Pc osien ostaminen

Liittynyt
11.10.2018
Viestejä
19
Mitä eri kauppoja/sivustoja yleensä käytätte ostoksissanne saadaksenne parhaan mahdollisimman hinnan/laadun ym.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
601
Onkohan muuten semmosta nettisivua missä voisi lisätä koriin komponentteja ja sivu näyttäisi mikä tulisi kokonaishinnaksi eri kaupoissa?
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 849
??? Eikös se laatu ole "sama" osti mistä tahansa :D mutta varsinaiseen kysymykseen vastatakseni:
hinta.fi ja joskus harvoin hintaopas.fi

Konepaketit -osiosta löytynee suosituksia mitä osia milläkin budjetilla kannattaa valita (tai voit pyytää itse tarvittaessa siellä apua) ja hinta.fi:llä sitten tarkistaa mistä halvin tilata, mutta kannattaa esim. Cdon, Knaitek ja rde".fi" välttää. Itse tilaisin Jimmsiltä, jos pitäisi isompi satsi kerralla, koska yksittäiset halvemmat hinnat ei vaikuttaisi enää niin paljon.
 

Hessu

Blobiasiamies
Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 431
??? Eikös se laatu ole "sama" osti mistä tahansa :D mutta varsinaiseen kysymykseen vastatakseni:
hinta.fi ja joskus harvoin hintaopas.fi

Konepaketit -osiosta löytynee suosituksia mitä osia milläkin budjetilla kannattaa valita (tai voit pyytää itse tarvittaessa siellä apua) ja hinta.fi:llä sitten tarkistaa mistä halvin tilata, mutta kannattaa esim. Cdon, Knaitek ja rde".fi" välttää. Itse tilaisin Jimmsiltä, jos pitäisi isompi satsi kerralla, koska yksittäiset halvemmat hinnat ei vaikuttaisi enää niin paljon.
Varmaan laadulla haettiin asiakaspalvelunkin tasoa mikä ainakin itselläni vaikuttaa ostopäätökseen. Jimms ajaa tuosta syystä monesti ohi. RMA ja muukin asiakaspalvelu ylivoimaisesti nopein ja paras. Tosin verkkiksen rma toiminut myös moitteetta mutta ei yhtä nopeasti.
 

Laquel

This is where I get off.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 567
Jimmsillä varmaan paras valikoima PC-komponenteissa kotimaisista ja hintakin on yleensä parempi kuin verkkiksessä. Gigantista on myös viime vuosina saanut ihan kohtuu hintaan komponentteja joskin valikoima on suppeahko. Kompletilla on myös toiminut aspa ja RMA hyvin ja lähetyskin on ollut nopeaa jos ei ulkomaisen kaupan tukeminen haittaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 391
Viestejä
4 332 204
Jäsenet
72 205
Uusin jäsen
Mielo

Hinta.fi

Ylös Bottom