiin CS peli joka voisi olla nykyaikasempaa CS pelaamista kuin 2003 versio.

Jos kiinnostaa emulointi niin esimerkiksi Series S:ällä saa todella pätevän laitteen siihen hommaan. Kaikki toimii kuin junan vessa sieltä Atari - PS2 väliltä. Onse mahtava laite varsinkin retro miehelle/naiselle. Tuskin mitään valitusta edes bugeista tai muusta ollut vai olenko väärässä ?

Yritetään sama uudelleen. Minä pelaan pc:llä ja sinä aiot pelata pc:llä jossa xbox tarra. Ne ketkä eivät aio odottaa pc versiota/xbox tarrallista tietokonetta saavat ylivoimaisesti parhaan konsolikokemuksen PS5 Pro konsolilla. Joko ymmärsit?

RE9 on se kovin esimerkki ja mäsän entinen exclu Forza Horizon 5 oli Ser X konsolilla karsittua :cool:.
Voit katsella lisää videoita vaikka näiltä kahdelta suurelta ja itse todeta, että PS5 Pro on paras ja nyt kun PSSR2 tuli käyttöön niin tilanne entisestään paranee. Laitatko niitä pelitapauksia joissa se Ser X on paras versio? Ja muista päivitetyt versiot vertailussa.

Digital Foundry

ElAnalistaDeBits

Ja tuleva xbox on valmiiksi tuhnu kun vertaa nykyisiin paremman pään pelitietokoneisiin ;)
Sillä xbox tarrakoneella pelataan myös ne konsolipelit. Kyllä, myös gta suoraan julkkarissa👍
Vakuuttavaa jälkeä, toki melkein tuplahinnalla pitääkin olla😉
Paljos tuollainen paremman pään pc:ee kustantaa tällä hetkellä? 32gb ddr5 muistiakin kun kustantaa jo asemattoman pleikkarin verran.

Statistiikka

Viestiketjuista
302 180
Jäsenet
82 105
Uusin jäsen
Amineforger

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom