Tässä ollaan viittä vaille valmiita iskemään rahat tiskiin ja laittaa osia tilaukseen, mutta kaveri on toisella paikkakunnalla ja sovimme, että kasaan hänelle tämän PC:n ja kuskaan sen lopuksi hänelle. Jäin miettimään, että käyttäytyvätkö nämä tyypillisimmät lafkat (mm. Verkkokauppa.com, Proshop.fi) miten kankeasti sen suhteen, jos kaverilla on takuunalaisia asioita selvitettävänä ja kuitit ovat kaikki minun tiedoillani?
Senhän pitäisi olla sama kuin ostaisi vaikka käytettynä eli ei mitään väliä? Lueskellut vaan (lähinnä Redditissä), miten mm. valmistajat saattavat kieltää EU-asiakkaaltakin huollon, koska ei ole "alkuperäinen omistaja". Mutta riittäisikö sitten toimitusosoitteeseen vaikka kaverin nimi ja perään c/o minun nimi? Nää on näitä idioottitason kysymyksiä, mutta halutaan olla idioottivarmoja asian kanssa. Kiitos osaavammille!
Senhän pitäisi olla sama kuin ostaisi vaikka käytettynä eli ei mitään väliä? Lueskellut vaan (lähinnä Redditissä), miten mm. valmistajat saattavat kieltää EU-asiakkaaltakin huollon, koska ei ole "alkuperäinen omistaja". Mutta riittäisikö sitten toimitusosoitteeseen vaikka kaverin nimi ja perään c/o minun nimi? Nää on näitä idioottitason kysymyksiä, mutta halutaan olla idioottivarmoja asian kanssa. Kiitos osaavammille!