PC väsäys haaveena ja osien valitsemisessa vähän hakemista. Alemmas olen linkannut osia joita olen itse katsellut, mutta arvostaisin mielipiteitä ja ehdotuksia. Koppaa en ole vielä löytänyt mutta fishtank tyylinen koppa oilis hakusessa. Budjetin puolesta pyrkimys oilis pysyä 1600€-1800€ välissä. GPU:ssa ois AMD:llä varmaan parempia vaihtoehtoja mutta tarvin NVIDIAN minecraft modiin NVIDIUM:iin.
Ehdotukset ja mielipiteet on tervetulleita, kyseessä on ensimmäinen omarakenteinen systeemi.
Ehdotukset ja mielipiteet on tervetulleita, kyseessä on ensimmäinen omarakenteinen systeemi.
MSI GeForce RTX 4070 Ti SUPER VENTUS 3X OC - 16GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet hinta 840 €
Löydä MSI GeForce RTX 4070 Ti SUPER VENTUS 3X OC - 16GB GDDR6X RAM - Näytönohjaimet parhaaseen hintaan ja nopeimmalla toimitusajalla.
hintaseuranta.fi
Gigabyte B650 GAMING X AX V2 + Ryzen 5 7600X + 32GB DDR5 6000MHz (Bundletarjous!) - 499,90€
Bundletarjous! Tuotteiden normaalihinta erikseen ostettuna 536,70€ Bundle sisältää :Gigabyte B650 GAMING X AX V2, ATX-emolevy AMD Ryz
www.jimms.fi
Thermalright Aqua Elite 240 V3 ARGB - Black Friday 2024 - Tarjoukset alk 61.91 €
Vertaa hintoja Thermalright Aqua Elite 240 V3 ARGB Prosessorijäähdyttimet. Parhaat tarjoukset 3 verkkokaupasta. Puolueeton hintavertailu. Lue arvostelu tai jaa kokemuksia. Löydä suosituimmat Thermalright tuotteet halvemmalla.
hintaopas.fi
Corsair SF850L Gold 850W - Black Friday 2024 - Tarjoukset alk 183.9 €
Vertaa hintoja Corsair SF850L Gold 850W Virtalähteet. Parhaat tarjoukset 9 verkkokaupasta. Puolueeton hintavertailu. Lue arvostelu tai jaa kokemuksia. Löydä suosituimmat Corsair tuotteet halvemmalla.
hintaopas.fi